pamuk şeker

46 5 17
                                    

-Betül Büşra pov

Sabah uyandım ve en az onuncu kere alarmı kapatıp yatmaya devam ettim. Zorlukla kendimi yataktan kaldırdım ve hazırlanmaya başladım. Daha yarık saat olmadan hazır olmuştum geç uyanmama rağmen. Telefonuma baktım ve merveden bir sürü mesaj gördüm

*Betül hazır mısın
*Betül
*Ya hadi
*Patladım evde durmaktan

Aslında sadece beş dakika beklemişti Merve ve yine dram kasıyodu. Bende hazır olduğumu yazdım çıktık okula gittik ve yine ikranun o mesajı geldi bize

*Sakın beni yok yazdırmayın

Güldük dedikodusunu yaptık ve derse geçtik. Tenefüste ısrarları üzerine her zaman olduğu gibi tuvalete gittik , artık rutin olmuştu. Boş ders olmuştu son iki saat ve bende dün onlar için aldığım pamuk şekeri çıkardım çantamdan ve hemen ardından abartılı tepkilerini izleyip güldüm. Hepimizin her şeye abartılı tepkiler vermesini seviyordum tabş güzel bi şey içinse.

Çıkışta döner yemeye karar verdik ve dönerciyi bulmak için biraz yürüdük ve tamamen kafamdan atarak onları götürdüm ve tam dönercinşn önündeyken nerde ya diyip durdum ve o sırada Merve gelip burası işte diyince hepimiz içeri daldık. Dar olan dükkanda iyice kıç kıça kalınca masa aradık ve camın kenarında -kaldırımla bakışan- bi masaya oturduk.

Dönerken (hayır çiğköfteyken sj) yine abartılı bi şekilde birbirimize veda edip ayrılacakken ikra Merve ve beni tuttu sonra kulaklığını telefona bağlayop bizi terk edip gitti , resmen bizi kullandı ve attı.

Akşam olacak resim kursum için heyecanlıydım çünkü ilk defa böyle bir şeye katılıyodum ve severek gidecektim buna emindim. Eve gittim ve biraz kestirmeye karar verdim akşam olana kadar.

Kurstan dönünce hemen kızlara mesaj attım ve süper geçtiğini anlattım , resim hocası beğenmişti beni ilk günden ve bilgimi tebrik etmişti. Bugün aldığım ikinci tebrikte hocalardan, birincisi ise ingizlice hocasının sınavda i guess i will...  şeklinde cümleyi yazmış olmamdı.

Gece geç saatlere doğru artık telefonu kapatıp uyuma kararı almıştım , biraz zor olmuştu ama uyumuştum sonunda

Bu ışıltılı hayatı ben seçmedim askimWhere stories live. Discover now