-İkra pov
Uçuyorum, sonra yere saaak düşünüyorum. Ve buse arıyor.
B- uyanmadin mi gerizekali
İ- uyandım
B- seni bekliyorum
İ- 10 dakkaOkula gitmem lazım. Buse bana kek yapmış. Ondan aldım ve derse girdim.
Yonca hoca ya da aksan kadın. İngilizcemin iyi olduğu tek kişi saygıdeğer ingilizce hocamız. Sinir krizi gecire geçire dersi bitirdik.
Merve oturuyor. Sarılmak istedim izin vermedi. Betül yapma dememe rağmen hala benimle alay ediyor Zehra da ona gülüyor. Cidden ne kadar da kötüler.
Eve gidiyorum. Tuba'nın yanına gidiyorum attığı mesaj yüzünden.
Yine cinayet amına kodumun ülkesinde. Beni derinden etkiliyor.
Ama şaşırtıcı bir şekilde yakalanıyor.Diğer gün oluyor ve günler biraz hızlı geçiyor. Tüyap fuarının açılmasına 5 gün var. 300 lira taksi parası kimse vermek istemiyor. Nasıl gidicez aq. Sonra servis tutma kararı alıyoruz🥳🥳🥳🥳
Bugün yine buluşuyoruz biraz erken çıkıp yürüme kararı alıyorum. Hangi akla hizmet ama denizden baya yürüyorum. Sonra taşlarin üstüne geçip devam ediyorum. Burda kimsecikler yok. çok güzel bir yer buluyorum. O kadar güzel ki yandaki orman,deniz,kuş sesleri ahenkle beni huzurlandirmak için emek sarf ediyordu. Ayak sesleri duydum neden bilmiyorum ama gelen kişinin bana zarar vermicegine o kadar emindim ki arkamı bile dönmedim.
Sanki hissetmiş gibiydim kimin olduğunu.İnsanlar aşkın ilk görüşte olabilicegini savunuyor. Ben bunun tam tersini savunanlardanım (her gördüğüm yakışıklıya aşık olduğuma bakmayın).
İlk görüşte olmasa da aniden aşklara artık inanıyorum. Bir kaç saat orda oturduk. Hiç konuşmadık. Çünkü konuşmadan bile onu anlıyordum. Ben daha kendimi anlamiyorken o da beni anlıyordu. Ayrıca konuşmaya başlasak beni sittin sene ordan kaldiramazdiniz ama betulun yuzmilyonbesyuzellimilyonuncu aramasını cevaplandirmak zorundaydım.
Ertesi güne randevulastik.
Koşuyorum çünkü geç kaldım. Kayboldum yalanı söyleyerek bir nebze kurtuldum ama yalanima inanmadığını da biliyorum. Yalan söylemede çok yetenekliyim(!)
Buluştuk. Olanları abarta abarta anlattıktan sonra
Merve: çok samimiyetsizsizsiniz
Betül: ne mana siktirsin gitsin engel at
Zehra: yaaaaaa çok tatlisinizzzzzzzzBowling oynamaya gittik. Tabikide ben ve takımım kazandı... Sonra korku evine gittik. Korkunçtu. Ama ben çok beğendim. Herkes söyleniyordu. Hayatta her zaman mutlu olucaz diye bir şey mi var amk. Arada farklı duygular da yaşamamız lazım. Biraz memnuniyetsizlik, biraz korku,biraz acı ve güzel olan her şey.
Neyse lunaparka döndük. Çekirdek kola ve Feriha. Teyzeleri yeğenlerini
Çok ozlemis. Merve hemen koynuna çeyreği taktı. En sevdiği teyzesiiii. Çok teşekkür ederiz teyzesi.Abim arıyor;
İ: tamam
Z:5 dakka
20 dakika içinde evde olmam lazım.
Çıktık. Yine çok sevgili her gün özenle gördüğüm o çocuk,🥰🥰🥰😽💗Abim canım abim. Biraz birbirimizi dovdukten sonra Samet beyle Hasret giderdik. Sonra sametle çikolatalı sütümüzü içip uyuduk...
Günaydın. Sabahlardan nefret ediyorum. Yani gereksiz. Güneşin doğusundan öncesi ya hiç uyumazsin, ya uyanmazsin ok.
Buseyle birbirimize iltifatlarimizi sunduktan sonra loverimi anlattım. Buse soklardaydi. Ama bence en çok o sevindi. Mutlu olmami çok istiyor canım yhaaaaa.
İlk ders matematik kel Mahmut Ensar vakfı destekçisi. Böyle bir insanla aynı oda da değil aynı evrende durmak istemiyorum ama yapabilecek bir şey yok.
Evettt eve gidiyoruz. Betül bana bileklik verdi. Tamam daha doğrusu ben çaldım fakat verdi yani. Bu sebeple merveyle bir anda evlendik. Sonra dedim ben hamileyim. Omoygat denizzzzz annnnnnneeeemm. Zehrayla bir anda aşkı memnu son sahneyi canlandirdik.
İkta : nihali terk etmek istemediğin için beni terk ediyorsun..
İkra : o ölmesin diye beni öldürüyorsun.
İkra : niye ben?
Zehra : bihter bırak o silahı.
İkra : nihal, bir nefeste sönüverecek bir çiçek, peki ya bihter?
Zehra : yalvarırım bırak o silahı.
Betül ama bussuz : aç kapıyı!!!!"
İkra : bu kapı açılınca senin için de bitmeyecek mi her şey.. ben o kapı açıldığında da öleceğim behlül
bihter : benim ölmemi istiyor musun beni kaybetmeyi göze alabiliyor musun..
Zehra: bihteeer..
İkra: beni kaybetmeyi beni beni beni beni.. bihterini..Lan popom kırıldı galiba.
Zehra: mal mısın kendini niye yere atiyon
İ: gerçekçi olsun mal
Herkes bize bakiyordu. Rezil hissettiğim için hemencecik dağıldık.Tuba bana yine el sallamiyor.
Eve gidip hazırlanmaya başladım. Ve yine geç kalarak hizlica sahile indim. Kendi kendime konuşurken arkadan bir ses duydum.
X;sakin ol daha geç kalmadin
Ellerinde çiçeklerle durmuştu.
X: hangisini sevdiğini bilmiyorum daha. Ama bir dahaki sefere sevdiğini alırım.
İ: çok sağ ol. Bu da senin için
" İçimizde ki şeytan"
Allah sonumuzu benzetmesin.X: sana pizza yaptım
İ: oha cidden mi.
X: evet ama bibersiz
İ: biber sevmem
X: biliyorum
İ: zeytinli mi?
X: zeytin sevmem
İ: ben severimAylardır tanıyorduk birbirimizi. Ama beni bu kadar tanıdığını bilmiyordum.
Konuştuk ve birden denize atladı. Sanki yüzme biliyormuş gibi bende atladım??!?!!
Hangi zeka hangi mantıkla atladım bilmiyorum ama boğuluyordum. Yani yüzme bilmeseydi ölüyordum amk.
İ: mal mısın amk
X: evet malım Tuba
İ: lan eve nasıl gitcez
X: olmezsin. Şu anı bir daha yasayamazsin ama kuru kıyafet giyersin.
İ: yarış?Nefes tutma yarışına giriştik. O benden büyük olduğu için benim arada çıkma hakkım olmalıydı. O bilmese de olurdu. Ben kazandım...
Yağmur yağmaya başladı. O an sonsuza kadar bitmesin isterdim. Çünkü güneş batmak üzereydi. Yağmur yağıyor. Deniz çok güzeldi. Ama bitiyordu.
X; ben bisikletle geldim. Seni bırakmamı ister misin?
İ; çok isterim.Evime kadar bıraktı. Çiçeklerimi almayı unutmadım. Hemen onları vazoya koydum. Çok güzellerdi. Çekildiğimiz fotoğraflari atmışı. Çok acil çıkarmam lazımdı.
Kızlara attım. Herkes çok abartı sevinç gösterileri yaptı.
Zehra mesaj attı.
Z: çekirdek kola?
İ: 20 dakika
Btm: okHasta olmamak adına mont giymiştim. Herkes dalga geçti ama Zehra bir tık fazla??!?!!
Hava o kadar güzeldi ki. Yandaki arkadaş grubu sarki açmaya başladı. Bizde dans etmeye başladık. Hooooppppppa gamgastayyyy...
Artık evlere dagilmaliyiz gays. Merve ve Betül beni eve bıraktı canlarım yhaaaa.
Yeni bölüm için 5 lira atar mısınız
1853985447 lütfen 🥰😽🥳🥳🥰😽🥳
YOU ARE READING
Bu ışıltılı hayatı ben seçmedim askim
Novela JuvenilKüçük bir arkadaş grubunun her şeyiyle bağlarını ve hayallerindekini yaşatan hikayesidir. *bizim küçük arkadaş grubumuz hep vardı ve hep olacak*