Üç gücün saldırıları ortak düşmana yöneldiği an... Daha doğrusu saldırıları resmen başlamadan önce çoktan ezilmişti.Dehşet verici enerji dalgaları herkesi arenanın kenarlarına itmişti ve yedi ulusun güçleri arasında tepeden tırnağa sarsılmayan ve kalbi dehşet ile dolmayan tek bir kişi bile yoktu. Yedi ulusun en güçlüsü İlahi Anka ve Dört Büyük Kutsal Bölge arasında genel güç açısından en üstün iki bölge olan Mutlak Hükümdar İbadethanesi ve Yüce Okyanus Sarayının tüm üst düzey uzmanlarının kombine gücü Wentian'ın karşısında ağır bir yenilgi tatmıştı.
Onlar isteksizlik kükremelerinin ortasında hayal edemeyecekleri kadar güçlü bir ilahi ruha meydan okuyan bir avuç ölümlü gibilerdi.
Hükümdar seviyesinin altındaki tüm kaynak uygulayıcıları yere çöktü, ölmek isteyecekleri kadar ağır acı çekerlerken kalpleri uyuşturacak feryatlar çıkardı. Güçlü Hükümdarlar da dayanılmaz acıya katlanırken zar zor ayakta kalabilmişlerdi. Böyle bir manzara sadece yedi ulusun güçlerinin organlarının kesildiğini hissettirecek kadar şok etmekle kalmamıştı aynı zamanda Güneş Ay İlahi Salonunu da ürperterek sessizleştirmişti. İlk başta Güneş ay İlahi Salonunun omurgasındaki birkaç uzman Ye Meixie'nin kararına karşı gelmişti. Ancak bu manzarayı gördükten sonra Ye Meixie'nin seçtiği bu yolun tek kurtuluş olduğunu anlamışlardı.
O anda doğu göğünden birkaç güçlü kaynak enerjisi yaklaştı. Wentian'ın bakışları oraya kayarken keskince gülümsedi: "Görünüşe göre başka bir güzel haber daha geldi."
Dört Kutsal Bölge Büyüğü yıldırım gibi uçtu, bedenleri kan ile kaplıydı. Onların ağır yaralı olduğu açıktı ve kırılgan bir auraya sahip kanla kaplı bir kişiyi taşıyorlardı. Arenaya indiler ve ellerindeki kişiyi Wentian'ın yanına attılar. En öndeki kişi ağır nefes alarak konuştu: "İlahi Egemen, beklentileriniz... boşa değildi."
Kanla kaplı kişiyi gören Mutlak Hükümdar İbadethanesinin ağır acıya dayanan üyelerinin yüzleri ağırca değişti: "Yuan... Yuanba!!"
"Çok iyi." Wentain gözlerini daraltırken ayakları altında kırılgan auraya sahip kişiye baktı: "Xia Yuanba, bu kadar zaman harcatıp benim Kılıç Bölgemden birçok kişiyi öldürdükten sonra bu egemenin resmen İlahi Egemen olacağı gün sonunda bu egemenin ellerine düştün. Söyle bana, bu gökler tarafından bu egemene verilen bir ödül değil mi?"
"Wen...ti...an..." Yuanba bilincini kaybetmiş değildi. İki eli ile yeri kavradı ama artık kalkamıyordu ve ağzından aşırı nefret ve içerleme dolu inlemeler çıkıyordu.
"Bu çöp parçalarının önce veya sonra ölmesi fark yaratmıyor. Ama senin hızlı ölmen en iyisi olacaktır!!"
Wentian'ın elinde siyah bir ışık parlarken Yuanba'nın kafasına doğru yöneldi.
"Dur!!!"
Mutlak Hükümdar İbadethanesinden yer sarsıcı Şiddetli kükremeler geldi. Bedeninde iblisvari zehri taşıyan Ruhsal Efendi Antik Mavi ve Ruhsal Efendi Bağımsız Kalp aynı anda harekete geçti. Ağır yaralı Huangji Wuyu da zorla İlkel Kaos İlahi Asasını çıkardı ve tüm gücü ile Wentian'a attı.
"Heh..."
Wentian kötücül bir gülümseme attı. Avucunu çevirdiğinde ona doğru yaklaşan İlkel Kaos İlahi Asasına siyah ışın kılıcı çarptı. Asa anında büküldü ve siyah parlaklık taşırken ters yönde uçtu ve ona doğru saldıran Ruhsal Efendi Bağımsız Kalp ve Ruhsal Efendi Antik Maviye acımasızca çarptı.
Ruhsal Efendiler aynı anda inlerlerken bedenleri geriye uçuruldu. Wentian'ın elinin duruşu birkez daha değişti. İki siyah kılıç ışını önünde oluştu ve geriye doğru uçurulan iki ruhsal efendiye doğru ilerledi.