sınavların okulun hayatın kötü adamların amk

25 4 93
                                    

Çok yorgunum ama can sıkıntısından girdim yazıyom işte hoş geldiniz bacılar

-betül

Evet Londra'ya geldik. Okul başladı ve maalesef ayrı sınıflara gittik. İlk zehrayı bıraktık ve sonra Betükü sonrada ikrayı bıraktık çünkü biz (Tuba Merve ben) bigboylarız.

Zehra ilk başta benim anksiyetem var diyip çığlık attı ama sonra aklına Londra'da olduğumuz ve burda yeni insanlarla tanışacağımız gelince sustu ve manken yürüyüşüyle sınıfına girdi.

Betülü sınıfına bırakırken bize son dediği şey "burdan bi anime erkeği bulucam ve ona kedi kulağı taktırıp Londra manzarasında s-"

"Tamam betük sus anladık canım hadi gir içeri kedi kulağını biz alıcaz sana üzülme" dedim ve sınıfa ittim onu. Bi anda çocuğa çarptı ama nasıl bi çocuk...

Betük çocuğa çarpınca tam olarak bu bakışı attı ve Betük minik olduğu içn çok komik gözüküyodu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Betük çocuğa çarpınca tam olarak bu bakışı attı ve Betük minik olduğu içn çok komik gözüküyodu. işte o an birbirimize baktık hepimiz ve betük "bu çocuk benim kaderim aga" dedi. Bizde he ondan ikrayı götürdük.

İkra ilk başta herkese selam veriyodu ama sınıfa girmeden geri kaçmaya çalıştı. "Bide bayıl ist-" dememe kalmadan bayıldı.

Bi tokat attım , bundan sonra böyle bu işler. Kendine gelip bana bağırıcakken zil çaldı ve sınıfa girmek zorunda kaldı.

Merveyle tubanın götüne şaplak atıp kendi sınıflarına yolladım ve bende sınıfıma gittim.

Sınıfa girdiğim anda gözler üstüme çevrilince gerildim ve hızlıca arkalarda bi yere oturdum. Şuan tek ümidim hoca gelince beni tanıtmayı unutmasıydı.

Evet şanslı bi piö olduğum için hoca unuttu ve derse başladı. Arkada kendi kendime gülümserken telefondan kızlara mesaj attım , ne güzel telefon serbest falan gavurun okulunda...

gılbaşı night 🇹🇷🇰🇷

ben
Naber lan cici bayanlar

İkramcık
Amk

Fadime🐿️
ne

Suriyeli Zehra
Aşırı gerildim hoca beni tanıtınca ağlıycam ellerim titriyo

Tu(ğ)ba
Betükü derste dövemiyorum ağlıycam çok rahatsız edici

Betül ama büşrasız
Aşırı mutluyum
Resmen
Anime boy
Buldum
Kedi kuşağı takıcam
Yarın

Ben
Bu arada benim son ders boşmuş hoca yok diye salıyolar bizi evlere
Vay amk gavurun okulunda boş derste salıyolar bide

Merve
Oha keşke bizde erken çıksak aşırı gerginim

İkramcık
Uykum var başım ağrıyo uyusam ayıp olur mu hocaya

Bu ışıltılı hayatı ben seçmedim askimWhere stories live. Discover now