Mark szemszögéből
P'Nuea megígérte, hogy segít nekem, de eddig nem jelentkezett. Kezdek nagyon ideges lenni miatta. Nem tudom eldönteni, hogy P' tényleg segíteni fog, vagy csak le akart rázni. Mindenféle elmélet született már a fejemben, rosszabbnál rosszabb forgatókönyvek. Talán már randiztak? Össze is jöttek? Túl van rajtam? Elfelejtett? Nem akar már velem lenni? Le is feküdtek? Biztos, mivel Ploy beszerezte azokat a pirulákat. Az is lehet, hogy be se kellett adnia Veenek, anélkül is rámozdult. Szóval igen, teljes a bizonytalanság. Minden eltelt nap, minden percében ezen kattogok.
Szombat este van, magányosan ülök a nappaliban. Felkapcsolom a tévét, és elindítom Az ébredő erő című Star Wars filmet, amit úgy volt, hogy Veevel fogjuk végigmaratonozni az összes részt. Szomorúan meredek előre és már érzem, gyülekeznek a könnyeim. Gyorsan pislogok párat, de nem működik, szemem sarkából elkezdenek lecsorogni. Belemarkolok a chipsbe és elkezdem eszegetni, ezt még Veetől kaptam, ahogy a tonicot is. Minden rá emlékeztet. Elmélkedésemből a telefonom csörgésének hangja zökkent ki. Gyorsan felkapom, és beleszólok.
- Szia P'Nuea!
- Szia Nong! Fél órád van, hogy odaérj.
- Ezt most nem értem?
- Most van a randija Veenek. Mystic Bár.
- Köszönöm P'!
- Sok szerencsét, és siess!
Leteszem a telefont, kapcsolom is kifelé a tévét. Felhúzom a sportcipőmet, nyúlok a sluszkulcsért és már úton is vagyok. Nem tudom, mit fogok majd csinálni, de megakadályozom, hogy Ploy megszerezze. Gyorsan megérkezek a bárhoz és már bent is vagyok. Az teljesen kiesett, hogy leparkoltam vagy, hogy bementem. Csak Vee lebegett a szemem előtt.
Tekintetemmel végigpásztázom a helyiséget őket keresve. Már majdnem feladnám, mikor meglátom az egyik eldugottabb páholyban Ployt. Sietve odamegyek és megállok felettük. Látom, hogy P'Ploy teljesen rá van mászva Veere. Elönti a düh az agyamat. Váltunk pár kellemetlen szót, majd Vee felé nyújtom a kezem, hogy jöjjön velem. Rettegek attól, hogy nem fogja meg, nem jön velem. Kínzóan telnek a másodpercek, érzem gerincemen legördülni az izzadtságcseppeket.
Végre felém nyúl, mázsás súly gördül le mellkasomról. Még beszélek egy keveset Ployyal, majd Veet magam után húzva rángatom ki a bárból.
Arra eszmélek, hogy átölelem a nyakát és csókolom, el se akarom hinni, hogy ez megtörténik. Lihegve válunk el, majd homlokát homlokomhoz érinti. Erre vártam hetek óta, hogy újra engem öleljen, engem csókoljon. Lassan eltol magától, majd végigfuttatja rajtam a pillantását.
- Te meg miben vagy? – Kérdezi kuncogva.
- Mégis miben lennék? Ruhában.
- A pizsama mióta utcai viselet? – Kérdésére zavarba jövök, és végignézek magamon.
- Úgy látszik, siettem!
- Miért siettél ennyire?
- Nehogy valami hülyeséget csinálj! Kitelik tőled!
- Nem állt szándékomban. Tudod, hogy mit gondolok Ployról!
- Nem tudhatom biztosan! Veled kapcsolatban olyan bizonytalan vagyok!
- Ne legyél! Elmondtam, hogy mit érzek. Sosem hazudok.
- Tudom, de akkor is. Gondolj bele az én helyzetembe! Csak azt láttam, hogy folyton vele vagy. A szünetekben, ebédidőben, vagy az órák után.
أنت تقرأ
Csak barátok?!
أدب الهواة🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞 Vee és Mark már gyerekkoruk óta barátok. Az idő múlásával kialakul közöttük egy egészséges rivalizálás. Onnantól kezdve űzik macska-egér játékukat. Végül egy éjszaka mindent megváltoztatott. Vajon idővel lehetnek egymásnak többek, m...