Oha olaya bak mk

16 4 51
                                    

-zehra pov's

*DAVARLAR grubundan bir yeni mesaj*

ANYA WAKU WAKU(TUBA):
- Bir saate lunapark. Her zamanki yere

Naruto(Betül):
- Noldu
- olm
-kötü bişi mi

ANYA WAKU WAKU:
- Gelin sadece

Oke:

Büşra olan Betül:
- Tamam bir saate

Simay benim karım ulan(ikra):
- Tamam

Askim asik oldum galiba(Merve):
-okey geliyoruz

Hızla gruptan çıktım ve parka gitmek üzere hazırlandım. Birden Tuba öyle yazınca hepimiz çok gerildik. Kötü bir şey olmuş olma ihtimali yüzünden biraz korkuyordum. Hiçbir açıklama yapmadan çağırıyorsa ya biri öldü ya da eşek şakası yapıyor. Ama aksiyon istemiyordum her ne olduysa, kim öldüyse, bana geçen haftaki aksiyon yeterdi (merve ve betül büşranın kızcağızı kurtardığı olay).

Düşüncelerden sıyrılıp saate baktım.
13:30

Anneme haber verip evden çıktım. Hava çok soğuk değildi ama ellerim yinede üşüyordu. Bir kez daha güneşe sövdüm ve yürümeye devam ettim. Park benim evime yürüme mesafesindeydi. 10 dk sonra parka varmıştım. Her zamanki yerimize yönelirken Tuba ve İkrayı gördüm. Yanlarına doğru giderken el salladım. Benden hemen sonra Betül Büşra ve Merve gelmişti. Tabiki en son Betül geldi.

Hepimiz merakla Tubaya baktık.

"Ne olduğunu anlatsan artık" dedi Merve.

"Anlatacağım da hâla çok heyecanlıyım" dedi Tuba.

"Çatlatma söyle hadi. Kim öldü?" diye sordum.

"Birinin öldüğünü nerden anladın?" deyince Tuba gözlerim iyice açıldı birden.

"Cidden mi öldü biri?" diye sordum.

"E cidden ölmediyse niye sordun yarram" diye atladı İkra. Bi atlama yarram. (Şaka)

Hepimiz sessizce beklemeye koyulduk. Tuba paşamız ne zaman isterse anlatırdı.

"Duraktaki kanı anlatmıştım hatırlarsanız" diye söze girmişti Tuba.

"Evet hatırlarız" diye doğruladı Betül.

"İşte bu sabah polisler geldi. Hemde sabahın 7'sinde. Duraktaki kan dikkatimi çektiği için meraklanıp dışarı çıktım. Polislerin telsizlerini falan dinledim ve olay gerçekten de duraktaki kan ile ilgiliymiş. Bir süre etrafta laf topladım olayı anlamak için. Şimdi size topladığım tüm bilgileri birleştirerek anlatıyorum hazır mısınız?"

"Dinliyorum" diye fısıldadı Merve. Niye fısıldamıştı ki?

"Niye fısıldadın?" diye sordum.

"Fısıldadım mı? Fısıldamadım" dedi normal ses tonuyla.

Hepimiz bir ağızdan "fısıldadın" dedik.

"Farkında değilim gerildim işte polis falan..." diye geveledi Merve.

"Hmmmmm" dedik yine bir ağızdan.

Tuba anlatmaya geri döndü.
" işte bilgilerime göre benim kanı gördüğüm sabahın öncesi gecede bi kadını öldürmüşler. Ölümünün detaylarını çok bilmiyorum ama bıçaklanarak ölmüş. Ve öldüren kişi de sadece yabancı uyruklu kadınları bulup öldüren bir seri katilmiş. Ceseti sabaha doğru bu lunaparkın 950 metre ilerisindeki ormanda parçalanmış bir şekilde toprağa gömülü bulunmuş."

Bu ışıltılı hayatı ben seçmedim askimWhere stories live. Discover now