Trzynaście dni po zabiciu gorgon...
Minęły dwa tygodnie od kiedy Puchoni mogli swobodnie na nowo przemieszczać się po Hogwarcie bez żadnych zmartwień.
Z tego powodu Ronalda Hootch wyjątkowo zorganizowała wewnętrzny turniej Quidditcha między Puchonami, na który ochoczo przyszła cała szkoła. Tego dnia uczniowie zostali podzieleni według wieku i walczyli między sobą o puchar. Cały stadion był ozdobiony w żółto-czarne banery, a szaliki z dumą unoszono do góry i śpiewano rymowanki.
Już nie było na ten temat plotek, zostało oficjalnie potwierdzone, że Umbrige została zwolniona, po czym zostało także wszczęte postępowanie dyscyplinarne wobec niej. Kobieta nie skomentowała decyzji kuratora, jedynie ze spuszczoną głową wróciła do domu i nie opuszczała swojej chatki na przedmieściach.
Albusa Dumbledore'a wkrótce przywrócono na stanowisko dyrektora, Snape ponownie został nauczycielem Obrony Przed Czarną Magią, ku nie zadowoleniu Gryfonów, którzy mieli nadzieję, że zwolnią Dolores i znajdą jeszcze kogoś innego na jej miejsce.
Rozważano także zwolnienie uczniów z egzaminów końcowych przez utrudnienie możliwości do nauki w tym roku, ale ostatecznie do tego nie doszło, bo osoby aspirujące do prestiżowych uczelni straciłyby możliwość na rekrutację w pierwszym terminie.
Z tego powodu większość profesorów postanowiła zorganizować dodatkowe kółka naukowe, aby jak najbardziej wesprzeć czarodziejów i czarownice w nauce.
Niestety obawy ministerstwa stały się prawdą - sprawa stała się medialna. Z tego powodu wkrótce Korneliusz Knot podał do dymisji. Na jego miejsce wszedł nie kto inny jak Kingsley Shacklebot, ku uciesze tym, co nie przepadali za obecnym rządem. Cała sprawa wywołała wielkie poruszenie wśród społeczności magicznej, ponieważ nikt się tego nie spodziewał, w szczególności zagorzali czytelnicy Proroka Codziennego.
Powoli zaczęto demaskować rząd i wszystkie ich brudy z dnia na dzień wypływały na wierzch. Okazało się, że ich niedociągnięcia nie ukryły się przed sprawnym okiem detektywów i inspektorów.
Co do Pucharu Helgii Hufflepuff - odnalazł się, a wtedy podobno Dumbledore schował go do swojej skrytki, tak aby nikt go nie odnalazł.
- - - -
20 lat później...
Harry pamiętał ten dzień kilka lat temu, gdy został zalany gratulacjami od kolegów, w dniu, gdy w końcu skończył szkolenie na Aurora. Nie była to droga usłana różami, ale mógł z pewnością siebie powiedzieć, że lata nauki opłaciły mu się. W tym zawodzie czuł się jak ryba w wodzie! Walczenie ze złem było dla niego satysfakcjonujące i miał nadzieję, że jego działalność pomoże wszystkim zwalczyć choć skrawek zła i przemocy na świecie.
W międzyczasie Potter i jego żona Ginny zostali dumnymi rodzicami trójki dzieci.
Harry codziennie grał z nimi w "Quidditcha" na podwórku. Siedmiolatek, pięciolatek i trzylatka wsiadały na mugolskie miotły, i z niepokonaną siłą i energią dzieci w ich wieku penetrowały ogródek Ginny.
Biegały od płotu do płotu udając, że ścigają znicz lub próbują obronić pętle przed kaflem.
Ron, Harry, Ginny i Hermiona spotykali się często na piwo bezalkoholowe (nie mogli za dużo pić przy dzieciach). Hugo i Rose Granger byli wyjątkowo na wycieczce szkolnej, ale zazwyczaj dołączały do zabaw z Potterami.
Nikogo nie zdziwiło, gdy ogłoszono, że Hermiona została Ministrem Magii - to było jej po prostu pisane.
Ron także najpierw pracował jako auror wraz z Harry'm, ale uznał, że woli otworzyć swój własny biznes i trafił w dziesiątkę. Był znany w całym świecie czarodziejskim!
Ginny zatrudniła się w gazecie. Przez wiele lat była rozczarowana propagandą, którą promowały gazety Korneliusza Knota. Mimo że ma swoje przekonania polityczne, w swojej gazecie istnieje miejsce tylko na obiektywizm, a jeśli chce dodać swoje trzy grosze, wyraźnie zaznacza, że to tylko jej opinia i każdy ma prawo do swoich poglądów.
Wszyscy starali się, aby pokolenie ich dzieci nie musiało walczyć z gorgonami, Czarnym Panem czy Bazyliszkiem w Hogwarcie. Przez wiele ciężko walczyli o ich przyszłość, ale całe szczęście, teraz w dobrych czasach przyszło im żyć.
KONIEC
CZYTASZ
Powrót Bazyliszka | HP
ФанфикBazyliszek powrócił! Życie Harry'ego, Rona i Hermiony nie byłoby interesujące, gdyby nie napotykali przeszkody na każdym roku! Lecz tym razem bestia petryfikuje Puchonów, nawet tych z czystą krwią. Albus Dumbledore zostaje usunięty ze stanowiska dyr...