Bedste tog mig med ned i stuen, hvor hun placerede mig i sofaen ved siden af hende. Hun tog mine hænder i sine og gav dem et klem. "Med al den tid du bruger sammen med de andre børn på vejen, så går jeg ud fra at i ved hvad i er." Jeg åbnede munden for at svare, men kunne ikke få en lyd frem. Jeg var ikke sikker på hvorvidt det var rigtigt eller forkert at dele det med min bedstemor. Hun smilede dog bare tilbage til mig. "Vi er alle hekse, skattepige og jeg ved at i ved det, dit ansigtsudtryk røber dig. Jeg er nok gammel, men ikke blind." Hun gav mine hænder endnu et klem og rejste sig. Hun gik hen til pejsen, som vi sjældent tændte, stak hånden derind og trak så en mursten ud, der sad i siden. Så stak hun hånden ind i hullet og trak en sort stofpose ud. Hun puttede murstenen tilbage i den gamle pejs og kom hen til mig. Hun rakte mig stofposen, mens hun satte sig ned. Hun nikkede opmuntrende og jeg stak hånden ned i posen. Og trak en bog i brunt læder ud. Den havde brune lædersnore bundet rundt, for at holde den lukket. På midten var der et vokssymbol under snorene. "Det her er vores families Skyggernes bog og den er nu din, men trad varsomt min pige for den her verden er farlig." Hun lagde den ene hånd oven på min, der lå på omslaget af bogen. "Din mor havde en søster, en storesøster og hun havde bogen før din mor. Ligesom dig havde hun Drømmesynet, da hun var den førstefødte kvinde i hendes generation. Men hvad der er vigtigere, er hvorvidt i har bundet Cirklen eller ej. Det er vigtigt Evelyn. Har i bundet jeres Cirkel?" Hun kiggede håbefuldt på mig og jeg nikkede. "Ja, men hvorfor er det vigtigt? Jeg er ikke sikker på jeg forstår." Hun tog en dyb indånding. "Din tante, min kære Gabriella, var en stille pige. Hun fokuserede på sine studier og holdt sig stort set væk fra alt hvad der hed magi. Hun kunne dog ikke slippe for Drømmesynet. Da de andre unge på vejen ville danne deres Cirkel, var det din mor der blev en del af den og ikke Gabriella, selvom hun var den førstefødte. Hun var skrøbelig, det har hun altid været, men det blev værre med årene og jeg fandt først ud af det for sent." En enkelt tåre løb ned ad hendes kind. "Det viste sig at personen med Drømmesynet ALTID skal være i en bundet Cirkel og jo stærkere end Cirkel jo mere beskyttelse får man til at beskytte sindet. En bundet Cirkels magi beskytter hende med Drømmesynet, mod at blive angrebet i deres visioner og det hjælper med ikke at blive overvældet af det hun ser. Gabriella var ikke en del af en Cirkel da hendes Drømmesyn rigtig udviklede sig og tog til i kræfter og hun blev mere og mere aflukket og påvirket af hvad hun så. Hun ville ikke snakke om det, men da din mor endelig fik hende til at åbne op, var din mors første handling at få dannet en ekstra Cirklen på vejen, som kunne beskytte Gabriella. Men det var for sent. Skaden var allerede sket og havde dannet uoprettelig skade i Gabriellas sind. Hun begik selvmord kort tid før Cirkel skulle bindes og din mor led under tragedien. Det gjorde vi alle, men hun følte at det var hendes skyld, for hun havde taget sin søsters plads i den første Cirkel og havde ikke været der for hende, så hun havde ikke set hvor svært hendes søster havde det. Din mors verden faldt endnu mere sammen end andres og hun satte sig for at lave om på de to Cirkler. At gøre dem stærkere end de havde været før."
Hun holdt en kunstpause og tørrede et par tåre væk imens."Det du tegner, er jeg næsten sikker på, er fra den nat hvor de gjorde toCirkler til én. Det er aldrig blev gjort før og den dobbelt Cirkle havde flerekræfter end før. De var stærke end nogensinde og stærkere end nogen Cirkler førdem og det gjorde dem hovmodige. Din mor holdt endda en af familierne på vejenuden for den nye 24 personers Cirkel. Hvorfor jeg ved jeg ikke, men familienhavde allerede et barn på det tidspunkt, så måske det var grunden? Den indersteCirkel, så den oprindelig, havde din mor, Haidens far Aaron, Samanthas morDawn, Raves mor Heather, Nathans mor Abby som også var den primære leder, nårdin mor ikke tog over en gang i mellem. Eloises far Graham, Kimberly og Killians farCody, Xaviers mor Sophie, Blakes far Owen, Aidens mor Lylah og Tates far Scott.Den yderste bestod af den inderste Cirkels partner. Blandtdem var hvem jeg tænker er din far, din mor snakkede aldrig rigtigt om ham. Enmeget mystisk mand jeg kun mødte én gang og det var lige efter de havde dannetden nye Cirkel. Den nat bandt jeres forældre 24 mennesker sammen, men det var anderledesen de forrige Cirkler. Det var ikke bare deres magi der blev bundet sammen, menogså deres livsenergi, sjæle om du vil. Det er også derfor i 12 børn er såstærke som i er. I var linket sammen fra start og har kræfter fra hvad dersvarer til 3 Cirkler." Jeg måbede. "Styrken fra 36 personer er i vores Cirkel?"Hun nikkede sørgmodigt. "Ja. Men med kræfterne følger der også konsekvenserneaf det jeres forældre gjorde. Jeres magi er tættere forbundet med jeresfølelser og den er mere destruktiv. I er også mere afhængig af hinanden på etspirituelt niveau. Det er svært at forklare, for jeg ved stadig ikke hvad depræcist gjorde da de bandt de to Cirkler sammen. Jeg ved bare at hvad end derskete så resulterede det i sidste ende i at mange af Cirkelmedlemmerne døde ogde overlevende kan ikke huske hvad der skete. De kan ingenting huske omkringmagi, men de reagerer voldsomt hver gang emnet bliver bragt op. I børn voksedeop uden den ene forældre eller dem begge. Og i er blevet givet jeres forældresfejl og byrde. Kort tid efter din mor fandt ud af at hun var gravid med digstak hun af. Hun ville ikke have at hendes og Cirklens fejl blev dine. De andrekvinder i Cirklen var også gravide på dette tidspunkt og 12 smukke hekse børnvar født mere eller mindre som perler på en snor." Jeg rynkede brynene. "Menhvis min mor stak af mens alle var gravide, hvad skete der så med Cirklen?" Nyetåre vældede op i hendes øjne. "Din mor kom tilbage en sidste gang efter du varfødt og hjalp Cirklen med en sidste besværgelse. Hvad de lavede ved ingen udover dem selv, men det var sidste gang Cirklen var hel og hvad de gjorde smadredeen masse familier. Hele byen var i sørg efterfølgende. 12 nybagte forældre dødeden dag og magien fra de to Cirkler gik i arv til den næste generation. Jegskulle have fortalt dig det tidligere, men jeg var bange for du ikke kunnehåndtere det. Det er jo ikke ligefrem en god fortælling."
ESTÁS LEYENDO
The Covent of Silverbarck Road
ParanormalEvelyn levede et normalt liv i Chicago, men kort tid efter hun kom hjem fra en ferie, der havde en besynderlig afslutning, finder hun sin mor død. Myrdet. Evelyns sindstilstand styrtdykker og hun bliver erklæret uegnet til at leve på egen hånd, tro...