Feng Xue'er sakince seslendi "Büyük Kardeş Yun!"
"Onu bir daha hiç göremeyecek olman... Sen gerçekten... Hayatın boyunca mutsuz olmayacak mısın?"
Yun Che hafifçe kafasını salladı ve Feng Xue'er'e bakarak, "Sen benim yanımda oldukça nasıl mutsuz olabilirim? Küçük periyi kaybettiğimden beri ruhumda doldurulamayan bir boşluk var. İkinci kez aynı acıyı yaşamak istemiyorum." dedi.
"Küçük Şeytan İmparatoriçe, Kardeş Xue'er, bırakın gitsin." dedi Su Ling'er sessizce. Tüm bu zaman boyunca sessizliğini koruyarak objektif davranan bir tek oydu.
"İtirazınızın ne yararı var ki?" Küçük Şeytan İmparatoriçe sakince konuşmaya devam etti. "Bir şeyi yapmaya karar verdiğinde, gerçekten onu durduracak biri ne zaman var oldu ki..."
"Ben..."
Yun Che bir şey söylemek üzereyken Küçük Şeytan İmparatoriçe onu aniden durdurdu. "Yun Che, seni durduramayacağımı biliyorum. Tanrı Aleminin nasıl bir yer olduğunu hepimizden iyi bilmelisin. Eğer bunca şeye rağmen gitmek istiyorsan kesinlikle gitmenin önemli bir gerekçesi vardır. Senin kadının olarak nasıl seni durdurabilirim ki?"
Yun Che'nin gözleri hareket etti. Böylesine güçlü bir karaktere sahip Küçük Şeytan İmparatoriçe'nin bunu kolayca kabul edeceğini hiç düşünmemişti. Kalbi biraz ısınıyor gibiydi, biraz da suçlu hissediyordu.
"Fakat... Bana iki şey için söz vermelisin!" Küçük Şeytan İmparatoriçe'nin sesi oldukça soğuk gelmeye başladı. Her kelimesi karşı konulamaz bir güç içeriyordu. "Eğer bana bu iki şey için söz verirsen, senin ve Ling'er in önerdiği bu şifa metodunu kabul edeceğim ve benim için endişelenmeden Tanrı Alemi'ne gidebileceksin. Ya da..."
"Ya da" kelimesini daha söylemeden, Yun Che çoktan onun hassas vücuduna arkadan sarılmıştı.
"Caiyi, bana sürekli tahammül ettiğini biliyorum. Sana vereceğim sözü söylemem gerekirse; bu bencilce davranacağım son sefer olacak. Bu sefer ne yapmamı istersen yapacağım. Sana söz veriyorum."'Tahammül? Sen gerçekten bunu mu düşünüyorsun? Tahammül etmek mi istiyormuşum?' Küçük Şeytan İmparatoriçe içinden konuştu. 'Eğer ruhun tamamlanmamışsa, kırılmış olan tek sen olmazdın.'
"Tamam... Bana ne dediğini hatırla." Küçük Şeytan İmparatoriçe gözlerini kapattı ve ağzından çıkan her kelimeyi daha soğuk ve kararlı çıkarmak için elinden geleni yaptı. "Bana söz vermeni istediğim ilk şey: Asla ölmeyeceksin!!"
"..."
Yun Che başını hafifçe salladı ve yumuşak bir sesle "Caiyi, Xue'er, Ling'er, endişelenmeyin. İlahi yolu aramaya ya da birinden intikam almaya gitmiyorum. Sadece ustamı tekrar görmek istiyorum, bunda bir tehlike yok. Mu Bingyun'un hayatını kurtardığımdan ve Donmuş Bulut Asgard ile yakınlaşmamdan beri onun beni Tanrı Alemi'ne alacağını biliyordum. O kesinlikle beni koruyacak ve yardım edecektir. İstesem bile tehlikeye girmemin zor olacağını düşünüyorum. Bu yüzden daha fazla endişelenmeyin. Tamam, tamam, tamam... Sana ilk sözümü veriyorum. Tanrı Alemi'ne girdiğimde asla, asla, asla tehlikeli görünen bir şeye yaklaşmayacağım. Ustamı gördükten sonra saçımın telini bile kaybetmeden geri döneceğim."
"O zaman hayali Şeytan Aleminden Kaynak Gökyüzü Kıtası'na döndüğümüzde, buna benzer bir şey söylemiştin." dedi Küçük Şeytan İmparatoriçe soğuk bir sesle. "Fakat bunu söyledikten sonra seni gördüğümde, yarı ölüydün."
"..." Yun Che bir süre sessiz kaldı ve utanarak konuşmaya devam etti: "O zaman tekrar söz veriyorum, tamam mı?"
"Kişiliğini göz önünde bulundurursak, On milyon kez söz versen bile neye yarar?" Küçük Şeytan İmparatoriçe'nin sesi donuktu. "Sadece tehlikeli bir duruma düştüğünde bugün dediğimin aklına gelmesini diliyorum. Ebeveynini düşün, Büyükbabanı, Cangyue, Xue'er, Ling'er, Lingxi... Ve beni. Eğer Tanrı Alemi'nde ölürsen, kaç insanın mutsuz olacağını düşün. Ve bu insanlar gerçekten senin için endişelenen ve üzerine titreyen insanlar."