Vee szemszögéből
Törölközővel a derekamon jövök ki a fürdőszobából, megszárítom magam és felöltözök. Egy laza fekete melegítőnadrágot veszek fel, hozzá egy fehér feszülős pólót. Leszaladok a kisboltba valami nassolnivalóért és üdítőért. A boltba leérve fogtam egy bevásárlókosarat és mentem a chipses sor felé. Bepakoltam pár zacskó chili-lime ízűt, mert tudom, hogy Mark szereti. Odamentem a hűtőhöz, tettem be két-két pack coca-colát és tonicot. Végezetül beálltam a sorba, és amíg vártam, hogy sorra kerüljek oldalra néztem és láttam, ahogy sorakoznak az óvszeres dobozok. Biztosra kellett mennem, így gyorsan beraktam a kosaramba egy dobozzal. Fizettem és indultam is Mark lakása felé.
Markkal úgy terveztük, hogy mozis estét tartunk. Szerencsére az ő hálószobájában van tévé, így kényelmesebben el tudunk helyezkedni a film maratonunkhoz. Elvileg ezt a hétvégét arra szánta, hogy végignézesse velem az összes Star Wars filmet. Ahogy utána olvastam, valószínűleg a következő hétvége is rámegy, mondjuk addig nem gond, amíg együtt vagyunk.
Bekopogok, és már nyílik is az ajtó. Mark mosolyogva néz rám én invitál beljebb. Elveszi tőlem a szatyrokat és már önti is tálba a chipseket. Az üdítőket a hűtőbe rakja egy-egy kivételével.
- Mehetünk? Már alig várom, hogy nézzük! - Rángat be a hálószobába.
Odamegyek az ágyhoz, megigazítom a párnákat, majd elhelyezkedek háttal, a párnákkal zsúfolt ágytámlának. Mark az éjjeliszekrényre rakja a tálat és az üdítőket, majd felmászik mellém. Nekem ez annyira nem tetszik, úgyhogy a lábaim közé húzom és hagyom, hogy a mellkasomnak dőljön. Így az igazi, kellemesen érzem magam. A távirányítóért nyúl és már kapcsolja is be a filmet.
Már a második résznél tartunk, de hogy őszinte legyek, engem annyira nem hoz lába, mint Markot. Viszont mivel ő élvezi, a kedvéért végignézem az egészet. Végig kommentál mindent, mondja, hogy ezt vagy azt jegyezzem meg, mert a későbbiekben fontos lesz. Kész lexikon, mosolygok rajta.
- Tetszik? - Kérdezi.
- Van, ami jobban tetszene... - Közelebb hajolok és megnyalom a nyakát.
- Vee ne játsszál már, most filmet nézünk!
- A film ráér, az most fontosabb, hogy megkóstoljalak!
- Oui Vee... -Sóhajt fel, de azért az arcát felém fordítja, hogy meg tudjam csókolni.
Amit örömmel meg is teszek. Lecsapok rá, mint egy éhező. Sose fogom megunni, minden egyes alkalom olyan, mintha először csinálnánk. Kezeimet becsúsztatom a pólója alá, és a hasát simogatom, lassan felfelé araszolva, míg ujjaim rátalálnak a mellbimbóira. Elkezdem morzsolgatni, dörzsölgetni, míg halk nyöszörgést nem kezdek el hallani. Hihetetlenül érzékeny az érintéseimre, mindenre reagál a teste. Továbbra is az ajkait kényeztetem, majd lejjebb vándorolok a nyakára. Érezni akarom a bőrének tapintását, így fogom a pólóját és lehúzom róla. A tévé fényében világít fehér bőre, amit nem győzök megcsodálni. Kezeit combomon nyugtatja, majd elkezdi simogatni.
- Vee, akarlak. - Leheli lágyan.
- Tudom, hidd el, én is téged! - Suttogom a fülébe. - Told le a nadrágodat! Az alsót is!
Automatikusan megteszi, és felém fordul. Széttárt lábaim között ül, most már anyaszült meztelen.
- Mit kívánsz? - Néz rám csillogó szemekkel.
- Gyere ide! - Közben már lejjebb is tolom a nadrágomat, hogy ágaskodó péniszem szabaddá váljon. Négykézláb közeledik, és mikor már pont előttem van, megfogom arcát és csókra húzom. Pár perc után elválnak ajkaink, majd lenyomom fejét, hogy farkam hegye a száját dörzsölje. Hallom, ahogy halkan nyög egyet. Zene füleimnek.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Csak barátok?!
Fanfic🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞 Vee és Mark már gyerekkoruk óta barátok. Az idő múlásával kialakul közöttük egy egészséges rivalizálás. Onnantól kezdve űzik macska-egér játékukat. Végül egy éjszaka mindent megváltoztatott. Vajon idővel lehetnek egymásnak többek, m...