Hakan'ım aşkım idolüm ile tanışma bölümü

17 2 50
                                    

Arkadaşlar çok hastayım sırf Betül istiyor diye yazıyorum. Her 10 lira bir geçmiş olsun

Pov ikra-
Flashback;
Çokkkk heyecanlıyim hakan gunday aşk parem ile taniscaz. Sabahın köründe yola çıktım bir baktım Merve hoca dedim wtf. Tek boş yer oydu onun yanına oturdum. Dedim moruk naber. İyi dedi konuştuk çok tatlı biri.  Neyse saatlerce yol gittikten sonra zehrayi buldum. Sonra settari buldum. Sıraya girdik. Sıra bana yaklaştıkça ben gerim gerim geriliyordum. Bir kav kişiyle tanıştık aghh sıra bana gelmişti. Gittim hakan Franz Kafka nasıl yazılıyor diye sordum. Ok İkra. Canım benim mükemmel biriydi.

Günümüz;
Amına koyim Londra'ya gidiyozzzzzz... Sabah beş evdeki herkesle vedaslatik annem dışında çünkü annem beni bırakamadı o da geldi beni yolcu etmeye. Neyse onla da vedaslatik canım anam benim.

Zehra hanımla oturuyorduk baktım Zehra bir ara kendini camdan atmaya kalkıyordu. Dedim girl sakin ol o kadar komik değil. Sonra uyumusuz. Merve en son kafama üç kere vurunca uyandım.

İndik Zehra'nın arkadaşı bize yemek ısmarladı çok sağ olsun. Canım eniştem. Pardon dilim sürştü arkadaşı.

Kayra'yi aradım açmadı. Dedim wtf. Kayra'yi son zamanlarda cok az görüyom ama neyse.

Açım amk diye bağırdım. Herkes ağzıma sicti (Zehra) dışardan bir şeyler yedik. Sonra diğerleriyle bir daha yedik.

Ben biraz tek başıma gezintiye çıktım diğerleri zaten uyku halindeydi. Yaşadığımız yer çok hoş bir yerdi. Hava soğuktu o yüzden üstüme bir şeyler aldım ve çıktım.

Yaklaşık bir saat yürüdüm ve göl tarzı bir yere vardım. Burda aşırı az kişi vardı ve patika yolunda ilerledikçe kimsecikler kalmamıştı. Oturduğum yerin karşısında bir ev vardi. Ağaçlar, göl ve evin uyumu muhteşemdi.Yanıma aldığım salı yere serdim. Kitabımı okumaya başladım.

" Sofya karşısına çıkan herkesi sinsi bakışlarıyla korkutuyor, yüksek sesiyle uyuyanlari bile uyandırıyordu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Sofya karşısına çıkan herkesi sinsi bakışlarıyla korkutuyor, yüksek sesiyle uyuyanlari bile uyandırıyordu. Bütün bu hoş görülmeyen hareketlerle istediğini elde edebileceğini düşünüyordu. Keza istekleri şuan karşısında duruyordu.

- prensim
*Eğilerek selam verir*
- ne bu hal Sofya. Tozluderede değilsin kendine gel.
- prensim yaptıklarımı bağışlayın fakat son çare buydu. Sizinle görüşmem lazımdı. Bu son derece önemli bir olay. Fakat kız kardeşiniz bunu anlatmamam için elinden geleni yapıyor. Hatta*kolunu gösterir*
- bunu kardeşim mi yaptı. Hemen ne olduğunu öğrenmek istiyorum. "

Londra' da hava son derece erken kararıyordu. Ve burası korkutucu olmadan çıktım. Kayra'yi aradım. Buluşmaya karar verdik.

Metroya yürürken yağmur yağmaya başladı ve çok güzeldi.

Yarım saat sonra metrodan indik. Kayra arkamdan pat diye geldi ve kar spreyi sıkmaya başladı aşırı komikti.

Yemek yemeğe gittik. Ultra vizyonsuz olduğumuz ve İngiliz yemeklerinin namını pek hoş duymadığımız için pizza yedik.

Kayra bana resim yapmış ve anahtarlık almış.

Üstünde benim çok sevdiğim bir şarkı vardı çok hoşuma gitti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Üstünde benim çok sevdiğim bir şarkı vardı çok hoşuma gitti. Hava iyice soğuyunca evlere dağıldık.

*Şark*
Zera: kim o
İ: anan
Baktım yemek yiyorlar atıldım. Ayrıca evde erko vardı. Güzel shipim yan yana oturuyorlardı. Ama duş alıp uyudum çünkü yarın güzel bir gezi yapicaktik.

Bütün Londra'yi gezdik her tarafını buyulenmemek elde değil ama eve gitmemiz lazım yarın okul var. -bazi salaklar okula gitmiyoruz diye düşünüyordu ama niye geldik mk-

Okul days;
Aşırı gerginim çünkü bütün hepsimizin dersi farklı sınıflarda Merve momy yokken ya biri beni öldürürse.

Sınıfa girdim herkes bana tip tip bakıyordu ve herkes aşırı rahattı. Bir kız bana selam verdi

- hi my name is lily. I from Amerika. Where are you from?
- hı lily. My name is İkra. I from Türkiye. I am so stressed
-calm down baby

Kız o kadar güzel ve tatlıydı ki ama hoca geldi. Hoca herkese beni tanıttı asiriiiiiiiii gerildim. Ve asla ingilizce konuşamadım. Neyse ama öğrenmeye geldim sonuçta. İlk dersim İngiltere tarihiydi. İ say hoca you have fatih sultan Mehmet. He say no i dont have. Dedim i know i know

Dersten çıkınca hemen kızları buldum. Bugün sadece iki ders alıyorduk hepimiz. İkinci ders bedendi. Lily yüzme yapılacağını söyledi. Herkese okul mayo dağıtıyormus. Biraz yüzmede zorlandım çünkü yüzme bilmiyorum amk??!?!?!

Dersten sonra amk okulda duş bile var. Ama izlediğim dizilerde duş alanın hep ifsasi çıkıyor diye almadım. Giyindim ve çıktım.

Hep sarı otobüse binmek istemisimdir. Ve burda vardıiiii aaghhhh. Hemen otobüsümüzu bulup bindik. Bir daha bineceğimi sanmıyorum çünkü 15 dakikalık yolu bir saate geldik. Neyse

- bu bölüm biraz kisa çünkü hastayım -
https://l24.im/qmcr8iI

Bu ışıltılı hayatı ben seçmedim askimWhere stories live. Discover now