3 | Yeni Hayat ve İlk Adım

1.4K 91 51
                                    

Selam!

Nasılsınız??

Okul başladığı için bölümler bu aralıklarda gelebilecek kuzular üzgünüm🥺

Bulut ve Uzay bebeğimize kalp?

Her kitabımda 383738383 tane karakter olmazsa yapamazmışım🥱

E artık yavaş yavaş olaya girmeyelim mi?😋

NOT : Bölümde geçen şehre, isme, soyisme, ırka veya mesleğe herhangi bir itham yoktur!

NOT : Bölümde geçen şehre, isme, soyisme, ırka veya mesleğe herhangi bir itham yoktur!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyi okumalar❤️‍🩹

[30 Temmuz 2022]


Ağır adımlarla koridorda yürürken bir yandan da telefonuma gelen mesajları kontrol ediyordum. 1 ay sonunda yeni evimize yerleşebilmiştik ve açıkçası oldukça yorucu birkaç hafta olmuştu. Benim yeniden İzmir'e döndüğüm zamanlarda Asil de bunu fırsat bilip çocuklarla oldukça yakınlaşmıştı.

Evet güzel bir şekilde bitirememiştik ilişkimizi ama çocuklarımın artık baba özlemi çekmeyecek olmaları beni mutlu ediyordu. Elbetteki içimde bir yerlerde 4 yılın kızgınlığı duruyordu fakat bunun hesabını Asil bana değil çocuklarına vermeliydi. Çocuklar onunla olmak istiyorlarsa da benim buna bir şey deme hakkım yoktu, Asil kötü biri değildi ki çocuklarını ondan koparayım.

Bir ilişkiyi yürütememiş olmamız onu kötü yapmazdı. Son 1 yılda süper bir baba olmadığını da biliyordum ama en azından telafi etmeye çalışması içimi rahatlatıyordu.

Helin'den gelen mesajı yanıtlarken yukarıdan düşen çağrıya gülümseyip açtım telefonu. "Ablam!" Helin'in neşeli çıkan sesine gülümsedim. Yavuz'dan sonra onu mutlu görmek nadir bir olay olmaya başlamıştı.

"Bebeğim?" Onun gibi samimi bir şekilde cevap verdiğimde güldü.

"Hani sana bir projeye başladığımdan bahsetmiştim ya?" Onaylayan birkaç mırıltı çıkardım. Helin bir süredir kendini okuluna vermişti ve gününü daha da doldurmak adına bir tez yazmaya başlamıştı. Bu tezin kabasını hocasına danıştığında birlikte bir proje yapma kararı almışlardı ve yaklaşık 3 haftadır buna uğraşıyordu. "Neredeyse bitti sayılır ve her şey çok iyi gidiyor! Danışman hocamla bugün biraz konuştuk ve eğer bu proje başarılı olursa CV'ime harika bir katkısı olurmuş!" Helin mezun olduktan sonra İngiltere'de yüksek lisans yapmak istiyordu ama istediği üniversite zorlu bir üniversiteydi bu yüzden CV'sini olabildiğince doldurup donanımlı bir şekilde gitmek istiyordu.

Pinhan (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin