Vee még mindig túl közel van hozzám. Hallom a fülemben halk szuszogását, de mintha változás állt volna a tempójában. Megint odahajol a fülemhez és az orrát szépen lassan végighúzza a fülkagylómon, majd egy újabb apró, finom harapást ejt a fülcimpámon. Halk nyögés csúszik ki ajkaimon, imádom ha a fülemet kényeztetik. Azt hiszem Vee is észreveszi ezt mert félig elmosolyodik, tovább folytatva a harapdálást és szerencsémre néha ajkai közé csippenti, majd lágyan szívogat rajta párat. Keze közben észrevétlenül becsúszik a pólóm alá. Gyengén mint egy nyári fuvallat érinti meztelen bőrömet ahogy kezeit egyre feljebb csúsztatja. Keze célba ér, mikor felfedezi bal mellbimbómat. Először csak ujja hegyével érinti a bimbóm tetejét, majd körkörös mozdulatokkal elkezdi dörzsölni, amíg teljesen meg nem keményedik. Miután ezzel végzett ugyanezzel a technikával áttér a jobb oldali mellbimbómra. Szörnyű kínzás ez, mondhatom.
Vee ajkai lassan levándorolnak a nyakamra. Nyelve hegyét éppen csak kidugva húzza fel és le ajkait nyakamon. Közben apró csókokat és csak éppen érezhető harapásokat ejt meg kényeztetés közben. Szédítő érzés, elvesztem teljesen az eszem. Egyre gyorsabban veszem a levegőt, ahogy a vágy felemészt belülről.
Kezei újra a hasamat cirógatják, a nem létező kockáimat, legalábbis a nem olyan látványos kockáimat, mint amivel Vee rendelkezik. Végighúzza ujjait a köldökömön, majd egyik ujját bele is dugja.
- Milyen pici köldöke van valakinek. Mormolja csak úgy a semmibe.
Jobbnak látom még mindig némaságban maradni és csak külső szemlélőként részt venni ebben a játékban.
Vee lassan megemelkedik, óvatosan széthúzza a lábaimat és közé telepszik. Karjait lerakja a két oldalam mellé és rátámaszkodva szemét félig lehunyva jártatja rajtam végig vágytól csillogó tekintetét.
- Azt hiszem a pólódra nincs most szükség. Megfogja a pólóm alját, majd elkezdi felfelé húzni. Továbbra is néma maradok, bár testem automatikusan reagál segítségkérésére, hogy minél hamarabb lekerüljön rólam az az utálatos ruhadarab.
Feltárult előtte csupasz felsőtestem. Úszás közben már látta, de ez teljesen más szituáció.
Vee szemei olyanok, mint a mágnes egyik pólusa lennének, a testem pedig a másik pólus, melyek folyamatos vonzásban vannak.
Fölém hajol, de csak az egyik karjára támaszkodva, másik kezével elkezd barangolni testemen. Ujjai lassan kifürkészik minden négyzet-centiméteremet. Kezdve a fülemen. Ujjai fürgén végigsimítják a fülkagylómat majd azt elhagyva érzékien végig csúsznak karcsú nyakamon majd a kulcscsontom feletti mélyedénél megtorpannak, mintha azon gondolkoznának merre haladjanak tovább. Végül a kulcscsontom vonalát végigkövetik, majd vissza, középen megállapodva. Irányt változtatva elindul felfelé a gégémen majd az államon köt ki. Kicsit finoman megszorítja, megsimítja és elindul a délebb tájak felé.
Megint megtalálja a jobb oldali mellbimbómat ujjai, és újabb játékra hívja így is megkeményedett bimbómat. Lassan Vee közelebb hajol a másik bimbóm felé, és egy perc gondolkodás után ráhajol és megszívja. Hangos nyögés szakad fel torkomból, kezeim az ágyneműt markolják, a vágy a tetőfokára hág. Rég éreztem ilyet, vagy talán még nem is. Vee élvezheti kínzásomat, nem szól ő semmit, de tudom, érzem, látom magam előtt rafinált mosolyát, hogy mennyire lázba tudott hozni.
Továbbra is a mellbimbómat kényezteti, megnyalja majd megfújja így a hideg hatására még jobban megkeményedik. Végül újra bekapja, nyelvével körkörös nyelvcsapásokat tesz. Majd fogai közé csippenti és elkezdi kicsit húzni, na nem annyira, hogy fájjon, csak hogy kellemetlenül érzéki legyen. Ezt többször megismétli majd áttér a másik mellbimbómra és ugyanazt a kínzást elvégzi. Már csillagokat látok, vágyok valamire, de még pontosan magam se tudom, hogy mire. Csak van az az érzés, amikor valami kell, nagyon hiányzik. Nem bírom tovább, mindkét kezemmel belekapaszkodok a hajába, és elkezdem lefelé tolni. Ajkai épp hogy súrolják bőrömet, kezei csípőmet ragadják meg.
YOU ARE READING
Csak barátok?!
Fanfiction🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞 Vee és Mark már gyerekkoruk óta barátok. Az idő múlásával kialakul közöttük egy egészséges rivalizálás. Onnantól kezdve űzik macska-egér játékukat. Végül egy éjszaka mindent megváltoztatott. Vajon idővel lehetnek egymásnak többek, m...