8. Bölüm

15K 192 41
                                    

.

Mümin kardeşlerim hepinize selam olsun. Zorunda değilsiniz ama bir oy atsanız mutlu edersiniz şu garip insanı. Keyifli okumalar aşkolarımmmm.

***

Yazar anlatımıyla

Nurten: Çok uzatmaya gerek yok diye düşünüyorum. Hepimiz bir doğruluk bir cesaret yapsak yeterli olur.

Neco: Haklısın karıcım. Çok uzar öbür türlü.

Bedo mutfaktan bir sus şişesi kapıp geldi. Getirdiği şişeyi görünce Neco sırıttı.

Neco: Damacana getirseydin bebeğim, getirsene küçük şişelerden.

Bedo: Yoktu başka aşkım ne yapayım ben ya?

Nurten: Tamam tamam oynarız onunla da hadi geçin yuvarlak yapın.

Neco: Hımm hangi yuvarlak aşkım aç sen orayı biraz.

Nurten: Oturarak yuvarlak yapın Neco oturarak fesatlık olmadan kocacım.

Hepsi gülerek salonun ortasına oturdu. Samo elini şişeye atıp çevirdi.

Samo Nurten' e soruyordu.

Nurten: Doğruluk sevgilim.

Samo: Biraz düşüneyim benn.

Bedo: Düşünmene yardımcı olayım.

Elini Samo' nun kasıklarına atıp okşamaya başladı.

Samo: Tamam buldum. Hepimizi gerçekten seviyor musun? Yoksa sadece seks için mi?

Bu soru hepsini şaşırtmıştı. Nurten derin bir nefes aldı.

Nurten: Belki inanmayacaksını-

Kumalar: İNANIRIZ.

Nurten gülümsedi.

Nurten: Hepinizi de seviyorum. Garip belki saçma. Anlaması anlaşılması zor bunun ben de farkındayım. Hatta bir şeyi açıklamanın zamanı geldi. Ben üçünüzü de aynu yerde aynı saatte gördüm. 3 yıl önce. Hepimiz de aynı kafeye gitmiştik. O zaman gördüm sizi. Kalbime söz geçiremedim. Saçmaladığımı düşündüm. Bunun için 1,5 yıl boyunca psikologla görüştüm. Bana bir sürü hastalık ismi saydı ama öyle bir şey değildi. Size olan aşkım hastalık veya takıntı değil. Gerçekten seviyorum sizi. Belki siz bu poliamoriden hoşlanmıyorsunuz ama elimden bir şey gelmiyor. Her şeye rağmen yanımda olduğunuz için teşekkür ederim.

(Poliamori, bireylerin birden çok sevgiliye sahip olabildikleri, söz konusu ilişkiye dahil olan herkesin bu durumun bilincinde olup bunu onayladığı ilişki)

Üçü birden Nurtenin etrafını sarıp ona sarıldılar.

Kumalar: Seni seviyoruz.

Yerlerine geçtikten sonra Bedo şişeyi çevirdi. Nurten Bedo' ya soracaktı.

Bedo: Cesaret.

Nurten fazla düşünmeden yapacağı şeyi söyle.

Nurten: Oyun sonuna kadar Neco' nun kucağında otur.

Neco: AMA AMA AMA BU BANA CEZA OLUR BEN DOKUNAMAYACAK MIYIM NE BİÇİ İŞ BU AMA YAAAA

Nurten: Oyunun kuralları bu aşkım.

Bedo gülümseyerek ayağa kalktı ve Neco' nun kucağına yerleşti. Bilerek tam sikinin üstüne oturmuştu.

Neco: Ulann.

Samo: Bedonun eski yerin de o varmış gibi davranıyoruz o zaman.

Nurten: Aynen bebeğim. Hadi çevir.

KOCALARIM(+18)(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin