gastronot

33 4 121
                                    

Selam askolar
Bay askolar

-pov betül

👀

Hepimiz her geçen gün Londra gezisi için heyecanlanırken yine bi okul günü kantinde oturuyoduk. Her gün artık dışarı çıktığımız için analarımız bizi azarladı ve bende dedim ki annelerimiz birinizin evinde buluşsun sizde o bahaneyle bana gelin. Onlarda anne hanımefendileriyle konuştular ve kabul edildi bu teklif. Şimdide son derse girecektik.

Son derste Merve'nin sürekli stresli bi şekilde burak'a baktığını gördü. Arada Burakta merbeye bakıyodu. Merve neden bu aralar sürekli bakıyodu anlamış değilim. Aslında geçenlerde sormayı düşünmüştüm ama araya olaylar karıştı ve soramadım. Bugün belki bi şekilde öğrenebilirdim.

👀

Ders bitti , toparlanıp çıktık. Yine goygoy yaparak yolda ilerliyoduk ve kalabalığın içinden geçerken birden Zehra kocaman bi kahkaha attı ve herkes şok olarak dönüp ona baktı ama o hâlâ gülüyordu. Sonra ikra Betül dur giderken hepimiz ufaktan güldük ve tubayı kolundan tutup çekiştirerek götürdüm -sebebini sormayın bnde bilmiyorum -

Eve geldik ve ev boş olduğu onları yatağa atmayı teklif ettim ama hemen evden kaçmaya çalıştılar ve kapıyı kilitleyip üstlerine yürümeye başladım. Bi and gerilim filmindeymişiz gibi hissettim.

Anahtarı bıçak gibi tutup ağır adımlarla onlara doğru ilerledim ve hepsi yan yana yürüdükleri için aynı anda koltuğun sırt kısmına denk geldiler ve bi anda sırt üstü koltuğa yuvarlandılar.

Gülmekten altıma işiyevek seviyeye geldim ve en sonunda onların yığımdsn (kavgasız bi şekilde) kurtulmasına yardım etmek için yanlarına gittim ve poponjzu ekleyin sakın kırılmasjn lwsım o size dedim.

Betül bi anda LAN KOLUM KIRILDK GALİBA ŞUNA BAKIN SALLANIYO , dedi. Hepimiz bi anda durduk ve ona baktık. İşte o gerilim müziği geldi arkadan dııırım dııııırım , dırırıırırım , zil çalmıştı.

Bi anda irkilip kapıya gittim ve marketten gelen siparişi aldım ve döndüğümde ortamı şöyle buldum:

Betül "oley ve kolum kırıldı sonunda"
İkra " ohw bu telefon antika mı betül bana verseneeee.
Merve " soonie kaçma buraya gel"
Tuba "betül manga var mıydı siizn evde"
Zehra " yaa betüüül bizi düşünüp alışveriş mi yaptın çok iyisinn"

Hallerine göz devirip mutfağa gittim eşyaları bırakıp döndüm ve ne yemek istersiniz diye sordum. Hepsinden farklı cevaplar gelince SUSUN dedim ve tavuk kızartma kararı aldım.

Mutfağa geçip tarif ararken salonun halini düşünmek bile istemiyodum. Neyse, nefes , oksijen.

Telefonu açtım ve Instagramdan bi istek olduğunu gördüm. Kim olduğuna bakınca ekinin hesabı olduğunj fark ettim ve hemen dedim nokuyo amk.

İçeri koştum ve BAKIN BANA dedim. Herkes bana bakınca söyledim isteği ve tepkilerine baktım. Herkes şaşırmışken ve takip et derken tuba ilerde manga okuyodu... Kırıcısın

Zorla isteği kabul ettirip geri istek attırdılar ve ben garip bi şekilde heyecanlandım. Hesabı gizlideydi ama bi çok postu vardı ve merak ediyordum bunların ne olduğunu. Yemeği yapmaya başladım ve tavukları marinede bırakıp salona geçtim.

Herkes artık tabu ve unodan sıkıldığı için telefona sarmışlardı. Telefonla oynarken bildirim geldi ve yanım da ki Zehra hemen geldi EKIN'DEN Mİ dedi. Bende kafamı salladım ve hesabına bakmaya başladım.

@dor.ekn

Bu ışıltılı hayatı ben seçmedim askimWhere stories live. Discover now