Öncelikle selam bölüm yazcam yazmasına da ciddo yazcak bişi bulamıyom kısa yazcam özür dilerim 😔
-Merve pov's
Sabah alarmın sesiyle uyanıp alarmı kapatmak için telefonu bulmaya çalıştım. Ben alarmı kapatmaya çalışırken Betül küfretmeye başlamıştı bile. Özür dilerim alarmı kapatmayı unutup haftasonu sabah 5de uyandırdığım için 😔😔
Alarmı kapattıktan sorna üşüdüğümü hissedip Betül'ün yatağına atladım. O bana küfrederken ben yorganın altına girip ona sarılmıştım bile. Asko üşüdüm az ısıt beni dimi ama. Tekrardan uykuya daldım. Bi kaç saat sonra uykumu aldığım için uyandım. Mal gibi etrafı izlerken kalkıp kahvaltı hazırlamam gerektiğini hissettim.
Sessizce yataktan kalktım ve banyoya gidip üstümü değiştirdim. Evdeki sessizlikten herkesin uyuduğu belliydi.
Mutfağa girip pankek yapmaya başladım. Bi yandan da patatesleri soyuyodum. Yavrularım güzel doysunlar. En son işim bittiğinde kahvemden bi yudum alıp odaları gezmeye başladım. Tam öğrenci yurduna dönen evimize güldüm.
Önce gidip Betül'ü uyandırmaya çalıştım suratıma küfür eder gibi baksa da kahvaltının hazır olduğunu duyunca kalkacağını söyledi.
Tuba'yla Betül'ün odasına girdiğimde Betül'ün yataktan yere düştüğünü gördüm. Şokla ona bakarken hemen gidip kaldırmaya çalıştım. Davar gibi de uyuduğu için bi türlü uyanmadı. Ben Betül'e seslenirken Tuba benim sesime uyandı. Ona Betül'ü kaldırmasını söyleyip odadan çıktım.
En sona kalan odaya girdiğimde ikisinin sarılarak uyuduğunu gördüm. Onlara hafifçe gülümseyip dürttüm kalkmaları için ama uyanmadılar. Bende ikisinin de yanağından sertçe öpüp uyanmaları için seslendim. İkisi de uykulu gözlerle bana bakarken kahvaltının hazır olduğunu söyleyip mutfağa geçtim.
Betül çoktan masaya oturmuş telefonla oynuyordu. Çayları koyup masaya oturduğumda diğerleri de tek tek masaya gelmeye başlamıştı. En son gelen Betül'le beraber sohbet ederek yemeğimizi yedik.
Bugün hep beraber vakit geçirmeye karar verdik. Ama dışarısı çok soğuktu ve dün uyarı verilmişti fırtına için. O yüzden dışarı çıkmak gibi bi planımız yoktu.
Mutfak ve ev toplandıktan sonra hepimiz oturma odasıns doluşmuştuk. Küçük koltukta Tuba otururken karşısındaki koltukta Betül Büşra, İkra ve Zehra dövüşüyo gibi hallerdeydi. Bende Betül'ün arkasına oturmuş beline sarılmıştım. Gülerek diğerlerini izlerken film izlemeye karar verdik. Ama ne izliyceğimiz sıkıntıydı. En son Star Wars izlemeye karar verip hepimiz büyük koltuğa doluştuk.
Havanın soğuk olması biraz da bizi dip dibe oturmaya zorluyodu. Zaten sürekli öyle gezdiğimiz için de bi sıkıntı yoktu.
Zehra'ya sarılarak izlediğim ilk filmden sonra mola vermeye karar verdik. O sırada dün alıp diğerlerinden sakladığım eklerleri tabağa koyup içeri geldim.
Hepsi elimdeki eklere askla bakarken tabakalarını uzatıp içerden kahvelerini getirdim. Tuvaletten koşarak gelenlerle 2.filme başlamıştık.2. filmden sorna herkes sıkılmaya başladığı için yemek yapmaya karar verdik. Ne yesek diye düşünürken
Betül bulgur pilavı yapmayı teklif etti. Hepimiz ona yadırgayıcı bakışlar attığımız için en son İkra'yla ikisi kalkıp kısır yaptılar. Betül Büşra da makarna salatası yaptı. En son herşey hazır olunca oturup yemek yedik.Yemekten sonra telefonla oynarken Türkiye'den arkadaşlarımın attığı mesajları gördüm. Londra'ya gelmeden önce girdiğim almanca sınavının sonucu açıklanmış. Herkes grupta birbiriyle dalga geçiyordu. Bende merak edip notuma baktığımda içtiğim suyu püskürttüm. Çünkü daha önce 13 aldığım dersten şimdi de 5 almıştım. Kahkaha atmaya başlayıp diğerlerine notumu gösterirken İkra'nın da 7 aldığını fark ettik.
Birbirimizin notlarına bakıp gülerken kapı çaldı. Tuba kalkıp kapıya baktığında Kayra'nın geldiğini söyledi. Eve erkek almıyoz asko ikile. Dışarda fırtına varken hangi akıl buraya geldi bilmiyorum ama hiçbirimiz müsait olmadığı için onu eve almadık.
İkra kapıya gidip onunla konuşurken Betül Büşra'yla Zehra da yere yatırdıkları Betül'ü gıdıklayarak öldürmeye çalışıyordu.
İkra da gülerek içeri geri döndüğünde ne kadar sorsakta bişey söylemedi ve tüm gece sırıtmaya devam etti. Ah bu gençler ah
Tüm akşam masa oyunları oynarak geçirdiğimiz için çok gülmüştük. Çok da gerilmiştik. Ama uzun zaman sonra geçirdiğim en güzel günlerden biriydi.
Bugün sadece eğlendiğimiz için yarın ödevlerimizi yapmaya karar verdik. Gece olduğunda herkes yavas yavas odasına çekilmeye başlamıştı. Burak'ın attığı postu beğendikten sonra yanımdaki Betül'e gösterdim. Ekin'le kendini atmıştı.
Betül ekrana bakıp gülümsedi sonra da önüne döndü. Onları bayadır konuşurken görmüyorum. Betül Londra'ya gelince Ekin den vaz mı geçti acaba?
Dişlerimi fırçaladıktan sonra İkra'nın yatağına girip biraz yanında uzandım. Biraz lafladıktan sonra ikisine de öpücük atıp odadan çıktım.
Tuba ve Betül'ün odasından kafamı uzatıp iyi geceler dedim. Koşarak odama girdim sonra. Betül telefona diktiği gözlerinin dolduğunu fark edince nolduğunu anlamadım. Yanında gittiğimde kitap okuduğunu fark ettim. Amk kızı korkutuyo ya
Bu gece onla uyumaya karar verdim çünkü niye olmasın. Onun yastığını zorla alıp kendi yatağıma koyduktan sonra yanıma çağırdım. O da üstüme atladı hemen. Irz düşmanı ya
Betül'le sarmaş dolaş olduktan sonra sıcakla beraber mayıştım ve uykuya daldım.
Rüyamda almanca'cıyı gördüm. Korkunç anlardı. Sözlü notuma 2 veriyordu. Zaten 5 almışım az acı be kadın. Kabustan nefes nefes uyandığımda Betül'ün yorganı kendi üstüne çektiğini gördüm.
Kınayıcı bakışlarımı ona atıp yorganı çekiştire çekiştire üstüme örttüm ve uyumaya devam ettim.
Öncelikle annighyasseyo ben Londra'yı değil de canım arkadaşlarımı anlatmak istedim çünkü sizi çok seviyorum özür dilerim Londra seni başka zaman anlatıcam. Çünkü seni anlatmaya çalışırsam asla bunun üstesinden gelemem
Oy verin lütfen üzülüyom öptümm
😽😽😽😽
YOU ARE READING
Bu ışıltılı hayatı ben seçmedim askim
Teen FictionKüçük bir arkadaş grubunun her şeyiyle bağlarını ve hayallerindekini yaşatan hikayesidir. *bizim küçük arkadaş grubumuz hep vardı ve hep olacak*