1.Bölüm

81.8K 377 123
                                    

Dikkat Dikkat!

Bu kurgu herkese hitap etmeyen, düşüncelerinize ters düşen bir kurgu olabilir. +18 (Eşcinsellik, LGBT, BDSM,)  içerecek. Rahatsız oluyorsanız veya hassas bir bünyeye sahipseniz şimdiden başlamayın okumaya. Kendinize uygun kitaplar bulabileceğinize eminim. 

Hâlâ burada olanlara ise keyifli okumalar. Bölümlerin kısa olacağını şimdiden duyurulur.

***

Kadın ona her baktığında içindeki duygular arşa çıkıyordu. Kendini ergen kızlar gibi cıvıl cıvıl hissediyordu. Samet ona, kendini  iyi hissettiriyordu. Bugün evlenmişlerdi. İkisinin de yüzünden gülümseme eksik olmuyordu. Mutlulardı.

Şimdi ise arabada eve doğru geçiyorlardı. Yaşanacak zevk dolu anlar için ikisi de çok heyecanlıydı.

"Aşkım senin evine taşınma işi beni pek mutlu etmedi ya. Neden bana geçmedin?"

Nurten, evlenmeden önce kendi evinde kalmaları için çok ısrarcı olmuştu. Bu ısrarına anlam veremese de müstakbel karısının mutluluğu için onaylamıştı.

"Samo ya, o ev benim için çok özel. O evde yaşanılan her şeyin manevi ve fiziksel bir değeri var benim için. Bırakamam onları."

"Tamam karıcığım sen ne istersen öyle olsun."

Nurten memnun bir gülümseme yerleştirdi yüzüne. 

"Demek ne istersem olsun öyle mi?"

"Hıhım."

"Çek sağa."

Nurten' in otoriter sesini duyan Samo korkup sağa çekti. Karısını ilk defa böyle ciddi görmüştü.

Nurten hızla emniyet kemerini çıkartıp Samo' nun kucağına oturdu. Gelinlik yerine beyaz kısa bir elbise tercih etmişti. Bu yüzden şuan rahattı. Samo ne olduğunu anlamadan, Nurten onu kendine çekerek dudaklarına yapıştı ve dilini onun diline bastırmaya başladı. 

Nurten, hafifçe kucağından kalkıp yeniden sertçe oturdu. Bu yaptığı, hem Samo' nun hem de kendisinin inlemesine sebep olmuştu. Samo şuan şok olmuş durumdaydı. İlkiydi.

Nurten vücudunu Samo' ya bastırdı ve ellerini kravatına attı. Bir süre kravatını çözmeye,  gömleğinin düğmelerini açmaya çalıştıysa da sonunda vazgeçip yırtıp açtı. 

Nurten, Samo' nun hâlâ hareket etmediğini görünce dudaklarını ayırdı.

"Karşılık ver!"

Emriyle beraber ellerini pantolunun üstünden Samo'nun sikine koydu. İdeal bir büyüklüğü vardı. Olsun büyüklüğü değil işlevi önemli diye düşündü Nurten. Hem kendini kucağında sürtüyor hem de Samo' nun erkekliğine okşuyordu

Samo ise sadece öpüşmeyle yetiniyordu. Dahasını bilmiyordu. 

Nurten hafifce doğrulup Samo' nun kemerini çözüp fermuarını açtı. Elini pantolonun içine atıp erkekliğini dışarı çıkardı. Boyu orta olsa da damarlıydı ve bu Nurtenin çok hoşuna gitmişti. Elinde okşarken  büyüyen sike büyük bir iştahla bakıyordu Nurten.

"Samo pantolonunu çıkar!"

"T-tamam."

Kucağında Nurtenle hafifçe ayağa kalkıp pantolunu kıçından kaydırıp ayak bileklerine kadar getirdi. Sonra yeniden koltuğa oturdu.

Nurten, Samo' nun elini tutup  beyaz kadınlığının üstüne getirdi. Samo' nun elini kendi yönetip kadınlığını okşattı. Sulanmaya başlamıştı. Hemen becerilmek istiyordu ama kocası henüz çok tazeydi. Onu alıştırması gerekiyordu kendine. 

Samo onu okşarken Nurten de elini Samo ile arasında dikilen erkekliğe attı. Bir süre birbirlerini okşayıp hazır hâle geldiler. 

Nurten ayağa kalkıp kadınlığını erkekliğe hizaladı. Samo ne olduğunu anlamadan sertçe geri oturdu. Bu hareketine bir kaç kez devam etti. Amacı ikisinin de bir kez boşalmasını sağlamaktı. Tüm enerjisi eve kalsın istiyordu. Arabanın içinde duyulan inleme ve tenin birbirine değme sesi yankılanıyordu.

Gecenin bir vakti sakin bir sokaktaydılar. Etrafta kimse yoktu. Hoş olsa bile Nurten' nin umurunda olmazdı ya. 

Sona geldiklerini hissettiklerinde hareketleri daha da sertleşti. İkisi de yükseldiği yerden beraber düşmüştü. Beş dakika kadar soluklandıktan sonra Nurten, ayağa kalkıp yan koltuğa oturdu.

"Çok güzeldi bu aşkım. Sen nereden öğrendin bunları? Yine yaparız değil mi?"

Nurten masumca sorular soran kocasına bakıp içten bir kahkaha attı. Seviyordu bu adamı gerçekten.

"Yaparız tabi ki kocacım. Hadi üstümüzü düzeltelim."

***

Gülümseyerek apartmana giren karı koca sarhoş gibiydiler. Asansöre bindiklerinde birbirlerine bakıp sırıtmaya devam ediyorlardı.

Daire kapısının önüne geldiklerinde Samo kapıyı açması için Nurten' e baktı Nurten ise anahtarı çıkarmak yerine kapı ziline bastı. Buna anlam veremeyen Samo şaşkınlıkla Nurten' e baktı. Nurten ise kocasına bakıp sırıtmaya devam ediyordu. Kapıyı bir sarışın, bir esmer erkek tarafından açıldı.

"Kumalarınla tanış kocacım."

***

Kafamdaki Nurten tam olarak bu kadın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kafamdaki Nurten tam olarak bu kadın.

Olum kurgu nereye gidecek inanın hiç bilmiyorum.

Bye...








KOCALARIM(+18)(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin