9. Bölüm

9K 133 32
                                    


Selamün aleyküm mümin kardeşlerim uzun bir aradan sonra merhabalar:)) En son Neco bir sır falan söyleyecekti ama o sırrın ne olduğunu şuan ben de bilmiyorum. Yazdıkça gelir aklıma bir şeyler snosksolsos

***

Neco' yu ilk defa bu kadar tedirgin görüyordum. Kocamı tedirgin eden bir şeyin olduğunu fark etmemek kendime sinirlenmeme sebep olmuştu. Evet kabus görüyordu ama ben bunu normal sanmıştım. Bir travma olacağı aklıma gelmemişti.

Neco derin bir nefes aldı.

Neco: Söyleyeceğim ama lütfen bana soru sormayın veya olayı irdelemeyin. Sadece anlatacağım siz de dinleyin sonra kapansın gitsin konu.

Nurten: Sen anlat gerisine biz karar verelim bebeğim. Ama şunu unutma ne olmuşsa olsun biz senin yanındayız yavrum. Korkma lütfen.

Neco: Babamı çok küçük yaşta kaybettim. Köy de yaşıyorduk. Kadın başına tek çocukla yaşayamazsın ayıptır dediler anneme. 

Bedo: Biliyoruz bunları zaten aşkım.

Bedo' nun poposuna vurdum. 

"Samo bilmiyor ya aşkım, sus ta anlatsın."

Bedo ağzına hayali bir fermuar çekince Neco gözlerini devirip anlatmaya devam etti.

Neco: Annemi zorla pezevenk amcamla evlendirdiler.

Bi dakika ne?

" Murtaza senin amcan mıydı?"

(yazar notu: edebiyatta, okumak zorunda olduğumuz kitabın adı. Oradaki Murtazayı da sevmiyordum zaten.)

Neco hafifçe başını salladı.

Neco: Amcamdı. Neyse ilk başta her şey iyiydi hoştu ama sonrası kabus oldu. Adam alkolikti. İçip içip annemi beni döverdi. Kumar borcu desen tavan yapmıştı. Annem dayanamayıp kaçtı gitti. Beni o adamla tek başına bıraktı. Daha 6 yaşındaydım 6. Neyin ne olduğunun farkında değildim. Bir gün yine içmiş bir halde eve geldi. Bu sefer dövmedi ama. Sakince gülüp salona geçti. Ben de mutfağın köşesine kıvrıldım, sızmasını bekledim. Gözüne gözükürsem döver diye korktum. Keşke dövseymiş.

Derin bir nefes aldım. Sanırım bundan sonrasını tahmin edebiliyordum. Kanım donmuştu tek kelime ile. Yutkunamadım bir süre.

"Devam etme istersen."

Neco: İstiyorum. Artık içimde tutmak çok zor geliyor. Yanımda olduğunuzu bilmeme ihtiyacım var.

Samo: Yanındayız, her zaman.

Neco: Teşekkür ederim. Devam ediyorum. Eve gelmesinin üstünden yarım saat geçmişti ki bana seslendi. Gittim yanına korka korka. Hazırlamışım kendimi dayağa. Ama o bana gülümseyerek bakıyordu. Televizyonda bir program açmıştı. Dans eden kadınlar vardı. Ne bileyim ben. Müzik, dans, eğlence iyi şeylerdi bunlar. Aklım basmamıştı ki.  Kötü bir şey düşünemedim ki. Benden dans etmemi istedi. Çocuk aklı eğleneceğiz sanmıştım. Yerimde sallandığımı hatırlıyorum. Bir ara yanıma geldi aldı kucağına beni. O andan sonra iyi şeyler olmadığını hatırlıyorum. Kolumu okşamıştı, saçımı okşamıştı. Ama baba gibi değildi, amca gibi de değildi. Bağırmaya başladım, yüzüne tükürdüm zaten baya alkol almıştı kendinde değildi. Elinden kurtuldum. Kışın ortasında yalınayak koştum dışarıda. Alkolün etkisinde olmasından dolayı peşime düşemedi. Köyün manavcısı şehre gidecekti traktörüyle. Bindim kasanın arkasına saklandım. Ondan sonrası ise gizlenmekti polisti derken yolum yetimhaneye gitti..

Upuzun bir sessizlik oldu. Boğazım düğüm düğüm oldu. Ne diyeceğimi ne tepki vereceğimi bilmiyordum. Bu çok acıydı. Çok.

Samo çoktan ağlamaya başlamıştı. Bedo' nun da ondan farkı yoktu. 

Canım yanıyordu. Bebeğim, ne çok acı çekmişti. Keşke keşke kurtarabilseydim ama ben de küçüktüm ki. Ama ne bileyim keşke keşke onu o karanlıktan çocukken kurtarabilseydim.

Samo gitti Neco' ya sarıldı. Ardından Bedo' da ona katıldı. Sona ben kalmıştım. Diğer ikisi yüzlerini Neco' nun boynuna gömmüştü. O sırada Necoyla göz göze geldik. Dudaklarımı oynatarak seni seviyorum dedim. Duymadı ama anladı. Burukça gülümsedi.

Ben de gittim sarıldım sonra. 

Bedo: Ulan ulan o iti varya

Neco: Lütfen, konuşmayalım. Geçti gitti. Kurtuldum ben ondan. Şuan hep birlikteyiz. Mutluyuz.

Sessiz kaldım, şimdilik.

***

Diğerlerini toparlamak bana kalmıştı. Üçü de dağılmış haldeydi. Hepsini zorla da olsa kaldırıp mutfağa sokmuştum. Hep beraber bir tatlı yapmıştı. Onlar bu çabama karşılık verip eğlenceli bir an yaşamıştık. En azından hepsini o buruk andan çıkarabilmiştim. Ama bu kocama yapılanları unutacağım anlamına gelmiyordu. Misliyle karşılığı alacaktı o it oğlu it.

Şimdi hepimiz televizyon karşısında oturmuş film izliyorduk. Ben koltuğa oturmuştum. Bir dizime Samo, diğerine Bedo başlarını koymuştu. Neco ise hemen önümde yer de oturuyordu. Bacaklarımı omzundan aşağı sarkıtmıştım. Film başladığından beri bacaklarımı okşayıp duruyordu. 

Bedo: Ulan it oğlu it görüyordun bodrumdan ses geliyor kaçsana lan ne gidiyorsun sese doğru. 

Samo: Aşkım ama öyle olursa fil olmaz ki. Hm belki komşu çocukları oyun yapıyorlardır adama.

Bedo: Komşu çocuklarının bodrumda ne işi var bebeğim.

Samo: Ama çocuk işte oyun oynamak istemiş olabilirler.

Neco: Lan susun bi gelsem sikicem ikinize de.

Bedo: Bu anın yaşanmasını isteyenler +1 e bassın.

Samo: +1

Nurten.+1

Neco: N e meraklıymışsınız amınıza koyayım ya.

Hep beraber kahkaha attık. Ta ki filmdeki adam bodruma indiği sırada hayalet ona saldırana kadar. Fena jumpscare yemiştik.

Bedo: Çocuklar mıymış Samo?

Samo: Belki kostüm giymişlerdi-

Neco, Bedo, Nurten: SAMOO

***

Necom, çok seviyorum olum seni.





KOCALARIM(+18)(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin