"Böyle dehşete düşmüş bir ifade sergileme, seni öldüreceğimi söylemedim," Yun Che sırıtarak konuştu. "Bu kadar kolayca ölmene nasıl izin veririm..."Yun Che'nin ifadesi anında soğudu ve sesi de kemik delici bir keskinliğe büründü. "Kolayca ölmene izin verirsem Xiao Amcanın cennetteki ruhunun yüzüne nasıl bakarım?!"
Crack! Bang!!
Yun Che sağ elini sıktı ve Wendao'nun boğazındaki büyük bir kemik anında parçalandı ve sol eli de onun göğsüne şiddetle .çarptı. Donuk bir ses ile birlikte Wendao'nun bedeni şiddetle sarsılırken damarlarına acımasızca kaynak enerjisi nüfuz etti. Göz açıp kapayıncaya kadar kaynak damarları tamamen yok edildi ve kaynak enerjisi de tamamen imha edildi.
Karanlık kaynak enerjisine sahip olduğundan beri birinin kaynak damarlarını sakatlama yeteneği çok daha etkili hale gelmişti.
Üstelik, sakatladığı kişilerin kaynak damarları ile kaynak gücünü aynı anda yok ederek onların bir daha başlangıçtan gelişime girmelerini de önlüyordu.
Muhtemelen bu eyleminin nedeni önceleri sakat kaynak damara sahip olmanın getirdiği içerlemeydi.
Wendao'nun gözlerindeki korku kaynak damarları sakatlandığında derin bir umutsuzluğa dönüştü... Biraz önce dünyanın lordu olacağı hayallerini kuruyordu ancak birkaç nefes zamanında bu rüyası gerçekleşmek yerine bir kabusa dönüşmüştü.
Yun Che kavrayışını gevşetti ve Wendao'nun bedeni ölü bir köpek gibi yere düştü. Onu öldürmeme nedeni Wentian'a bir tehdit olarak kullanmak değildi ve buna ihtiyacı da yoktu.
O Xiao Ying'i öldüren ve Xiao Ailesinin yaşadıklarının arkasındaki ana suçluydu. Onun hayatına ne olacağına Xiao Ailesi karar verecekti!
Wendao'yu kaynak arkına attıktan sonra Yun Che Xue'er ile birlikte gökyüzüne yükseldi ve güneye doğru yönelmeden önce Yüce Okyanus Sarayının üç kilometre yukarısına çıktı.
Güneyin okyanus bölgesi bugün sakin değildi. Dalgalar okyanus yüzeyinde yükseliyordu ve gökyüzünün büyük kısmı kalın bulutlar ile kaplıydı. Yun Che ve Xue'er hızlıca okyanus sarayının üzerine geldi ve Yun Che'nin beklediği gibi bu kalın ve kaotik enerjinin merkezi okyanus sarayındaki Deniz Tanrısı Arenasıydı... Tıpkı İblis Kılıç Konferansında olduğu gibi Wentian İlahi Egemen Konferansının da orada gerçekleşmesini seçmişti.
Yun Che ve Xue'er Deniz Tanrısı Arenası ile aralarındaki mesafeyi on kilometreye düşürdükten sonra sonunda durdu. İkisi de kendilerini bulut katmanlarının üzerinde gizledi. Onlar on kilometre uzakta olsalar da görüş alanlarında oradaki manzaralar yine de vardı.
"Burada duralım, eğer daha fazla yaklaşırsak Wentian'ın fark etmesi kolay olacaktır."
Yun Che bunu dediğinde kolu Xue'er'in nazik belini kavradı ve Gizli Akış Yıldırımını kullanarak hızlıca auralarını gizledi.
"Bu asil babam ve diğerleri!" Xue'er heyecanla hafifçe seslendi, gözleri Deniz Tanrısı Arenasının güney kısmına düştü. Orada Zukui, Tianwei ve babasının figürünü gördü. Onların arkasında İlahi Ankanın neredeyse tüm büyükleri bulunuyordu.
Ancak Ximign orada değildi.
Onların iyi olduğunu kendi gözleri ile gören Xue'er'in ağır gerginliğe sahip kalbi sonunda sakinleşti.
Yun Che'nin gözleri arenayı hızlıca süpürdü. İblis Kılıç Konferansında kıtadaki neredeyse tüm üst düzey kişiler toplanmıştı ve kıta tarihinin en büyük olayı olduğu söylenebilirdi. Ancak bu sözde İlahi Egemen Konferansının boyutu İblis Kılıç Konferansını bile aşıyordu. O zamanlar yarısından fazlası boş olan Deniz Tanrısı Arenasının şu anki İlahi Egemen Konferansı daha başlamamasına rağmen tamamen dolmuştu.