mezuniyet🎉🎉🎉

3 0 0
                                    

Pov İkra;
En son Türkiye'de yüzüncü yılı coşkuyla kutladıktan sonra atamın emanetine en iyi şekilde sahip çıkabilmek için tekrar Londra'ya döndük. Liseden mezun olma zamanımız gelmiş sınava az bir zaman kalmıştı. Tek amacımız Türkiye'ye güzel evlatlar olarak donmekti. Öylede olacaktı. Tabi mezun olduktan sonra mezuniyet bölümü sizlerle.

Uçaktan inip evimize dönmüştük. Banyo kavgaları yaşanmış. Bazı sakatlıklar gerçekleşmiş. Merve tarafından kolum incitilmisti. Ama olsun sonuçta yuvamiza dönmüştük. Zera hemen uyuya kaldı. Herkeste yerde zeranin bacağına yatarken Haporlerde Tello can açarak halaya basladim. Mezuniyette bunu çaldırcaktim. Halaya ilk katılan Merve oldu. Sonra teker teker herkes halaya koyuldu. Biz Türkiye'den çıkıyor Türkiye bizden çıkmıyordu. Halayın ortasında bir anda zera bağırmaya başladı.
GERİZEKALILARRR NE GİYCEZ!!???!???
Herkesin giycegi şey belliydi aslında zera şov yapıyordu.
Mezuniyet töreni ertesi gündü. Bizde dışarı çıkıp Londra sokaklarında dolaşmaya ve hayatı romantize etmeye karar verdik.

-mezuniyet günü-
Herkes en antun kuntin makyajını yapıp alana doğru yürüdük. Diplomamizi gururla alıp kokteyl alanına geçtik. Hemen gidip Tello can açtırdım. Okulda bizden başka türk yoktu ama türk kültürünü yaydigimiz bir çok insan vardı. İnanılmaz bir grup halay çekmeye başladık. İnanılmaz bir gururdu. Sonra dans ettik içtik. Merve bizi arabasıyla eve götürdü. Balkona çıktık çay içtik. Bir devir kapanıyordu artık. Yeni hayatlarımıza merhaba diyecektik.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 03, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Bu ışıltılı hayatı ben seçmedim askimWhere stories live. Discover now