Ret

303 52 0
                                    

Her ne kadar Yun Che'nin neyi söylemeye çalıştığını zaten tahmin etseler de elderler ve saray ustaları yine de afallamıştı. Çeşit çeşit ifadeler sergileyenler İlahi Salon ve Buz Ankası sarayı öğrencileriydi. Bazıları bir şov izliyormuş gibi heyecanlı ifadeler sergilerken diğerleri kıkırdadı ve soğuk kahkahalar savurdu.

Daha çok insan sanki bir aptala bakıyormuş gibi ifadeler sergiledi.

Yun Chenin atılım yaşamasının ve çevredeki tüm buz ruhlarını toplamasının ardından kaynak formasyonundaki son göl suyu damlası düşmüştü. Bu gerçektende herkesin şahsen tanıklık ettiği bir şeydi. Son göl suyu damlası düşerken Yun Che etrafında üç bin buz ruhu varken Mu Hanyi'nin etrafında hiç yoktu.

Ancak, bu sonucu kimse kabul etmezdi. Çünkü hiç kimse ''Yun Che'' ve ''Doğrudan öğrenci'' kelimelerini bağdaştıramıyordu bile. Bundan önce, Yun Che'nin kendisi de yapamazdı.

Bu sonuç beklenmedik, rezil ve tam anlamıyla bir kazaydı.

Kim olursa olsun herkes bunun tam anlamıyla bir kaza olduğunda hemfikirdi

Yun Che Mu Bingyun'un yanında gelmesinin gerçeğine ve egemen kaynak aleminde bir ilahi köken alemi yetişimcisini yenmenin küçük itibarına sahip olsa da cennetler tarafından kutsanmış Mu Hanyi önünde, Yun Che gökkuşağının altındaki bir çamurdan beterdi. Ayrıca İlahi Köken alemine bugün, daha yeni adım atmıştı. Mu Bingyun'un koruması ve Mu Xialo'nun heyecanı dışında onun atılım süreci diğerleri tarafından tamamen görmezden gelinmişti.

Düşük Alemlerden daha 3 aydır Kar Şarkısı Diyarında bulunan ve sonunda bugün ilahi yola adım atan biri. Diğeri ise saygın bir mevkiyi gösteren Kar Şarkısı Asil Ailesinin üyesi, yüzyılda bir gelen yetenek ve hatta otuzundan önce İlahi Musibet Aleminin orta aşamasında bulunan kişiydi. Bugün, tüm Elderler ve Saray Ustalarını bir kez daha şoke ederek kendini kısıtlamadan her şeyini ortaya koymuştu.

Bu nedenle, Yun Che tüm buz ruhlarının aklını çeldiğinde, bu herkese büyük bir şok yaşatmıştı. Kurallara göre Mu Hanyi ve Mu Feixue'yi tamamen yenmiş olsa da herkesin ilk ve tek tepkisi sadece ''Kaza'' kelimesiydi. Kim olduğunun bir önemi yok. ''Doğrudan öğrenci'' unvanını Mu Hanyi'den alıp Yun Che'ye vermek olanaksızdı.

İlahi köken aleminin ilk aşaması. Basitçe her şey Kaynak gücüne dayalıydı, o donmuş kar salonunun en dibine aitti ve ''Doğrudan öğrenci'' unvanı ondan dünyalarca uzak bir kavramdı.

Ancak Yun Che'nin aslında bunu hatırlatacak cesarete ve kalın deriye sahip olmasını beklememiştiler... Karşı çıkan bir tutuma dahi sahipti. Yun Che'nin bu tutumunu görünce ilk tepkileri şoktu ardından hissettikleri... bunun oldukça komik olduğuydu, hatta bir parça utandırıcıydı.

Tabiki bunu en komik bulan kesinlikle Mu Yunzhi'ydi.

''Hahahaha.'' Mu Yunzhi alaycı yüzle konuşmaya devam etmeden önce kahkahayla kükredi, ''Durum bu ise, senin kazandığını duyurmalı ve Tarikat Ustasının doğrudan öğrencisi olmana izin mi vermeliyiz?''

''Böyle olması gerekmiyor mu?'' Yun Che yanıtladı.

Tarikat Ustasının doğrudan öğrencisi olmak ile ilgili, Yun Che bunun hakkında asla düşünmemişti ve bu mevzuyu dikkate bile almamıştı. Nitekim,fFırsat farkına varmadan kendi ayağına gelmişti ve Mu Bingyun'un ses iletimini duyduktan sonra kalbi kuvvetle kan pompalamaya başladı.

En çok arzuladığı şey kaynak gücüydü! Kaynak Tanrı Toplantısına sadece 27 ay kalmıştı; 2 yıl ve az bir miktar zaman daha! Pervasızca kendini yaralayarak yetişim yapması ve korkutucu sonuçlar elde etmesine rağmen Kaynak Tanrı Toplantısından önce İlahi Musibet alemine adım atmak ulaşılamaz bir hayaldi.

Against The God (ATG) (5.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin