15.

48 5 0
                                    

Hluk zvonka utíchne rýchlejšie ako začal. Všetkým nám to príde divné, Dean to išiel skontrolovať a vrátil sa s tým, že tam vládne úplne ticho. Ako keby sa tam nič nestalo.

Zvláštne.

,,Aj tak potrebujeme odtiaľto Sama dostať," prehovorím načo Dean prikývne.

,,Zoženieme nejaké auto."

Ponúknem sa, že pôjdem s ním. Netvári sa moc nadšene, ale nedám mu moc na výber, lebo hneď ako môžem beriem ruksak a už aj bežím za ním cez vchodové dvere.

Vonka naozaj vládne ticho. Mŕtve ticho. Začalo trocha popŕchať čo Dean okamžite okomentuje: ,,Dopekla s takýmto počasím!"

Kráčame pomaly smerom akým sme prišli. Nikde niet ani duše. Kde tu sa váľa telo, no snažím sa vždy odvrátiť zrak.

Dostaneme sa až ku kráteru, ktorý zostal po zemetrasení. Na okolo ležia mŕtve telá, kvapky krvi sa miešajú s padajúcim dažďom.

S Deanom pozeráme okolo seba a nedokážeme uveriť tej spúšti. Všetko vyzeralo byť tak v poriadku a len čo sa objavila Ruth s jej skupinou všetko sa zomlelo ešte sa k tomu pridala aj Matka Zem. Asi sa na to nedokázala pozerať tak privolala zemestrasenie, aby sa nás všetkých zbavila.

Horúčkovito začnem prezerať telá a modlím sa, aby medzi nimi nebol Rich.

,,Keď ste sa vrátili po ruksak, nevidel si Richa?" spýtam sa Deana, mysliac pritom nie len na Richa ale aj na Leu so Zoey, pretože od príchodu sem som ich ani raz nevidela a teraz sa začínam obávať, že ich už viac ani neuvidím.

Ellis, spamätaj sa, nemôžeš predsa tak rozmýšľať!

Dean pokrúti hlavou ako odpoveď na moju otázku a pobehne k prvému autu, ktoré vyzerá kadejako ale mohlo by stále fungovať.

Nasadne doň a po pár pokusoch sa mu ho podarí naštartovať.

,,Paráda!" zahlási a zamáva mi, aby som si sadla na miesto spolujazdca, no niečí hlas ma zastaví.

,,Ale-ale vy ste to prežili."

Žalúdok sa mi zvrtne a otočím hlavu smerom odkiaľ to prišlo.

Hodný kus za autom stojí Ruth. Jednou rukou sa drží za bok a celá sa vyškiera.

,,Ostreľovanie, zemetrasenie a vy ste stále tu. Neskutočné!"

,,To isté by sa dalo povedať o tebe," povie Dean, ktorý sa už stihol vyštverať z auta.

Ruth sa zasmeje, no vzápätí sa jej tvár skrúti a na bok si pritlačí aj druhú ruku.

,,Niekto tu je na tom ale troška horšie, však?" uškrnie sa Dean.

Ruth pokrúti hlavou. Pomaly sa k nej začne pridávať jej skupina, teda aspoň to čo z nej zostalo.

Netuším čo sa ide diať. Buď nás hneď zabijú alebo sa nám budú nejakým spôsobom vyhrážať. To čo má ale desí najviac je fakt, že neviem kde je Rich a trápiaci sa Sam, ktorý môže kľudne zomrieť na infekciu ak ho čo najskôr nedostaneme niekde do nemocnice.

,,Neviem čo presne chceš," začne Dean odhodlane. ,,Ale ak to nie je nič podstatné, máme celkom neponáhlo."

,,To vy máte vždy," mykne plecom Ruth. ,,Nevideli ste náhodou môjho verného spoločníka? Nevieme ho nikde nájsť."

Nemusím sa ani hlboko zamýšľať, viem presne koho myslí. Stisnem ruky v päsť, no nepoviem ani slovo.

,,Máte ho?" spýta sa akoby mi čítala myšlienky. ,,A nechcete mi to povedať lebo?"

One More TimeWhere stories live. Discover now