Pár órával és rengeteg itallal később...
Vee szemszögéből.
Még hogy Cicus...Vérbeli oroszlán vagyok. Vee körülnézett... Mindenhol élénk csillogó szempárok figyelték minden mozdulatát. Mindenki ugrásra készen, csak egy szavába kerülne és lenne társasága erre az éjszakára vagy többre. Valahogy egyik préda sem keltette fel az érdeklődését. Olyan unalmas... Gondolta magában. Hol marad a vadászat öröme? Ez így nem kihívás...
Azt hiszem nem kellene tovább innom, szemeit körbefuttatta a teremben barátait keresve. Valahogy az este folyamán elhagyták egymást. Mindenki felhajtott a garatra, kinek jobban sikerült, kinek kevésbé. Egy távoli sarokban meglátta Nueat, valakit ölelgetett. Kicsit jobban fókuszált, igyekezett kivenni, hogy ki lehet az...A látása már ilyenkor nem az igazi az elfogyasztott italoknak köszönhetően. Sikerült bemérni a célszemélyeket, de Nuea eltakarta az illetőt. -Ne már, látni akarom. - Gondolta magában Vee, és akkor megtörtént a csoda, Nuea elmozdult, így Vee meglátta Praramot - Nocsak, nocsak...A kis ártatlan Nong... Ki gondolta volna. Most,hogy így belegondolt, a kis Nong mindig elpirult, ha Nuea közelébe került. Nuea viszont...sose adta jelét, hogy érdeklődne iránta, inkább távolságot tartott. Végül is nem az ő dolga. Nagy fiúk, el tudják dönteni, hogy mire vagy kire van szükségük. Mosolygott magában. Tovább pásztázta a táncoló tömeget, és észrevett egy csábítóan ringatózó testet. Hmm... Talán mégis van itt valami izgalmas... - Szemét felfelé vezette a fekete nadrágban feszülő gömbölyű fenéken, szűkre szabott fehér ingbe bujtatott karcsú derékon...fel a szépen ívelt hófehér nyakon. Ez valahogy olyan ismerősnek találta... Jobban kitágította pupilláit, hátha jobban lát a félhomályban... Az illető a zene ritmusára táncolva elkezdett megfordulni...és...és...és... Ez nem lehet igaz... - Kell egy ital, de azonnal...- Gyorsan odament a pulthoz ahol éppen Yiwaa kérte ki az italát.
-Mi a baj Vee? Rémeket láttál?
-Mondhatjuk az is... Gyorsan lehúzta Vee a kapott italt, és felsóhajtott.
-Most már sokkal jobb. Köszönöm Yiwaa.
-Ugyan nincs mit, ennyit megérdemelsz! Mosolygott kedvesen.
- A többiek? Kérdezte Vee.
- Gun és Bar elfáradtak, így elköszöntek...De szerintem mindketten tudjuk,hogy nem erről van szól. Kacsintott Yiwaa.
-Nuea...Ha jól láttam Nong Prarammal van elfoglalva. Éppen megvitatják az élet nagy dolgait. Nong Mark táncol...Fuse pedig...
- Itt vagyok P'!
-Látom,látom... Kérsz inni valamit?
- Csak amit P'Vee is iszik! Mosolygott fel az idősebbre.
-Nong...Erős lesz az neked nem gondolod? Kérdezte Vee.
- Á dehogy, bírni fogom.
Yiwaa Veere nézett. Vee megrántotta a vállát, ha kéri, hát megkapja.
-Kérlek kérj nekem is egy italt, sőt duplát vagy is ne, inkább triplát! Mondta Vee.
- Abból a rettenetből kérünk 3 triplát! Szólt Yiwaa a pultosnak.
A pultos Yiwáára nézett mosolyogva és bólintott. Pillanatok alatt ott teremtek az italok.
- Húzóra! Emelte poharát Vee...
Éppen csak belekortyolt a poharába, mikor hirtelen karcsú ujjak fonódtak az italt tartó kezére.
-P'Vee és engem ki akartál hagyni? Nem gondolod, hogy ez gonosz húzás még tőled is? Mély, selymes hanggal súgták Vee fülébe.
Bizsergés futott végig gerincén, erőt vett magán és megfordult. A legmélyebb ,legfeketébb szemekbe pillantott, és elveszett bennük.
-Tessék... Igyál... -Kinálta poharát.
Mark elvette, ajkához emelte a poharat, pont azt a helyett érintve ami Vee ajkaihoz ért. Meghúzta, majd felét megitta és a végén megnyalta alkoholtól harmatos ajkait.
Ez nagyon finom volt...
Yiwaa és Fuse értetlenül, meglepetten pislogott.
-Oh anyám, most bajban vagyok. - Gondolta Vee, egyúttal legurította a pohárban lévő maradékot.
KAMU SEDANG MEMBACA
Csak barátok?!
Fiksi Penggemar🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞 Vee és Mark már gyerekkoruk óta barátok. Az idő múlásával kialakul közöttük egy egészséges rivalizálás. Onnantól kezdve űzik macska-egér játékukat. Végül egy éjszaka mindent megváltoztatott. Vajon idővel lehetnek egymásnak többek, m...