Neden şimdi olmak zorundaydı?
Mu Bingyun'un kaşları kırıştı. Kaynak gücünde, küçük bir alem aşmaya niceliksel, büyük bir alem aşmaya ise niteliksel bir değişim dense idi o zaman ölümlü alemlerden ilahi aleme yükselmek önceki atılımlardan tamamen farklı, eksiksiz ve mükemmel bir değişimdi. Bu ayrıca son derece zorlu ve bitmesi birkaç gün alan bir süreçti. Birinin doğuştan yeteneği son derece yüksek olsa da bu sürecin pürüzsüz bir şekilde geçmesi yine de birkaç saat alırdı.
Üstelik, bu oldukça yüksek bir riski de beraberinde getirirdi. Bu süreçte kişi hiçbir şekilde rahatsız edilmemeliydi yoksa kişinin kaynak damarlarına kolayca geri dönülmez hasarlar verebilirdi.
Sonuç olarak, atılımın yakın olduğunu hisseden ölümlü alemin tepesindeki bir kaynak gelişimcisi, hemen inzivaya çekilmeyi tercih ederdi.
Yine de Yun Che'nin ilahi yola aşımı çok ani gelmişti.
İlahi yola adım attıktan sonra tüm vücuttaki kaynak gücü eksiksiz bir değişim geçirirdi. Süreç boyunca, kişinin kaynak gücü kontrolden cıkar ve ne salınabilir ne de kaynak damarlarında dolaşabilirdi. ayrıca bu şu anlama da geliyordu o şu an açıkça Cennetsel Gölün soğuk enerjisine karşı koymaktan acizdi. Şüphesiz Cennetsel Gölün soğuk enerjisi onun aşımındaki en büyük engeldi ve büyük olasılıkla kısa zamanda vücuduna ve kaynak damarlarına zarar verirdi. Bu nedenle Yun Che'nin beklenmedik atılımı son derece tehlikeliydi.
Mu Bingyun daha fazla tereddüte düşmedi ve çevresine bir bariyer dikmek için harekete geçti. Aynı zamanda zihni onu rahatsız etmeden Cennetsel Cehennem Ayazı Gölünden çıkarmak için yollar düşünüyordu.
Ancak soğuk enerjisini salmak üzereyken aniden durdu... Çünkü Yun Che'yi kuşatan kaynak enerjisinin hızı akıl almaz bir seviyeye ulaşmıştı.
Bu bir 'değişim'' olmasından ötürü doğal olarak yavaş ve zorlu olmalıydı. Fakat Yun Che'nin vücudunun etrafa yaydığı kaynak enerjisi aslında bir kasırga kadar hızlıydı. Kaynak enerjisinin koruması olmadan soğuk enerji vücuda girdiği an kişi soğuktan donar ve dayanılmaz bir acı çekerdi. Ancak, Yun Che'nin cildi soğuk enerjiden muzdarip olduğunu gösteren hiçbir belirti göstermiyordu ve her zamanki gibi normaldi.
Kaynak enerjisinin dolaşımı son derece yüksek olsa da, hiç de düzensiz değildi.
Mu Bingyun'un elleri havada kaldı ve uzun bir süre hareket etmedi. Bakışlarındaki hayret dağılmadan önce uzun zaman orada kaldı. Onun arkasındaki Mu Xiaolan kışkançlıkla doluydu. Ne bir ses çıkarmaya ne de derin bir nefes almaya cesaret edebiliyordu.
Sadece Mu Bingyun, ona en yakın olan kişi Yun Che'nin alışılmadık durumunu hissetti. Diğerleri elderler, saray ustaları veya öğrenciler olsun ilk şoklarının ardından çabucak bakışlarını ondan uzağa çektiler. Yun Che'ye göre bu tamamen yeni bir aleme girmesini sağlayacak bir yeniden doğuştu. Fakat... diğerleri, uzun bir süredir ilahi yolda olan kişiler için bu hiç de yabancı değildi... Hatta bazıları küçümsemeyle homurdandı.
Çünkü onlara göre, bu uzun zaman önce arkada bıraktıkları başlama noktasıydı.
Yun Che'nin daha önce bakışları çekmesinin sebebi atılımının biraz neşe kaçıran bir zamanlamayla olmasıydı. Öbür tarafta kimin Alem Kralının doğrudan öğrencisi olacağını belirleyen şiddetli bir savaş sürüyordu bu yüzden ilahi yola -başlangıç noktasına- adım atan birine niye zahmet edip dikkat edeceklerdi?
Mu Bingyun'un ortaya çıkışından belliydi ki korunuyordu. Şahsen onun koruması ile burada bir atılım yaşasa dahi herhangi bir problem olmamalıydı.