23. saate sadece birkaç dakika kaldı ve alfa kurt adam vücudunun yavaş yavaş çürüdüğünü hissediyordu. Geçişini tamamlamasına bir saatten biraz fazla kaldı ama herhangi bir ilerleme kaydetmedi. Yapamadığı için değil, yapmamayı seçtiği için.
Sürünün geri kalanı, tıpkı hibrit geçiş sürecinden nasıl cahil oldukları gibi, planından da habersizdi. Onlardan bazı hayati bilgileri saklamayı seçti, ancak bedeni tamamen çürümeden önce planını onlara alıştırması gerekecek, ama önce oğluyla konuşması gerekiyor.
Seokjin'in dikkati yaptığı çiçek tacından babasına kaydı ve "Evet, appa?" diye cevap verdi.
"Konuşmamız gerek," dedi alfa Kim.
Seokjin başını salladı ve küçük kuzeni Jimin'in kafasına çiçekli tacı nazikçe yerleştirdi, ayağa kalkıp babasına doğru atlamadan önce sevimli bir sırıtışla."Ne hakkında konuşmak istiyorsun, appa?" diye sordu Seokjin, meraklı geyik gözleri babasının yüzündeydi. "Daha iyiye gidiyor musun?"
Alfa Kim, kütüğün üzerinde yanındaki yeri işaretledi ve Seokjin oturdu. Seokjin, başını babasının omzuna yasladı ve baba, oğlunun omuzlarına sevgi dolu bir kol koyarken gülümsüyordu. Bir süre orada huzurlu bir sessizlik içinde oturdular ama hoş olmayan bir çürüme kokusunu çok uzun süre teneffüs ettikten sonra Seokjin konuştu.
Seokjin, "Appa, kokun soluyor. Sen... hasta kokuyorsun. Çok hasta," dedi, endişesi ses tonundan ve gözlerinden belliydi.
Alfa Kim biraz tereddüt ettikten sonra derin bir iç çekti ve "Benim de bahsetmek istediğim buydu Seokjin-ah... Keşke bunu sana söylemenin daha kolay bir yolu olsaydı ama-"
"ABEOJİ!"
Hem Alfa Kim hem de Seokjin, Jimin'in acı dolu çığlığını duyunca hemen ayağa kalktılar. Dün geceki melezleri görünce onları bir korku duygusu kapladı ve Alfa Kim'in aile üyelerinin her birinin bir melez tarafından tehditkar bir şekilde kıstırıldığını görünce ellerini yumruk haline getirdi. Oğlunu arkasına sakladı ve gözleri yavaşça ona yaklaşan alfa melezine takılıncaya kadar etrafına baktı.
Jungkook"Ölüm gibi kokuyorsun ve görünüyorsun, safkan" dedi.
"Bırak gitsinler," diye havladı Alfa Kim, kahverengi gözleri yoğun öfkeden koyu bir kırmızıya dönüşürken. "Onların bununla hiçbir ilgisi yok."
Kurtadamın taleplerini görmezden gelen Jungkook, "Bir saatin kaldı. Gerçekten çürümene izin mi vereceksin? Ölmenin en onurlu yolu bu değil."
"Bırak gitsinler dedim!" diye bağırıyordu Alfa Kim, tırnakları avuçlarına batıyordu.
Seokjin, babasının ellerinden damlayan kanı görünce yanlışlıkla duygusal acıdan inledi. Bu ses, Jungkook'un bakışının alfa kurtadamın omzunun arkasından çıkan siyah saç damlasına, alfanın bedeni tarafından gizlenen yüze kaymasına neden oldu. Jungkook derin bir nefes aldı ve kokuyu anında tanıdı.
"Çilek ve kiraz çiçeği. Ne kadar tatlı bir koku," diye mırıldandı Jungkook, daha da yaklaşarak, homurdanmadan önce, "Sen bununla ziyafet çektikten sonra o kokunun tek kaynağının ağaç ve bitkiler olması çok kötü-"
Jungkook cümlesini yarıda bıraktı ve alfa kurdun arkasından bakan insan formundaki betayı görünce ayakları yere yapıştı. Kurtadamın yüzünün her ayrıntısını gözlemliyordu ve gözleri parlak kırmızı parlarken farkında olmadan dudaklarını ıslatıyordu. Bakışları betanın korkmuş gözlerine kilitlendi ama görüşü alfa tarafından engelleniyordu.
Alfa Kim alçak sesle, "Ondan uzak dur," diye homurdandı, bedeni bu kadar zayıf bir durumda bile öldürme dürtüsüne sahipti.
Jungkook'un dudakları bir sırıtışla kıvrıldı ve zayıf alfayı bir kenara atıp dikkatini betaya verdi. O ileri doğru yürürken, beta geriye doğru yürüyordu.Beta, sırtı bir ağaca çarpana kadar geri yürümeye devam etti. Alfa Kim öfkeyle homurdandı ve oğlunu savunmak için ayağa kalkmaya çalıştı ama Taehyung istemeyerek de olsa onu sıkıca tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HYBRID/JINKOOK(TR)
Werewolf!!UYARILAR!! İÇİNDE +18 SAHNELER VE KONUŞMALAR İÇERİYOR. İLK BÖLÜMLERDE TAEJİN DE İÇERİYOR AMA ÜÇLÜ BİR İLİŞKİ SÖZ KONUSU DEĞİL. MPREG İntikam ve adalet arayışının ortasında acımasız melez, kendisine birçok meydan okuma koyan şiddetli bir beta ile k...