Xiao Yun'un zihninin bir miktar hasar almasına rağmen, vücudunda belirgin yaralanmalar yoktu. Nefesi sakinleşince, Yun Che ellerini şakaklarından çekerek rahat bir nefes aldı.O anda, önünde kırmızı bir ışık parladı ve aniden, bir ruh gibi, Jasmine'nin sevimli figürü ortaya çıktı.
"Çok çabuk döndün." - ayağa kalkarken şok olmuş halde dedi Yun Che.
Jasmine Yüce Okyanus Sarayı'nda bir gece daha kalmak istediğini söyledi, bu yüzden o dönmesinin çok fazla zaman alacağını düşünmüştü.
"Artık gidebiliriz," dedi Jasmine ilgisizlik ifadesiyle.
"Şimdi mi?" - Yun Che şok oldu, bu yüzden aceleyle sordu. "Yani Ay Katleden İblis Yuvasının derinliklerinde bu iblisvari enerjiyi yayan şeyin ne olduğunu bulduğunu mu söylüyorsun?
"Onu gerçekten buldum, ama onu öğrenmezsen daha iyi olur," dedi Jasmine yüzünü çevirerek.
" ..."
Jasmine'nin ifadesi ve tonu göz önüne alındığında, Yun Che, Jasmine'nin olayı ayrıntılarıyla anlatmayacağını, ve ısrarcı olmaya devam etmenin zaman kaybı olacağını biliyordu.
Jasmine, "Bunun ardında yatan gerçek, anlayışının ötesinde olan şeyleri içerir." Dedi. "Bunu sana veya başka birine söyleyemem. Sadece ben bunu biliyorum."
"Bu çok ciddi ..." dediYun Che, aşağı bakarak.
"İlk önce kendin için endişelenmen lazım," dedi Jasmine, kaşlarını çattı. "Kaynak damarlarında fazlalık bir şey fark etmedin mi?"
"Farkettim," dedi Yun Che, ifadesi sıkılıyormuşçasınaydı. "Dün gece bunu yaralarımı iyileştirmenin ortasında keşfettim. Bu şey nedir? Kaynak damarlarımla neden bir araya geldi?"
Dün, Yun Che tüm gücünü Ay Katleden İblis Egemeni öldürmek için kullanmıştı. İşi bittikten sonra kaynak enerjisi tükenmişti, ciddi şekilde yaralanmıştı ve beş duyusu inanılmaz derecede zayıftı. Bu yüzden, Ay Katleden İblis Egemeninin, ölmeden önce onunla nasıl bir şey yaptığını fark etmesine rağmen, ne yaptığından emin değildi. Sonunda bayılmıştı.
Geçen gece yaralarını iyileştirirken aniden, kendi kaynak damarlarında kırmızı ile kaplanmış yuvarlak bir küre keşfetti. Yun Che, kırmızı ışığa aşırı derecede aşina idi, bu Jasmine'nin enerjisiydi.Jasmine'nin enerjisi hiçbir şeyle karşılaşılmazdı, o Yun Che'nin tüm vücudunu tamamen kuşatıp, bu kürenin enerjisinin herhangi bir damlasının bile dışarıya çıkmayacak şekilde mühürlemişti.
Ancak, en çok şaşırdığı şey, kaynak damarlarında o şeyin var olmasına rağmen, o en ufak rahatsızlık duymuyor olmasıydı. Eğer iyileşmeye çalışırken kaynak damarlarını kontrol etmeseydi, o şeyi hiç fark etmezdi bile. ... Sanki bunlar Kötülük Tanrısının kaynak damarları ile ideal bir bağlantı oluşturarak, onun tüm kaynak damarları ile tamamen birleşmiş gibiydi.
Jasmine, "İblis köken küresi", dedi ciddi bir tonda.
"İblis köken küresi mi?"
"İlkel İblis Irkının iblisleri anne karnında ilk türetildiğinde, onlar blis köken küresinden yaratılırlar. Bundan sonra, blis köken küresi iblis bedenini, ruhunu ve iblis tanrısının gücünü oluşturur" Jasmine Yun Che'nin yanına gitti ve onun kalbini işaret ederekn kendisinin mühürlediği iblis köken küresinde herhangi bir değişiklikler olup olmadığını kontrol etti. "Başka bir deyişle, İblis köken küresi iblisin ruhunun, gücünün ve hayatının kaynağıdır! Bu nedenle, her şeyden önce, buna, İblis köken küresi denir."
"Sen bunu derken, korkunç bir şey gibi görünüyor, sanki kaynak canavarlarının kaynak çekirdeği gibi" yüzünde şüpheyle Yun Che söyledi.
"Öyle düşünebilirsin," dedi Jasmine, elini Yun Che'nin göğsünden aldı, yüzü ciddiydi.