Wentian, Xue'er'i takip etmeyi bıraktı. Xue'er kısa bir süre boyunca oturup dinlenmeden önce, etraftaki karanlık aurayı ortadan kaldırarak, karanlık kafes içerisinde tutsak kalan kişileri kurtarıyor."Küçük Hala, iyi misin?" Xiao Yun ve Yedi numara, destek olma maksadıyla aceleci bir şekilde Xiao Lingxi'nin yanına koştular ve endişeli bir şekilde sordular.
Xiao Lingxi, sertçe kafasını salladı fakat kafasıyla onların yardımını kabul ederken görüldüğü üzere hâlâ bu şokun etkisi altındaydı.
"Öleceğiz sandım... Beklenmedik şekilde, tekrardan hayattayız." Felaketi atlattıktan sonra, Chu Yueli neredeyse bütün enerjisi tüm vücudundan çıkmış gibi parçalanmıştı.
"Ne oldu şimdi? Neden Wentian aniden... çıldırdı?" Murong Qianxue hâlâ gözlerinin önünde gerçekleşen manzarayı idrak edemiyordu.
Belki de bu olayın sebebini bilen kişiler Yedi Numara, Bir Numara ve Xiao Yun'du. Bir Numara, Xiao Lingxi'ye derin manalı bir şekilde bakarken Lingxi, Yedi numaraya bakarak mırıldandı ve dedi ki, "Hayatımda ilk defa, iyiliğin iyiliği doğurduğuna şahit oldum..."
Başlangıçta, Yüzen Bulut Şehrindeyken Xiao Lingxi, Feng Juechen'in onu öldürmemesini ve Feng Juechen'in ölümüne sebep olmamasını istemişti. Gelecek olan bütün tehlikeli görmezden gelerek onu Xiao Klanına getirdi ve ona kişisel olarak bakmaya başladı... Oldukça zayıf olan Xiao Lingxi'nin hâlâ insanlar tarafından korunmaya ihtiyacı vardı. Kristal gibi olan ruhunu, çoktan iblise dönüşmüş olan Feng Juechen'i kurtarmak için kullandı ki tekrardan insan gibi hissedebilsin... onun sayesinde, Yun Che'yi öldürme arzusundan arındı.
Bugün, Xiao Lingxi sayesinde - bu kaynak alemindeki en zayıf olan kişi tarafından; en az deneyimi ve en fazla korunmaya ihtiyacı olan kişinin gerçek duyguları sayesinde, herkesin hayatı kurtulmuştu.
Eğer Wentian başka bir kişiyi seçseydi, sonuç tamamen çok farklı bir hâl alacaktı. Aslında, Xiao Lingzi'yi kasten seçmişti...
Eğer Wentian, Fen Juechen'in anılarını önceden ciddi bir şekilde okuyabilseydi, Fen Juechen'in karanlık ve soğuk iç dünyasını bilebilirdi... Xiao Lingxi, onun içini ısıtan ve yaşaması için bir sebepten daha fazlasıydı...
Xiao Lingxi onun bu dünyadaki tek akrabasıydı.
Onun öldürme isteğini içinden söküp attıktan sonra, onun için asla dokunulmaması gereken bir noktaya gelmişti.
Wentian, şeytani pençelerini Xiao Lingxi'ye doğru uzatıp onu sardığında, paçavra gibi yok edilmiş ve sönmüş ruhu, bir anda tekrardan güçlü bir şekilde doğmaya başlamıştı...
Küçük Şeytan İmparatoriçesi'nin kaynak enerjisini tamamen kullandı ve ondan önce de Wentian'ın direkt olarak baskısı altına alındı. Şu anda ayakta duracak gücü kalmamıştı. Feng Xue'er onu ayağa kaldırdı, acısını bastırdı ve Yun Che'nin yanına gitmeden önce ona yaşam gücü aktardı.
Yun Che oldukça güçlü duruyordu ve hiç bir kötü değişim görünmüyordu. Olan biten curcunaya rağmen, vücutlarında dolaşan inatçı yaşama isteği, onları hayatta tutan tek umuttu. Feng Xue'er, Yun Che'yi Murong Qianxue'nin elinden alıp nefes nefese, "Acilen buradan ayrılmamız lazım, diğer türlü... her an tehlike içerisinde olabiliriz."
"Ama nereye gidebiliriz?" Murong Qianxue uzak mesafelere göz attı ve gözlerinde bir anda üzüntü belirdi, "Hayır, olamaz... Donmuş Bulut Asgard..."
"Acilen asil babama ses iletimiyle, Kutsal Anka Arkını göndermesini söyleyeceğim. O sırada biz..."
Feng Xue'er'in sesi aniden kesildi ve bedeni hafifçe titremeye başladı... Çünkü ufacık elinde buz soğuğu bir baskı hissetti.