biktim sizden

25 4 21
                                    

bu bolumun yazilmasi icin ongorucu yazi acilmistir* urun ve yerlestirme bulunmamaktadir*

Betül pok(pov değil pok)*

Sabah uyandım...demek isterdim ama gece uyumadığım için sadece yataktan kalktım ve evet yaoi okumuştum. Neyse bu sıkıntı değildi. Asıl sıkıntı okuduğum yaoinin güncele gelmeseydi. Derin bi nefes alıp hazırlandım. Maksimum 7 dk da hazırlanıp evden çıktım. Yolda giderken dışarıdaki soğuk kokusunu iyice içime çektim.

Travmaya bindim. Etrafımda 6 tane polis vardı. Güvenli bi yolculuk ile Adolf Hitler Anadolu liseme vardım. İçeri gerekli bi enerji ile girip Zehra'nın gününü aydırdım. Bugün erken geldiğim için sadece Zehra vardı. Ne konuştuğumu hatırlamıyorum ama konuştum. Bi süre sonra Merve, Betül ama ben olmayan ve Tuba geldi. İkra geç geliyodu.

Neyse konuştuk ettik eyledik. Konyaya sövdük.

Neyse işte sonra bi şey olmadı.

Ders başladı. Reçel tahin lisesinde değil Adolf Hitler lisesinde okuduğumuz için aynı sınıftaydık.

Derste arada konuştuk arada kendi halimizde takıldık.

Sonra bi anda sınıfa atılan bi smoke ile etrafı sis kapladı. Bir süre sisten kurtulmaya çalıştık ama en sonunda hepimiz bayılmıştık. Tabiki ben haric. Ben çantamdan son anda gaz maskemi çıkarıp taktım. Diğerlerine bakıp ilk bırakmayı düşündüm. Ama onları sevdiğim için kollarından tutup sürüklemeye başladım. Karate yaptığım için kaslı kollarim ile Merve, Betül ama ben olmayan, Zehra, İkra ve Tuba'yı sınıftan çıkardım. İlk uyanan kişi Zehra oldu. Biraz oksurup kendine gelmeye çalıştı. Sonra bir anda kurtarıcım diyerek bana sarıldı.

"Oi,oi. Sakin ol" dedim. Onu ittirip karım olan Merve'nin yanına gittim. Bilegimdeki bilekliği çıkarıp onun bileğine taktım. "Beni sakın unutma" dedim ve sınıfa girdim. Sis biraz dağılmıştı. İçeride arkasi dönük biri vardı. "Beni unutmadın değil mi?"dedi.

Bu hırıltılı sesin kime ait olduğunu biliyordum.

Gecenin elli bekçisinden kırbaçlı Yalçın!!!

Arkasını döndü ve gülümsedi. Yakışıklı yüzüne gülümseyip ona sarıldım. Bizi öldürmeye çalışmıştı ama beni sevdiği için yapmıştı. İçeri bi anda arkadaşlarım girdi. Merve ağlıyordu. Zehra mutsuzdu. Tuba noluyo mk diyodu. İkra "Beni kimse bu kadar sevmemişti" dedi. Betül Büşra uyanıp geri uyumuştu.

Ben koşarak Yalçın'a sarıldım. Duman bombasını niye attın dediğimde sizi Alfea okuluna götürmeye geldim dedi.

Yalçın aslında sky'dı ama ben Bloom değildim bu yüzden ayrıldık. Kızlarla birlikte dönüşüp Alfea'ya gittik. El ele tutuşup bulutların üzerine çıktık.

Teneffüs ziliyle kalkıp Zehra'nın yanına oturdum ve olmayan sevgilime ve ayrilisimiza ve winx perisi olamadığımıza sövdüm. Zehra neye sövüyordu bilmiyorum. Sorunca hayata diyordu.

Zaten hayat dediğin neydi ki.

Koy göte gideyim köye, köyüm konyaysa zaten koyulmuş göte...

Bölümü okuduğunuz için tsk oy vote verin. 2023 de ampule vermeyin tsk babay

Bu ışıltılı hayatı ben seçmedim askimWhere stories live. Discover now