Ay duygulandım bu başlığı görünce.
***
Eve dönmelerinden 2 gün sonraSamo
Hayatım hiç beklemediğim bir anda beklemediğim bir konuma getirdi beni. Normalde emrivaki olayların her zaman kötü olacağını düşünen ben şuan da halimden çok mutluydum.
Nurten' e, karıma, çok aşığım. Ona ait olan her şeye olduğu gibi.
Bedo, Neco...
Hayatımın hiç bir safasında kendime eşcinsel demedim. Herhangi bir his beslememiştim kimseye. İlk aşkım tek aşkım Nurten oldu. Ama şimdilerde işler sandığımdan çok daha farklı bir yerde.
İki kumam var ve ben ikisini de çok seviyorum. Aşık mıyım bilemem. Ama onlardan ciddi anlamda etkileniyorum. Onlara bir şey olmasından çok korkuyorum.
Küçükken çok pasif bir çocuktum. İnsanlar bana hep gay olarak bakıyorlardı. Bu yüzden hiç arkadaşım olmadı. Yeri geldiğinde kendi ailemden dışlandım.
Ama hayatıma son yıllarda dahil olan bu 3 insan benim ailem oldu. Çok mutluyum onlarla. Bu mutluluk elimden alınsın istemiyorum.
Bedo
-Ulan şirret Neco. Hani dün, ikimizde Samo'ya yüklenecektik ne ara benim kıçıma da el attın? Yürüyemiyorum.
Neco: Oy kıyamam bebeğime gel de öpeyim.
Dün akşamdan bahsetmemle yan tarafımda oturan Samo' ya göz attım. Küçük bebeğim domatese dönmüş oturduğu yerde iyice sinmişti.
- Dün gece de böyle utanıyor muydun güzelim. 'Ahh evet lütfen daha hızlı yapın, parçalayın beni. Lütfen daha hızlı lütfen lütfen kumalarım.'
Samo'nun taklidini yapmamla onun dışında herkes gülmeye başladı. Karım başını Neco'nun kucağına koymuş koltukta uzanıyordu. O da gülünce dudaklarının kenarında olan gülümsemeye takındım.
Ulan çok seviyorum ben bu kadını ya. Şu sıfata şu güzelliğe bak Yarabbim. Allah özene bezene yaratmış resmen. E tabi benim karım tabi güzel olacak.
Samo daha da utanıp yüzünü kollarımın arasına gizledi. Hafiften kucağıma çıkmıştı. Onu tamamen kucağıma oturtup güzel küçük poposunu ellerimle kavrayıp acımadan sertçe sıktım. Tatlı inlemesi beni zevke getirince aynı sesi bir daha duymak için yeniden sıktım.
Dudaklarımı kulağına yaklaştırıp fısıldar tonda konuştum ama dediklerim diğerlerinin de kulağın gidecek bir yükseklikteydi.
-Tekrar o küçük pembe deliğini benimle doldurmak için çok heyecanlıyım bebeğim. Özellikle eteğini kaldırıp küçük deliğine Necoyla aynı anda girdiğimiz an benim için en uç noktaydı. Ah bebeğim harika bir şeysin sen.
Samo: Utanıyorum.
-Utangaçlığının geçmesi için seni her gece sikmemiz mi gerekiyor?
Samo: Yaaa
Samonun utangaç bir şekilde mırıldanması tekrar hepimizin gülmesine neden oldu. Samonun güzel kıçı tam sikimin üstündeydi ve bu benimkini kaldırmak üzeredeydi.
Derim bir nefes alıp Samoyu nazikçe üstümden kaldırdım. Bu hareketime şaşkınlıkla bakan Samoya hafifçe güldüm.
"Daha fazka böyle dursaydın kendimi yeniden senin içinde bulacaktım ve sen buna hazır değilsin bebeğim."
Sözlerim hemen Samoyu utandırmıştı. Yanakları kızarmış bir şekilde kapalı olan televizyona bakıyordu.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOCALARIM(+18)(TAMAMLANDI)
RomanceTAMAMLANDI B×B×B×G Eğlence amaçlı yazılmıştır, çok kasmayın 1 Kadın... 3 Adam... İlk yayınlanma tarihi: 3 Aralık 2022 Final tarihi: 20 Mart 2024 *** 1. #mommy 07.12.2022 1. #nude 11.12.2022