Final Sınavı..

313 54 0
                                    

"Ah?" Yun Che göründüğünde, Ji Hanfeng'de şaşırdı.

"Bu velet... Bu nasıl olabilir? O cidden bu kadar hızlı bir şekilde oradan çıktı mı?" Li Mingcheng'in ifadesi güpegündüz bir hayalet görmüş gibiydi.

"Bu gerçekten inanılabilir gibi değil..." Ji Hanfeng Li Mengchen'in tepkisini izledikten sonra düşünceli bir şekilde konuştu: "Küçük Kardeş Mingcheng, bu velet çok dikkat çekici. Daha öncesinde bahsedilen kişi o olabilir mi?"

"Mn, gerçekten de oydu. Bu muhtemelen Kıdemli Kardeş Hanfeng için gülünç gelebilir." Li Mingcheng omuzunu silkerek cevap verdi.

"Hahahaha..." Ji Hanfeng gerçekten güldü ve konuştu: "Bu oldukça ilginç. Onun o kişi olacağı aklımın ucundan bile geçmezdi, ancak hala onu konuşmak benim için zaman kaybından başka bir şey ifade etmiyor."

"Kıdemli Kardeş Hanfeng, muhtemelen bunu sana söyleseydim bile bana inanmazdın." Li Mengcheng sırıttı. "Bu velet beklediğimizden daha 'yetenekli'. Ama muhtemelen Mu Bingyun'un desteğiyle böyle gelişmiştir. Hmph, boşver. Her neyse, sonuçta o işe yaramaz bir soytarıdan daha fazlası değil. Kıdemli Kardeş Hanfeng'in konuşmasından yola çıkarak onun hakkında konuşarak daha fazla zamanını haracamak istemediği belli oluyordu. Sınavdan sonra dilediğim takdirde, onu ne zaman öldürmek istersem öldürürüm. Bu benim için nefes almak kadar kolay olacaktır."

"Yine de dikkatli olmalısın." O 'dikkatli' kelimesini kullansada Ji Hanfeng'in ses tonu kin doluydu. "Yine de her şeyden sonra, o buraya düşük seviyeli bir boyuttan gelse de Buz Ankası Sarayı Ustası tarafından getirildi."

"Heh, Kıdemli Kardeş Hanfeng komik bir şaka yaptı." Li Mingcheng küçümseme dolu soğuk bir gülüş bıraktı. "Mu Bingyun'un onu buraya getirdiği doğru, ancak onurlu bir Buz Ankası Sarayı Ustasının ilahi yola bile adımını atmamış, beyin problemleri olan bu aptal bok parçasını savunacağını düşünmüyorum. Asıl soruya gelirsek, saray ustası bu çöpü neden buraya getirdi... Acaba..." Li Mencheng anında en bastırılmış ses tonuyla: "Bu veletin kadınları baştan çıkartacak güzel bir yüzü var. Mu Bingyun daha fazla zamanı kalmadığını bildiği için yanında yaşaması için böyle güzel bir çocuğu beraberinde getirdi."

"Hahahahahaha..." Ji Hanfeng çılgınca gülmeye başladı. "Küçük Kardeş Mingcheng'in keskin bir görüşü var. Eğer Ana Salon Ustası bunu duysaydı, kesinlikle memnuniyet duyardı, hahahaha."

"Heh, işte şimdi gerçekten merak ediyorum, bin kişi arasında yer almayı nasıl başardı."

"Kimin umrunda?" Ji Hanfeng dudaklarını yukarı doğru kıvırarak, "Sınavın ikinci turunda herhangi bir kaynak sanatı veya eşya kullanma sınırı yoktu. Hile yapmak için sayısız yol var. Ancak ya son sınavı da geçerse? En dipte bulunan bir boyuttan geldi, onu sadece gereksiz farklı bir oyuncak olarak görmelisin. Küçük Kardeş Mingcheng, sınavın bundan sonraki bölümü çok önemli. Neye sahipsen kendini tamamen buna adamalısın. Sonuçta kutsal ilaç Yeşim Düşüren Buz Ruhu Hapını kendim için bile isteseydim ne yazık ki bunu elde etmem mümkün değil. Mükemmel bir şekilde rafine edilmiş olsa bile, sadece kısa bir süre içinde kişinin kaynak gelişim seviyesini büyük ölçüde artırabilir, kullanan kişinin kan özünü ve kaynak iliğini derinlemesine iyileştirebilir ve gelecekte Buz Ankası Tanrı Atama Kanunu yetiştirdiğinde kullanan kişi için son derece yararlı olacaktır." dedi.

"Bu elbette çok önemli bir durum." Li Mingcheng kazanmaya kararlı gibi davrandı ve sesini bir kez daha alçaltarak, "Teyzemin bu yıla kadar sınavımı geciktirmesinin nedeni, bu Yeşim Düşüren Buz Ruhu Hapı. Bunun elde etmeye çalışan bu insanlardan hiçbirine onu benden almaları için izin vermeyeceğim." dedi.

Öte yandan, Mu Sushan dikkatini Yun Che'ye kilitledi ve düşünceleri arasında gezindiği anda derin bir ses tonuyla, "O yüzeyde göründüğü kadar basit biri değil gibi görünüyor." dedi.

Against The God (ATG) (5.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin