Son Umut

291 53 1
                                    

Beraberinde altı kişiyi götürse de tamamen yaydığı kaynak enerjisi ile İmparatoriçenin hızı aşırı hızlıydı. Daha ne olduğunu bile anlayamadan çoktan yüzlerce kilometre uzaklaşmışlardı.

Ama o an İmparatoriçe de yavaşlayıp aniden sordu: "Yun Che'nin kıtada bir karısı ardı ve o bir ülkenin prensesiydi. Nerede?"

"O büyük kız kardeş Cang Yue." XUe'er konuştu: "Ama o artık bir prenses değil ülkenin imparatoriçesi. Şu anda imparatorluk şehrinde bulunuyor."

"..." İmparatoriçe kafasını çevirdi: "Yönü tarif et, öncelikle başkente gideceğiz!"

İmparatoriçe bir kez daha yolunu değiştirerek başkente yöneldi. Hemen başkente ulaştı ve açıklama bile yapmadan ne olduğunu anlayamayan Cang Yue'yi zorla uçurdu. Ardından kuzeye yönelerek Aşırı Buzun Kar Bölgesine gitti.

Asgard hala soğuk ve sessizdi ve buraya gelenlerin kalpleri sonsuz buz ve kar gibi saki oluyordu.

Asgard kızları Yun CHe'ye karşı en derin saygı, güven ve minnettarlığa sahipti ve Xue'er'i sevmeyen de kimse yoktu. Onların nişanlanması Asgard için aşırı mutluluk verici bir olaydı. Ancak durumun çoktan bu ölçüde kötüleştiğinden habersizlerdi.

Aşırı Buzun Kar Bölgesinde dehşet verici bir rüzgar esti. Murong Qianxue ve diğerleri aynı anda bunu fark edip kapıya doğru ilerledi.

"Kim oradaki?é Murong Qianxue keskince bağırdı. Kaynak enerjisinin yardımı ile sesi düzinelerce kilometreye uzaklaştı. Ancak bir an sonra sanki ışınlanmış gibi birkaç insan figürü önlerinde ortaya çıktı.

Onların arkasında yüzlerce metre yüksekliğinde soğuk rüzgar ve kar dalgaları vardı.

"Kıdemli Efendiler Küçük Efendiler hadi... hemen bizi Soğuk Pınara götürün!!" Xue'er gökyüzünden kollarındaki Yun CHe ile birlikte atladı ve endişeyle bağırdı.

"Prenses Kar? Bu... Onlar?" Murong Qianxue ve diğerleri bir anlığına sersemledi. Asgard nadiren ziyaretçi alırdı ve bin yıldır böyleydi. Yun CHe Asgard Efendisi olsa bile Asgard'a olan saygısından nadiren ziyaretçi getirirdi. Xue'er dışında sadece bir kere Xİao Yun'u getirmişti ve bu da önemli bir neden içindi.

Ancak bu sefer Xue'er birçok yabancıyı getirmişti. Üstelik bugün Asgard Efendisi ile onun nişan günüydü yani neden aniden dönmüştü?

Şaşkınlıkları bir an sürerken aniden onun kollarındaki Yun Che'yi gördüler. Yıldırım çarpmışa dönerlerken ikisinin etrafını sardılar: "As... Asgard Efendisi? Ne oldu?! Asgard Efendisini kim..."

"Onun sözlerini duymadınız mı?!" İmparatoriçe soğukça konuştu: "Eğer ölmesini istemiyorsanız bizi hemen Donmuş Bulut Soğuk Pınarı isimli yere götürün."

"Kıdemli Efendiler, Küçük Efendiler... Hadi... Büyük Kardeş Yun'u kurtarabilecek tek yer orası." XUe'er gözü yaşlı şekilde konuştu.

"Hemen bizimle gelin!" Murong Qianxie daha fazla oyalanmadı ve tüm kaynak enerjisini kullanarak döndü ve kapılardaki sınırlamalar anında kalktı. En hızlı hızıyla önlerine geçti ve otoriter olsa da hafifçe titreyen sesi ile tüm Asgard'a sesini iletti: "Wu Xuexin, Shui Hanyin... ve Soğuk Pınar'ın yakınındaki diğer öğrenciler, emrime kulak verin! Hemen Soğuk Pınarın çevresindeki tüm kısıtlamaları kaldırın! Bu Asgard Efendimizin hayatını ilgilendiren bir konu en ufak gecikme olmamalı!"

Kriz ile karşı karşıya kaldıklarından beri Asgard çekirdeği olan Asgard Soğuk Pınarına birçok kısıtlama getirmişti. Bu kısıtlamaların gücü ile Xue'er onları zorla yıkıp geçebilirdi ama bunu yapmak için uzun zaman harcaması gerekirdi.

Against The God (ATG) (5.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin