"Kötü Tanrı ve Yaratıcı Tanrılar ilk ilahi varlıklar mıydı? Bu Kötü Tanrının Yaratıcı Tanrılar ile aynı seviyede olduğu anlamına mı geliyor?" Yun Che şaşkınlık içinde sordu."Bu doğru. Dört Büyük İblis İmparatoru tüm iblislerin en kadim ve en kudretli olanlarıdır. Aynı şekilde, Üç Büyük Yaratıcı Tanrı ve Kötü Tanrı en kadim ve en kudretli tanrılardır." Altın Karga Ruhu yanıtladı.
"Üç Büyük Yaratıcı Tanrının her birinin farklı ilahi güçleri vardı. Üçünün lideri, Cennet Cezalandıran İlahi İmparator【Mo E】en kudretli ilahi güce sahip olmanın yanında, Cennet Cezalandıran Atasal Kılıcı da kontrol edebiliyordu ve bu sayede tüm tanrılar arasında en güçlü varlık olmuştu. Ancak Cennet Cezalandıran Atasal Kılıcın baskıcı gücünün ömrünü eritmesi yüzünden yaşam süresinin kısalmış olması gayet muhtemel. Üç Büyük Yaratıcı Tanrı arasında ilk düşen o oldu. İlahi özü iblisler ve tanrılar arasında patlak veren acımasız savaştan önce tamamen dağılmıştı, basitçe onun eceliyle öldüğünü söylenebilir."
"Diğer iki Yaratıcı Tanrının adları【Xi Ke】ve【Li Suo】idi. Sonsuz Cennet İncisine sahip olan【Xi Ke】, zamanın kendisine bile etki edebilecek akıl almaz bir güce sahipti. Diğer yandan, 【Li Suo】Yaşam ve Ölümün İlkel Mührünü ellerinde tutuyordu; sonsuz bir ömre sahipti ve ilahi güçleri yaşamın kendi gücüne hükmediyordu. Aynı zamanda pek çok gezegeni ve canlı türünü yaratan da oydu. Kötü Tanrıya gelirsek, o tüm elemental güçlerin nihai formlarına sahipti, elementleri İlkel Kaos'un prensiplerini ve kanunlarını görmezden gelecek düzeyde kontrol ve manipüle edebiliyordu. Bundan sonra, tüm tanrıları şok eden ve huşu içinde bırakan【Kötü Tanrının Sanatları】'nı yarattı ve ilahi güçleri daha da güçlendi. Bu zamanlarda, Tanrılar Âleminde Cennet Cezalandıran Atasal Kılıcı kullanmaması halinde Kötü Tanrı'nın Cennet Cezalandıran İlahi İmparatoru yenebileceği söylentileri yayılmaya başladı."
"..." Yun Che'nin ağzı daha da açıldı, zihninde durmadan çınlayan bir ses vardı... Lanet olsun, Kötü Tanrı gerçekte ne kadar da güçlü bir varlıkmış.
Dikkatle dinlerken, Yun Che aklına gelen bir soruyu sordu, "Üç Yaratıcı Tanrı ilk tanrılar olduklarına göre, Kötü Tanrı neden Yaratıcı Tanrı unvanına sahip değil?"
"Aslında Tanrılar Çağının ilk zamanlarında Kötü Tanrı da bir Yaratıcı Tanrı sayılıyordu ve onlara Dört Yaratıcı Tanrı deniliyordu. Kötü Tanrının bir Yaratıcı Tanrı sayıldığı zamanlarda, güçlerini pek çok gezegen ve yaşam formu yaratmak için kullandı. Üstünde bulunduğun Mavi Kutup Yıldızı onun yarattığı ilk gezegenlerden biriydi."
"Eh? O zaman neden..."
"Bu konu çok karmaşık bir İlkel Çağ gizemi ile alakalı." Altın Karga Ruhu'nun ses tonu bu bilgiyi Yun Che'ye aktarsa mı yoksa aktarmasa mı bilemediğini gösterircesine görece kompleks bir hal aldı.
"Bu asil demin sana Tanrılar Âleminde dolaşan Kötü Tanrının Cennet Cezalandıran İlahi İmparatoru yenebileceği dedikodularından bahsetmişti. Böyle bir dedikodunun doğmasının doğal olarak bir nedeni vardı. Cennet Cezalandıran İlahi İmparator ile Kötü tanrı bir kez kozlarını paylaştılar... Bundan sonra, Kötü Tanrı kendini daha fazla Yaratıcı Tanrılar arasında görmeyerek kendini 'Kötü Tanrı' olarak isimlendirdi. Bu olaydan sonra, Dört Büyük Yaratıcı Tanrı Üç Büyük Yaratıcı Tanrı'ya dönüştü... Aynı zamanda, Dört Büyük İblis İmparatoru da Üç Büyük İblis İmparatoruna dönüşmüş oldu."
"???" son duyduklarından sonra Yun Che'nin yüzünde tamamen donmuş bir ifade vardı. Bu ikisinin nasıl bir bağlantısı vardı? Kötü Tanrı neden Cennet Cezalandıran İlahi İmparator ile savaşmıştı? Kötü Tanrının Yaratıcı Tanrı unvanını reddetmesiyle İblis ırkının İblis İmparatorlarının sayısının azalmasının nasıl bir bağlantısı vardı?