Yere çarpan altı ceset parçasının sesi o kadar ağırdı ki, kalpleri titretti. Ürkütücü bir atmosfer Deniz Tanrısı Arenasını sardı ve tarifsiz bir korku hızla veba gibi yayıldı.
Deniz Tanrısı Arenasında herkes konuşmasını kesti, gözleri derinlemesine açıldı. Büyük bir şok ve korku, neredeyse patlayacakmış gibi kanlanan gözlerini kapladı.
Hükümdar seviyesindeki bedenler bir kaya gibi sağlamdı ve canlılıkları da inanılmaz derecede güçlüydü. Vücutları birkaç parça halinde kesilse bile, bilinçlerini kısa bir süre için koruyabilirlerdi ve kaynak enerjilerinin yavaşça dağılması çok daha fazla zaman alırdı.
Üç Kılıç Eşlikçisinin parçalanmış bedenleri indiğinde, korkunç bir sessizlik oluşturdu. Canlılıkları ve kaynak enerjilerinin auralarına bakılmaksızın, tamamen ortadan kaybolmuşlardı ve orada kanla karışmış altı çamur havuzu gibi yerdelerdi. Birisi sadece bu altı vücut parçasına bakarken, onların kıtanın tepesinde duran Kılıç Bölgesi'nden üç Kılıç Eşlikçisi olduğuna inanamazdı.
"Ah ... Aah ... Aaaaah ..." Xia Yuanba'nın genişçe açık ağzını kapayamadı ve titreyen sesi bilinçsizce boğazından fırladı.
Onun arkasındaki Mutlak Hükümdar İbadethanesindeki Ruhsal Efendiler onu kısıtlanması gerektiğini çoktan unutmuşlardı. Gözlerinin derinliklerinde, en güçlü korku duygusunu ve hayatında denemedikleri inançsızlık görülebiliyordu!
Bir anda bir Derbeyini öldürmek şok edici olsa da, yüksek seviyeli bir Hükümdar bunu yapabilirdi.
Ancak, gerçek bir Hükümdarı aniden öldürmeyi kıtanın zirvesinde duranlar bile ne görmüş ne de duymuştu
Ama şu an gözlerinin önünde öldürülen sadece Hükümdarlar değildi, onlar kibirleriyle dünyaya tepeden bakma yeteneğine sahip onuncu seviyedeki Hükümdarlardı
Ayrıca, üçü aynı zamanda öldürülmüştü!
Anlayabilecekleri veya hayal edebileceklerinden birkaç kat daha büyük bir güçtü bu! Bu güç onların en saçma fanteziler, hayaller veya onların en eski efsanelerinde bile göremedikleri bir güçtü.
Ancak, onuncu seviyedeki üç hükümdarını anında öldürecek güç, gözlerinin önünde ortaya çıkmıştı ... Ve bunların hepsi on iki, on üç yaşında gözüken kız yüzündendi!
"Hayır ... İmkansız ... bu ... bir rüya olmalı ..."
Kılıç eşlikçilerinden birinin bedeninin parçası vücut bölümlerinden biri, Xuanyuan Wentao'nun önüne düştü. Parçalanmış cesedine ve bacaklarının önündeki kırılmış kılıca baktı, yüzü inanılmaz bir korkuyla soldu.
Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesi'nin toplam gücü Dört Büyük Kutsal Bölge arasındaki en altta yer almasına rağmen, onlarda onuncu seviyedeki dört Hükümdar vardı ve bununla çok gurur duyuyorlardı. Ancak, üçü anında ölmüştü... Şüphe yok ki, bu onların itibarına ve gücüne onarılamayacak kadar zarar verecekti.
"Ah ... Baba," Ye Xinghan, zayıf bir şekilde babasının arkasına yürüdü ve korkusu nedeniyle sığınacak bir yer aradı.
Ancak, Ye Meixie'nin tüm vücudunun soğuk olduğunu ve ellerinin hafifçe titrediğini fark etti.
Tüm bunları tek başına yapan Jasmine, hala önceki gibi kayıtsız görünüyordu. Üç Kılıç Eşlikçisinin cesetlerine bile bakmadı. Ellerinden ölen insanlar sanki Kaynak Gökyüzü Kıtasının vatandaşları değil de karınca gibiydi... Gerçekten de Jasmine için bu Üç Kılıç Eşlikçisinin kıtadaki en güçlülerden olup olmadığı bir önem arz etmiyordu. Onlar gerçekten onun için önemsiz karıncalardı.