"Bu Asile Ay Katleden İblis Egemeninden elde ettiğin siyah yeşimi göster." Altın Karga ruhu bilerek konuyu değiştirdi, Yun Che'nin daha fazla sormasını istemiyordu.Siyah yeşim?
Yun Che bir anlığına irkildi ve ardından iblis egemeninin kalıntılarının yanından aldığı gizemli siyah yeşimi hatırladı. Hızlıca onu çıkardı.
Avuç kadar mükemmel bir şekilde yuvarlak siyah yeşim tutarken buz gibi soğuk ve ağır bir his veriyordu. Tüm gövdesi pürüzsüz bir şekilde simsiyahtı ve aşırı cilalı gibiydi. Üzerinde tek bir iz veya işaret yokt, en ufak kaynak enerjisi de hissedilmiyordu.
Dışı ve aurasına bakıldığında onun sıradan bir yeşim taşından farkı yoktu. En düşük seviyeli kaynak yeşimi olarak bile sayılamazdı.
Ancak iblis egemeninin gücü altında zarar alamadığına göre sıradan bir şey kesinlikle değildi.
Altın bir ışık ışını Yun Che'nin ellerinden gizemli siyah yeşimi aldı ve onu havaya yükseldi. Altın ışık ile sarıldı... Ancak bir an sonra tüm altın ışıklar tamamen kayboldu ve gizemli siyah yeşim de havadan düşerek yeniden Yun Che'nin ellerine geldi.
"Bu da tam olarak ne?" Yun Che kafasını kaldırdı ve sordu.
"Bilmiyorum."
"Sen bile bilmiyor musun?" Yun Che'nin yüzü şaşkınlık ile doldu. Siyah yeşim iblis egemeninden geldiğine göre kesinlikle milyonlarca yıl önceki Tanrıların Çağından geliyordu. Jasmine'nin o çağı bilmemesi normaldi ancak Altın Karga ruhu Altın Karga İlahi Canavarının ruh parçasıydı ve onun ilkel anılarının bir kısmını taşıyordu. Nasıl olur da o da bunu bilemezdi?
"Tıpkı siz ikiniz gibi bu asil de içine enerjisini gönderdiğinde o tamamen kayboldu. Böyle bir şeyin iki olasılığıa var." Altın karga ruhu yavaşça tarif etti: "Ya içinde tıpkı bu asilin oluşturduğu Altın Karga Yıldırım Alev ovası gibi bağımsız küçük bir dünya var ya da içindeki güç prensipleri aşırı derin ve bizim güçlerimiz ile temas edemeyeceğimiz bir düzlemde."
"İblis egemeni ile birlikte milyonlarca yıl boyunca zararsız kaldığına göre kesinlikle normal bir şey değil. Muhtemelen iblis tanrıların alemine ait bir 'iblis eşyası' veya bir 'iblis yeşimi' Başka bir olasılık ise gücünün iblis gücü ile uyanması."
Yun Che gizemli yeşimi koydu ve gelişigüzel bir şekilde konuştu: "Bu zaman boyunca merak ediyordum ama artık bir önem göstermiyorum."
"Altın Karga İlahi Ruhu, dönme vaktim. Eğer daha uzun süre burada kalırsam endişelenecekler." Yun Che kafasını eğdi ve altın karga ruhuna derinden boyun eğdi ve içtenlikle konuştu: "İlk karşılaştığımızda senin bir tanrı olmaya layık olmayan aptal ve kibirli biri olduğunu söylemiştim... Ancak sen bana ceza vermek yerine bana yeni bir hayat bahşettin ve birçok kez hayatımı kurtardın ve bunu ömrünü azaltmasına rağmen yaptın. Bu lütuflunu bu Yun Che nasıl geri ödeyecek bilmiyor."
"... Bu asil doğal olarak sana son soyumu ve ruh enerjimi bahşederken kendi bencilliğine sahipti, herhangi bir geri ödeme veya minnettarlığına ihtiyacım yok." Altın Karga ruhu hafifçe konuştu.
"... Ancak seni hayal kırıklığına uğratacağım." Yun CHe yavaşça iç çekti ve ardından döndü.
"Bu kadar karamsar olmaman gerek." Altın karga ruhu aniden konuştu: "Ebedi Gece İblis Klanının kalıntı gücü ile birleşen biri olarak Wentian gerçekten de şu an başa çıkabileceğin biri değil. Ancak iblis kanının gücü uyandıktan sonra gelişimi sonsuza kadar duracak ve hayatı boyunca en ufak ilerleme gösteremeyecek. Ömrü de büyük ölçüde kısalacak. Ancak sen farklısın. Sen sıra dışı bir yeteneğe sahip olmanın yanında birçok tanrının gücüne de sahipsin. Gelecekte kesinlikle onu aşacağın gün gelecek. Bundan önce kaynak arkını kullanarak Wentian'ın seni bulamayacağı bir yere kaçmalısın.