Selamun Aleyküm çekirdek tayfa. Hadi oy verip bölüme geçelim.***
"Samo, kocacım yapma ama böyle onlar senin kumaların. Ayıp oluyor."
"Yalnız kalmam gerekiyor Nurten. Bunu sindirmem gerekiyor."
"Sen bilirsin Kocacım."
Nurten içeri geçip diğer iki kocasının ortasına oturdu. Nurten' nin koltuğa oturmasıyla beraber Necati ve Bedirhan ona sokuldu. Nurten gördüğü bu ilgiden çok memnundu.
"Kumanıza iyi davranın beyler. Alışması uzun sürer."
"Merak etme karıcım, biz de onun gibiydik ama bak şimdi çok mutluyuz."
Nurten, nahif sesiyle konuşan Bedirhan' a gülümseyip sarı saçlarına öpücük kondurdu. Bu öpücük Bedirhan' ı arşa çıkardı.
"Off onun gibi pısırığın aramızda ne işi var karıcım. Çocuk gibi kendini odaya kapattı."
Tatlı bir şekilde huysuzlanan Necati' ye gülümsedi, Nurten.
"Neco, yapma böyle. O bizden daha ince bir kişilikte. Biraz zaman geçsin çok seveceksin."
Neco başını sallayıp hızlıca Nurten' in dudaklarına yapışıp geri çekildi. Bu hareketine öfkeyle baktı, Nurten.
"Neco! Cezalı olduğunuzu söylemiştim. Ne yapıyorsun?"
Bedirhan söze atladı.
"Özledik ama Karıcım. Nolur acı bize. Affet bir kereliğine."
"Onu benden habersiz mastürbasyon yapmadan önce düşünecektiniz Bedo. Sevişmenize bir şey demem ama mastürbasyon ince çizgim. Benden habersiz kendinizi çekmek yok."
"Özür dileriz karıcım."
"Aferin kocalarıma hem az kaldı cezanızın bitmesine. Samo kendine geldiğinde dörtlü atarız hem ona da karşılama töreni olur."
(maç sanki atalım diyor dvkdznvşdz)
"Yaşasınn"
***
Kocaları odaya geçmişti. Ama Nurten hâlâ salonda Samo' yu bekliyordu. Kendini banyoya kapatmış çıkmıyordu. Yeniden banyonun kapısının önüne gitti.
"Samo, uyudu diğerleri hadi aç kapıyı bebeğim."
Bir kaç dakika bekledi. Yine açılmayacağını sanıyordu ki kilidin sesi duyuldu. Ardından Samo' nun üzgün olmayan ama trip atan yüzü görüldü. Nurten dikkatli bir şekilde kocasının yüzüne baktı. Üzgün mü diye? Kocasının üzülmesine dayanamazdı. Ama Samo' nu yüzünde üzüntüye dair bir ifade yoktu. Sanki, sadece sonradan öğrendiği için trip atıyor gibiydi.
Doğru düşünüyordu. Samo bu duruma üzülmemişti. Sadece üstünde olayın şaşkınlığı vardı.
"Bebeğin miyim gerçekten?"
"Koca bebeğimsin hemde."
"Nurten çok yoruldum aşkım."
"Tahmin edebiliyorum. Hem seviştik hem de düğün yorgunluğu. Hadi uyuyalım yavrum. Yarın iyice konuşuruz."
"Hepimiz aynı odada mı yatacağız?"
"Normalde evet ama benle sen yeni evlendiğimiz için diğer odada kalacağız, bir kaç günlüğüne."
Bu Samo' yu mutlu etmişti. Daha ilk günden aynı yatakta yatmak istemiyordu.
"Sen nasıl istersen karıcım."
Diğer odaya gittiklerinde direkt yatağa geçtiler.
Evde 4 oda vardı. En büyük odada hepsinin yattığı odaydı. Kocaman yatak hepsine yetiyordu. Odada kocaman bir dolap vardı. Bedo ve Neco' nun eşyaları ve kıyafetleri vardı içinde. Şimdi Samo' nunkilerde eklenecekti. Bu odada sevişmek yasaktı. Nurten' e göre uyunacak yerin hijyeni önemliydi.
Diğer odada seviştikleri odaydı. Gerçi azdıkları zaman banyo salon koridor demeden oldukları yerde sevişiyorlardı. Mutfak ve yattıkları oda hariç. Bu odada daha çok oyunlar oynanıyordu. Bu oda için geçerli olan bir kural ise bir kişi eksikse o odaya girilmezdi.
Başka bir oda ise sadece Nurten' e ait bir odaydı. Özel günlerinde burada kalırdı daha çok. Tüm eşyaları da o odaydı.
Şuan kaldıkları oda ise, kocalarından biri hata yaptığında cezalandırıldığı yerdi. Evde başka oda olmadığı için burada yatıyorlardı.
Nurten sabah buna bir çözüm bulacaktı. Ama şimdi sadece göğsüne başını koymuş tatlı mırıltılar çıkaran kocasıyla uyumak istiyordu.
***
Bölümler kısa olunca daha çok yazma hevesim geliyor nedense.Nasıl gidiyor? Gerçi daha 2 bölüm oldu.
Neyse byeee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOCALARIM(+18)(TAMAMLANDI)
RomanceTAMAMLANDI B×B×B×G Eğlence amaçlı yazılmıştır, çok kasmayın 1 Kadın... 3 Adam... İlk yayınlanma tarihi: 3 Aralık 2022 Final tarihi: 20 Mart 2024 *** 1. #mommy 07.12.2022 1. #nude 11.12.2022