Lolipop🍭

14 3 83
                                    

Slm cnmlar beni çok özlemişsiniz bende dedim hemen geri dönim ve döndüm bu kadar bitti. 👐🏼🏋🏻

-Merve pov's

Dün gece Betül'ler de hiç uyuyamadım. Kendi yastığım olmadan uyuyamıyorum. Tatlı yedikten sonra eve döndüm ve bi duş alıp kendimi yatağa attım. Evet uyuycam bi problem mi var?

Akşam 7 gibi uyandığımda ağzımda bok tadı vardı. Telefon da oyalandım biraz. Gruptan çok fazla mesaj olduğu için hiç bakmak istemedim. Daha yeni ayrıldık ne konustunuz bu kadar.

Evde kimse yok çünkü teyzeme araba çarpmış. Ziyarete gittiler. Hayırsız bi yeğenim sanırım ama banane esenyurda gitmek istemiyorum.

Biraz ne yesem diye düşündükten sorna hamburger yemeye karar verdim ve sipariş edip yataktan kalktım. Etrafı toplayıp kendime geldim ve televizyondan Netflix'i açtım.

Aylardır beklediğim dizi sonunda çıktığı için hemen onu açtım. İlk bölüm bittiğinde diziye hayran kaldım. Tim Burton cidden bu işin hakkını veriyo. Dizinin 2. bölümünü açıcağım sırada yemeğim geldi.

O gece geç saatlere kadar diziyi izledim ve bitirdim. En son telefonu elime aldım. Baktım boş yapıyolar grupta yine. Grupta biraz sohbet ettikten sonra gidip yattım.

Pazartesi sabahı yine söve söve Betül'ü bekledim. Neyseki geç kalmadan okula geldiğimizde Zehra sınıftaydı. Yani Zehra'yı anlatmaya gerek yok napıyo olabilir tabiki de yatıyordu.

Merdivenleri çıkarken başlayan Day6 şarkısını istemeye istemeye tam nakaratında kapattım. Her gün bunu yaşamak çok zor. Kıymetimi bilin Davarlar sizinle konusmak için şarkımdan vazgeçiyorum. 😔😔

İlk dersin ortalarında kapı çaldı ve içeri nöbetçi öğrenci girdi.

-Hayvanları koruma kulübündan olanlar teneffüste kütüphaneye gelsin.

Betül hemen arkasını dönüp bana baktı. Bizim sınıfta 3 kişi bu kulüpteydi. Ben, Betül Büşra ve Burak...

Belki hoca geç bırakır da matematik dersine geç geliriz diye hayaller kurmaya başlamıştık bile. Zil çaldığında Betül'le kütüphaneye doğru yürümeye başladık. Burak da arkamızdan geliyodu.

Kütüphaneye indiğimizde edebiyat hocası oradaydı.

-Arkadaşlar 4. ders Yedikulde Hayvan Barınağına gidiyoruz. İsminizi yazdırın. İlk 16 kişiyi götürücez.

Hoca kağıdı masanın üstüne koyduğunda bi kız kağıdı eline aldı. Çok kalabalık olduğu için ismimizi yazamıycağımızı düşündüm. O sırada kız kağıdı nereye koyacağını bilemedi. Kızın kolundan tutup hemen arkamdaki masada ismini yazmasını bekledim. Kendisinin ve arkadaşının adını yazdıktan sonra kalemi elime verdi.

Şu an herkes başımda akbaba gibi duruyo çok korkunç. Kafamı kaldırıp etrafa baktım cidden çiğ çiğ yiyecekler beni burda amk. Neyse ki beni yemelerine izin vermeden 3müzün de adını yazdım. Çok mükemmel bi insanım.

Başımda bi çocuğun sadece kendi adınızı yazın diye söylediğini duydum. Ama banane. Akbabaların arasından zorla, Betül'ün beni çekiştirmeleri sayesinde kurtuldum. Derin nefes oh

Kapıya çıktığımızda hemen konustum
-Hepimizin adını yazdırdım. Felsefe dersinde gidiyomuşuz.

İkisi de başını sallayıp beni onayladı. Geri sınıfa çıktığımızda tabiki de kızlara hemen hava attık. İkra hemen bende gelmek istiyorum diye ağlamaya başladı. Betül gitmeyin ya falan dedi.

Sonuç olarak 3. ders bitmek üzere ve birazdan zil çalıcak. Zil çaldı çalmasına şu an gitmemiz de lazım ama işte VEDALAŞIYORUZ.

Evet çok dramatik insanlarız ama napabilirim. Herkesle tek tek sarıldık. Zehra'yı bi yanağından öptüm.
-Gelince de diğer yanağından öpücem diyip güldüm.

Bu ışıltılı hayatı ben seçmedim askimWhere stories live. Discover now