selam askolar yha bayadır yb atmıyodum çok ısrar gelince atıyşm dedim
Umarım iyisnizdir bebişler hadi iyi okumalar 😍
-bu bölüm yazılırken paraları katla adlı mükemmel şarkı dinlemmiştir-- pov betül ama büşra olan
Size ne anlatıcam aşkolaaaar. Geçen gün Zehra ve tubayla resim kursuna gittik ve zaten çok güzel geçti buralardan Tuba bahsetmişti ve sonra o hafta ki ikinci kursumuza da gittik ve Zehra bana dedi ki şu çocuk sanq bakıyo bende dönüp baktım ve gözgöze geldik (aşırı cringe gidiyo oldum). Sonra önüme döndüm ve takmamış gibi yaptım aslında oluru vardı çocuğun ama çok sinirli bakıyordu amk hrr ok ama şimdilik olmaz. Aslında çizdiği resimlerde de çok başarılıydı ve etkilenmiştim resimlerinden.
Çocuğun adını öğrenio Instagramdan bulabilirdim hesabını ve belki ordan öğrenebilirdim nasıl biri olduğunu ama kursa biraz geç geldiğimiz için adını öğrenememiştim. Ama bir sonra ki gelişimizde özellikle yoklama esnasında onun adını bekleyecektim.
👀
Bir haftadır kursu aksatmıştık ikra kolunu kırdığı için ve okulada gelememişti ikra. Ama bugün gelecekti ve hepimiz onu özlemiştik ama ikra tabi ki yine geç gelip biz doğru düzgün konuşamadan hoca gelmişti.
Okul günü güzel geçmişti ve Tuba hâlâ o gün durakta gördüğü kanın etkisindeydi sanırım çünkü en ufak şeyde aklına o geliyodu ve betül ama büşrasız olanla ben tubaya korkunç olaylar anlatıp dahada olayın garşpleşmesinden zevk alıyorduk.
Çıkışta biz kursa gidecektik ama yoğun ısrarlarımız üstüne hep beraber bizi bırakmaya gelmişti mervelerde. Önce benim eve gidip üstümüzü değişmiştik Tuba ve zehrayla. Çünkü okulda değişmek çokta rahat olmuyodu ve onlarda kıyafetlerini hazırlauıp bizim eve geliypdular kursa yakın olduğu için.
Biz üstümüzü değişirken kızlarda salonda bizi bekliyodular ve onlara makarna vermiştim (makarna mükemmel bişey çünkü) yazık garibanlar açlar hep. Odadan çıktığımda Mervenin soonie ile (my Cat) oynadığını gördüm ve güldüm. Sonra evden çıktık ve biz kursa girince onlarda geri evlerine doğru döndüler , tabi artık bizsiz kafeye falan giderlerse bilemem orasını.
Ekini (mükemmel resim çizen ve sinirli olan beyim) gördüm girince , yine gergin duruyodu. - geçen gün yoklama esnasında adını öğrenmiştim ama Instagram hesabında pek bir şeyi olmadığı için hakkında bilgi edinemedim ancak bizim sınıfta ki sessiz burakla takipleşiyo olması dikkatimi çekmişti , demek ki arkadaş falanlar. Çünkü az takipçisi vardı öyle her önüne geleni hesabına almamış.-
Yerlerimize oturduk ve gruba gelen mesajlara baktım
DAVARLAR
-Betül ama büşrasız olan
kollarimi boynuna dolayip beni ayaga kaldirdi. hala icime girmeye devam ederken yurumeye devam etti. cok derjn diye mirildandim. kulagima fisildadi. kiymali pisi, pisi degildir-laz sincap
SON CÜMLE BENİ ÇOK AZDIRDI-betük ama büşrasız olan
YOU ARE READING
Bu ışıltılı hayatı ben seçmedim askim
Teen FictionKüçük bir arkadaş grubunun her şeyiyle bağlarını ve hayallerindekini yaşatan hikayesidir. *bizim küçük arkadaş grubumuz hep vardı ve hep olacak*