anahaseyo görl
by~betülb
Evet Londra'ya gidiyoruz. Kızlarla on saat buna coşup bş yandanda bi haftada nasıl hazırlanacağımız için stresliydik.
Dedik ki madem biz bi süre yokuz o zaman acilen yerli malı yapmamız lazım gitmeden. Sınıf hocasıyla konuşsak bile naz yaptı. Neyin dramını kasıyo anlqmqdım amk. Neyse sonuç olarak biz kendi aramızda düzenledik ve hayvan olduğumuz için 26 kişiden 23 kişi falan yemek yapıyodu.
Okula çevrilmiş yer
ben
Abi kek kabqrmadı ağlıycam amkFadime(Merve
Ya benimde bi tepsi poğwçqm pişmedi biride yandı üçüncü tepsiyi yapıcam aqSuriyeli Zehra
Cldmclmdflleİkramcık
Kısırlarım tqzedur aaahhh
👀
Mesajları kapatıp birazda kekin başında ağladım , neyse. Almancada ezber yapmam gerekiyordu ama çok zorlandım ve yapamadığıma kanaat getirip vazgeçtim çalışmaktan.
Sabah kekimide aldım ve evden çıktım. Müzik sınavımız olduğu için okula gençlik marşı dinleyerek gittim. Sınıfa girdim ve hazırlanmış olan sıralara gülüp yerime geçtim.
Zehranjn annesi olan annemiz pişi yapmıştı. Tuba hemen kutuları alıp kaçmaya çalıştı ama arkasından gelen ikra ona çarpınca ikra çığlık atıp POŞETTE getirdiği ferihayı eline alıp 'yavrum iyi misin annnneemmmm' diyerek ağladı.
Ben ferihayq piç diyibce tüm gözler bana döndü ve ne var işte piç dedim. İlk tepki zehradan geldi ve kocaman açtığı gözleriyle NASIL ONA PİÇ DERSİN YAZIK DRĞİL Mİ YAVRUYA dedi. Ben hâlâ gülüyordum.
Sonra ikra bş anda betüke doğru yürüdü ve NASIL KIZIMA PİÖ DERSİN dedi. Merve olaya el attı ve 'o değil diğer betül piç dedi'. İkranun gözleri bana döndü ve o an anladım yapacağı şeyi.
Hemen kalemlikleri ve şişeleri rlime aldım ve sıranın altına sakladım. Çünkü onları tutup bana fırlatıcaktı. Atıcak bişey bulamayınca masaya çıktı ve üzerime atladı , bu nasıl bi çirkeflik ya.
Neyse ondands kurtuldum ve ekinle Burak'ın sınıfta olmadığını şükür ettim.Hoca gelince yalvar yakar derste yemeye ikna ettik ve ikinci derste yemeyi planladık. Herkes bir sürü şey yaptığı için tabağıma zor sığmıştı yemekler.
Zehrayla beraber birazda Chan ve minhoyada yedirdik yemeklerden , sonra birazda şarkı dinlettik. Ne kadar iyi insnalarız ya
Koca tabakları bitirmeden şarkı dinlemek istedik ve zehrayla el ele tahtaya çıkıp one direction açtık. Tam yerimize oturup eğleniyoduk ki birden klibin sonu Merve'nin aklına geldi ve hocadan azar yemeyelim diye bizi uyardı. Sonra napocaz diye düşünürken hoca tahtaya ilerlemeye başladı ve o sahne gelmeden ikra hocayı durdurup "hocam bende bi şarkı açabilir miyim lütfen" diyip hocanın tahtayı görmesini engelledi. Kahramanımız resmen 😍
YOU ARE READING
Bu ışıltılı hayatı ben seçmedim askim
Teen FictionKüçük bir arkadaş grubunun her şeyiyle bağlarını ve hayallerindekini yaşatan hikayesidir. *bizim küçük arkadaş grubumuz hep vardı ve hep olacak*