Mu Xiaolan, "Bu yedi gün boyunca hiçbir yere gitmeyeceğim ve kesinlikle en iyi yetişimimi düzgün bir şekilde koruyacağım." dedi.
"..." Yun Che'nin kaşları birden çatıldı, Altın Karga Yıldırım Alev Vadisi'nin Ölüm Denizi birden onun zihninde belirdi. Ölüm Denizi'nin varlığı Altın Karga ruhunun bir parçasıydı ve Cennetsel Cehennem Ayazı Gölü de Buz Ankası'nın geride bıraktığı ilahi damarın oluştuğu bir bölgeydi. Bu Tanrı Alemi'nde de olduğu için Yun Che bu iki bölgenin birbirine karakteristik özellikler bakımından benzediğini düşündü, yalnız Cennetsel Cehennem Ayazı Gölü'nün Ölüm Denizi'ne göre daha yüksek seviyeli bir bölge olduğundan kesinlikle emindi.
Ve o zaman, Ölüm Denizi'nden emdiği kaynak gücünden sonra...
"Yun Che, senin başka planların mı var?" Mu Bingyun, Yun Che'nin sözlerini devam ettirecek gibi görünmesinden dolayı ona sordu.
"Hayır, hayır." Yun Che hızlıca gerçekliğe döndü. "Kıdemli Kız Kardeş ve ben elimizden gelenin en iyisini yapacağız."
"Kim senin gibi bir baş belasıyla birlikte olmak istiyor, seni mankafa?" Mu Xiaolan usulca homurdandı. Mu Xiaolan ona yardım etmeyeceğini söyledi ve kendisi için endişelendiğini düşündüğünden devam etti: "Kesinlikle bu yedi gün boyunca beni rahatsız etmeyeceksin ve bu süre boyunca bir yere gitmen de yasak! Eğer daha fazla soruna neden olursan, seninle ilgilenmek için uğraşmayacağım."
"Anladım." Yun Che güçlü bir ses tonuyla cevapladı. Sonra zihninde mırıldanmaya başladı: 'Ne zamandan beri benimle ilgilenmen için sana ihtiyacım oldu ki? Genellikle işlerime karışan sensin.'
"Usta, sence Kıdemli Kardeş Hanyi ve Kıdemli Kız Kardeş Feixue, hangisi tarikat ustasının boyunduruğu altına girecek?" Mu Xiaolan Kıdemli Kardeş Hanyi'ye yardım etmek istese de bunu sadece merakından dolayı sormuştu. Tüm tarikat son birkaç yıldır bunu merak ediyordu.
Alem Kralı'nın doğrudan öğrenci olarak seçebileceği muhtemel iki aday Mu Hanyi ve Mu Feixue'ydi. Onlar dışındaki öğrenciler, onun doğrudan öğrencisi olacak nitelikte değillerdi... Bu tüm tarikatın genel fikriydi.
"Yedi gün içinde öğreneceğiz." Mu Bingyun cevapladı. "Mu Hanyi'nin yüzde altmış şansı varken Feixue'nin ise yalnızca yüzde kırk şansı var. Büyük bir çoğunluk buna inanıyor."
"Neden?" Yun Che anlayamadı. "Kıdemli Kız Kardeş Xiaolan'nın söylediklerine göre Mu Feixue, Mu Hanyi'den daha genç ve kaynak gücü daha fazla. Eğer durum böyleyse, Mu Feixue'nin Mu Hanyi'ye kaybetme oranı sıfıra yakın. Neden doğrudan öğrenci seçimi için Mu Hanyi'nin daha fazla şansı var?"
"Çünkü Feixue'nin Buz Ankası kan soyu kalıtsal." Mu Bingyun açıkladı. "Mu Hanyi'nin kaynak gücünün ondan daha düşük olmasının nedeni sadece Mu Feixue'nin sahip olduğu kan soyu. Eğer ona sahip olmasaydı, Hanyi'nin karşısında kesinlikle duramazdı. Alem Kralı'nın doğrudan öğrenci seçimi için karşılaştıracağı tek kriter kaynak gücü değil, onun için Buz Ankası'nın kan soyunun olup olmamasının bir önemi yok. Alem Kralı'nın en çok önem verdiği faktör, kişinin buz yasaları üstündeki kontrolü ve doğuştan gelen yeteneğinin kapsamlı bir değerlendirmesi."
"Yani onun için Hanyi ve Feixue arasında bir fark olmamalı. Ancak Hanyi'nin sahip olduğu iki avantaj var. İlki, Mu Hanyi bir erkek ve o, Buz Ankası kan soyunun yetişim tekniklerinde daha hızlı bir gelişme kaydedecektir. Erkeklerin buz türü yasalara yatkınlığı daha fazladır. İkincisi..."
"İkincisi, çok fazla insan onun doğrudan öğrenci olmasını istiyor, değil mi?" Yun Che araya girdi.
Mu Xiaolan sinirli bir şekilde Yun Che'ye baktı, çünkü Ustasının sözünü umursamaz bir şekilde kesmişti.