"Kı... Kı... Kıdemli Kardeş Yun Che..." Yun Che'nin Liu Hang'in ayağını kırmasını izleyen Feng Mo tam kalkmak üzereydi ki tekrar dizlerinin üzerine çöktü. O kadar şok içindeydi ki neredeyse gözleri yuvalarından fırlayacaktı, konuşurken kekelemesini durduramıyordu.
Yun Che'nin sözleri, Liu Hang'ın gözlerinin aniden iğne kadar küçülmesine neden oldu. Şeytani kahkahalar, inanılmaz acı ve kemiğinin kırılırken çıkardığı sesler bir anda önündeki adamın Ana Salon Ustası'nın yeğenini ve Ji Hanfeng'i Ana Salon Ustası'nın gözü önünde sakat bırakan Yun Che olduğunu fark etti.
Bu bir yenilgi veya ciddi bir yara değildi... Li Mingcheng ve Ji Hanfeng, ikisi de direk olarak sakat kalmıştı ve söylentilere göre iyileşme şansları yoktu. Onun hareketleri sonunda diken diken edecek kadar kötü olmuştu.
Karşısına son derece korkunç biri çıkmıştı!
O anda nihayet inanılmaz derecede korkunç bir gerçeği fark etti... Ana Salon Ustası'nın yeğenini sakatlamaya cüret eden kişi, neden onu gerçekten sakatlamaya cüret edemesin ki!?
Gerçek korku bedenini titretirken kalbinde büyüyordu, ağrılarının altında tüm bedeni kıvranıyordu. Elini uzattı, omuzundaki Buz Ankası Yeşim Gravürü'ne dokundu ve korkuyu hissetti, "Kuzen... Kurtar beni... Biri beni öldürmeye çalışıyor... Kurtar beni... Kurtar beni!! Ahh!!
Yun Che avuçlarını kara bastırdı ve soğukça konuştu: "Tekrar söyleyeceğim, sendeki bütün Kar İpeği Tohumumlarını ver, yoksa..."
"Vereceğim... Vereceğim..."
Liu Hang korkmuştu, gerçekten korkmuştu. Bacağının ağrısına dayanıyordu, kaynak enerjisini ona bastırmak için bile kullanmadı, Buz Ankası Yeşim Gravürü'ne dokuntu ve dört Kar İpeği Tohumu çıkarttı ve onları Yun Che'ye korku dolu bir yüzle verdi.
Yun Che onları almak için uzanmadı. Soğuk bir sesle güldü. "Liu Hang, sanırım kulakların pek iyi çalışmıyor. Sana bütün Kar İpeği Tohumlarını ver dedim, ancak sen bana birkaç tane çıkarıyorsun. Eğer itaat etmezsen, sonuçları oldukça ağır olacak, biliyorsun."
"Hayır... Hayır." Liu Hang korkuyla başını salladı. "İlk başta sadece birkaç tane vardı. Gerçekten yalnızca bu kadar var..."
"Kıdemli Kardeş Yun Che..." Feng Mo aceleyle cevap verdi. "Biz Donmuş Kar Salonu öğrencileri her üç ayda yalnızca bir tane Kar İpeği Tohumu alırız ve genelde onları alır almaz kullanırız. Dört tanesi bir yıla yeter, yani zaten çok var..."
"Ah!!!!"
Feng Mo cümlesini bitiremeden sefil bir çığlık patladı. Yun Che'nin ayağı Liu Hang'ın bacağındaydı, acımasızca kemiğini kırıyordu.
"Şimdi sendeki Kar İpeği Tohumlarını vermek istiyor musun?" Yun Che, yerde acı içinde yatan Liu Hang'ın yüzüne doğru yavaşça baktı.
"Ben... Gerçekten... Sadece... Bu kadar... Beni öldürsen de... Bende başka yok..." Liu Hang'ın her bir kelimesine derin bir acı eşlik ediyordu.
"Heh..." Yun Che yapmacık bir şekilde güldü. "Görünüşe göre mezarını görene kadar ağlamayacaksın, huh..."
Yun Che uzanıp yerdeki kırık kılıç parçalarının birini aldı. Parçayı parmaklarının arasına sıkıştırdı ve yavaşça Liu Hang'in aniden büyüyen gözlerinin altında karnına doğru indirdi. "Sana son kez hatırlatmama izin ver. Başka Kar İpeği Tohumun var mı yok mu? Eğer iyi hatırlarsan, bu senin için iyi olur. Ama eğer hatırlamazsan... Ömrünün geri kalanını kötürüm olarak geçireceksin."
Karnından bir santim kadar yukarıda kırık kılıcı gören Liu Hang'in yüzü aniden rengini kaybetti ve soldu. Başkalarının tehditlerinden korkmazdı, çünkü Donmuş Kar Salonu'nunda kimse Donmuş Kar Salonu öğrencisini sakat edecek kadar cesarete sahip değildi. Ancak önündeki insan... Ana Salon Ustası'nın yeğenini herkesin gözü önünde sakatlamaya cüret etmiş biriydi!