NurtenArka planda duyduğum seslerle yüzümü buruşturdum. Bedo ve Neco büyük ihtimalle her sabahki gibi gürültüyle kahvaltı hazırlıyorlardı.
Gözlerimi açtığımda karşımda mışıl mışıl uyuyan kocamı gördüğümde sevindim. Çok masumdu. Onun gibi bir erkeği ilk defa görüyordum. Bedo ve Neco da genel olarak onun gibi olsa da bazen baskın oldukları ve ipleri bir anda eline aldıkları oluyordu. Ama büyük ihtimalle Samo her zaman pasif olacaktı bu ilişkide. Gerçi bu durumdan memnundum.
Yataktan kalkıp kocamın dudaklarına hafif bir öpücük bırakıp diğer kocalarımın yanına gittim.
"Neco yumurta öyle mi kırılır ya"
"Yumurtanın kırılma şeklimi var ya alıyon vuruyon kırılıyor atıyon tavaya."
"Kabuklu yumurta mu yedireceksin karıma çık git şu mutfaktan, ben olmasam aç aç öleceksiniz ya."
"Beyefendiye bak hem yardım istiyor hem de yaptığım işi beğenmiyor. Al sen yap."
"Yaparım tabi ben her şeyi iyi beceriyorum."
"Onu dün gece anladım zaten bebeğim."
Tatlı konuşmalarını bölüp araya girdim.
"Birileri bensiz yaramazlık yapmış anlaşılan."
İkisi de bana dönünce sırıtmaya başladı. Neco hızlıca bana doğru yürüyüp kalçamın altından tuttu. Beni kucağına aldı. Ben de bacaklarımı onun beline doladım. Bedo da arkamdan sarılmıştı.
Bir elimi kaldırıp Neco'nun omzuna koydum. Boşta kalan elimi yüzüne doğru çıkartıp baş ve işaret parmağımla dudağının kenarlarına baskı yaptım. Bu dudaklarını öne doğru uzamasına neden olmuştu.
Başımı öne doğru eğip sertçe öptüm. Dolgun dudaklarının verdiği his çok güzeldi.
Ondan ayrıldıktan sonra Neco'nun kucağındayken arkama doğru dönüp aynı şekilde Bedo'yu öptüm. Onlar beni buna alıştırmıştı. Her sabah beni gördüklerinde bu pozisyona gelip öpücüklerini istiyorlardı. Ben de zaten dünden razıydım.
Kapının tarafında başka birinin varlığını hissettiğimde o tarafa döndüm. Samo bize gözlerini açmış bir şekilde dudaklarında ufak bir tebessümle bakıyordu. Ona baktığımı fark ettiğinde yüzündeki gülümsemeyi saklamaya çalıştı ama pek başarılı değildi. Salak şey.
"Şey pardon ben böldüm sizi. Gitsem iyi olur."
Tam dudaklarımı açıp bir şey diyecekken hiç beklemediğim biri konuştu. Neco.
"Gel buraya pısırık şey."
Samo bana izin ister gibi baktı. Gözlerimi kırpıp onay verdim. Utangaç adımlarla yanımıza geldiğinde Neco elini uzatıp Samo' nun belini tutup bize doğru çekti. Bedo da elini Samo'nun kalçasına attıp küçük bir şaplak attı. Bu hareket Samo için beklenmedikti. Şaşkınlığını göstermekten çekinmedi hiç.
Onun yüzüne bakıp gülümsedim. Şimdiden alışmışa benziyordu bu duruma. Mutlu olmuştum. Samoya yaklaşıp dudaklarını öptüm. Dilimle dudağını aralayıp ağzının içinde turladım. Bana ufak ufak karşılık veriyordu. Dillerimizle çember yaptık. İlk önce ben kendi dilimi onunkinin etrafında gezdirdim. O da benden gördüğü kadarıyla aynısını yaptı.
O sırada yan tarafımda hissettiğim baskıyla Neco ve Samo'nun da öpüştüğünü anladım. Bunlar olurken ben hâlâ Neco' nun kucağındaydım. Çok tuhaf bir pozisyondaydık.
"Yemek yiyelim hadi acıktım."
Bu anı bozan tabiki de Neco' ydu karnı beş dakika boş durmuyordu. Sürekli bir şeyler atıştırmak zorundaydı sanki.
Neco' nun kucağından inip hazırlanan masaya oturdum. Diğerleri de benim yaptığımı yapıp kahvaltıya başladılar. Kahvaltımız genelde sessiz geçerdi. Çünkü akşamları çoğu zaman sevişir sabaha da yorgun uyanırlardı. Yani onlar yorgun olurlardı daha çok. İzin verseler sabah da sevişirdim ben de kıramıyorum onları işte.
Aniden bacaklarımda bir dokunuş hissettim. Bedo önündeki kahvaltısına devam ederken kullanmadığı eliyle bacaklarımı yokluyordu. Bunun için onu cezalandırabilirdim çünkü onlara mutfağın hijyenik durması gerektiğini söylemiştim sürekli. Ama şuan çok masum duruyordu ve ben kocama kıyamıyordum. Biraz oynamasına izin verdim.
İzin verdiğimi anlayan Bedo hareketlerini daha da alevlendirdi. Fazla uzatmadan elini direkt eteğimin altına doğru kaydırıp sağ basenimi kavradı. Yavaş yavaş okşadıktan sonra daha da yukarıya çıktı. Altımda tanga vardı. Bu onu mutlu etmişti büyük ihtimalle. Tangamın ipini yana çekip işaret parmağını beklemeden kadınlığıma bastırdı.
Önümdeki kahvaltıma devam edemeyecek duruma gelmiştim. Alt dudağımı ısırmış inlememek için kendimi zor tutuyordum.
Bacaklarımı iki yana açıp hareketlerini daha rahat yapması için izin verdim. İşaret parmağıyla klitoristime iyice baskı uyguluyordu. Lanet olsun şuan çok pis azmıştım. İçimdeki boşluğun dolması gerekiyor yoksa patlayacak duruma gelmiştim.
Bedo aniden elini çekmesiyle neye uğradığımı şaşırdım. Bacaklarımı birbirine bastırdım.
İntikam almıştı büyük ihtimalle. Geçenlerde aynısını bende ona yapmıştım. Şimdi karşı çıkma hakkım yoktu.
Toparlandığımda masadan kalkıp kendi tabağımı kaldırdım. Diğerleriyle benimle beraber hareket edip kısa zamanda mutfağı toplamıştık.
Kahvaltıdan sonra salona geçmiştik. Televizyon açıktı ama kimse izlemiyor gibiydi.
"Uzun zaman oldu."
Neco'nun komuşmasıyla ona doğru döndüm.
"Ne uzun zaman oldu kocacım."
"Sevişmemizn ardından çok uzun zaman geçti Nurten."
"3 gün oldu daha, yavrum."
"Özledik..."
Sanırım artık onlara verdiğim cezanın süresi dolmuştu. Ben de şuan pek iyi değildim. Samo'nun da bize alışması gerekiyordu.
"Oyun odasına yürüyün."
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOCALARIM(+18)(TAMAMLANDI)
RomanceTAMAMLANDI B×B×B×G Eğlence amaçlı yazılmıştır, çok kasmayın 1 Kadın... 3 Adam... İlk yayınlanma tarihi: 3 Aralık 2022 Final tarihi: 20 Mart 2024 *** 1. #mommy 07.12.2022 1. #nude 11.12.2022