Sağ ayakla girelim..
***
Mekanın gürültülü sesi kulaklarıma geldiğinde geri dönmek için geç olup olmadığını düşündüm. Gürültüyü gerçekten sevmiyordum. Ama şuan önümde yürüyen 3 adamın mutluluğunu gördüğümde vazgeçtim. Onların mutluluğu beni de mutlu ediyordu.
Siyah elbisemin eteğini düzeltip bar koridorunun aynadan oluşan duvarından kendimi inceledim son kez.
Güzel gözüktüğüme karar verip bebeklerimin peşlerinden gittim. Tam kapıyı açacakları ki onları durdurdum."Sarhoş olacak kadar içmek yok. Anlaşıldı mı?"
Neco: Anlaşıldı karıcım.
Diğer ikisinden de onaylayan sesler çıktıktan sonra içeri girdik. Yoğun bass sesi kulaklarımı doldururken ilk olarak bar kısmına geçtik.
Samo bildiğim kadarıyla ilk defa böyle bir ortama giriyordu. Bunu etrafa attığı şaşkın bakışlardan da anlayabiliyordum. Şebek ya
Barmenden içkilerimizi aldık. Önce ben bar taburesine otururken Neco' da hemen yanımda duruyordu. Elini belime atmış hafifçe okşuyordu.
Bedo her zamanki gibi kendini direkt dans pistine atmıştı. Her bara geldiğimizde gittiği ilk yer dans pisti oluyordu. Dans etmeyi seviyordu.
Ellerini yukarı kaldırmış kalçasını bir o tarafa bir diğer tarafa kıvırıyor bunu yaparken kollarını da kullanmayı unutmuyordu. Pistteki bir çok kadından iyi dans ediyordu hatta bu yüzden ona dönen bir kaç kıskanç bakışı da görebiliyordum. İçten içe ona dönen hayran gözlerden dolayı da içime kıskançlık dolmuştu. Ama eğlenmesine izin verecektim. Derin bir nefes aldım.
Samoya döndüğümde elinde içkisini yudumlarken gülerek Bedoyu izliyordu. Ona baktığımı fark ettiğinden bana dönüp tatlı tatlı gülümsedi.
Samo: Çok güzel dans ediyor Bedo.
Neco: Sende iyi kıvırtıyordun evdeyken gitsene yanına.
Samo: Yok yok utanırım herkesin içinde ben.
Necoyla beraber kahkaha attık. Samoyu kolundan tutup kendime doğru çektim. Onun da eli belimi sarmıştı. Şimdi iki kocamın ortasındayken üçüncüsünü izliyordum.
Samo bana doğru yaklaşıp boynuma öpücük kondurdu. Neco da aynı şekilde diğer tarafı öptü. İkisi de sulu sulu öpüyordu. Bacak aram hafiften sızlamaya başlamıştı. İkisi de geri çekildiğinde dudaklarına öpücük bıraktım. Bizi izleyenler veya etrafta ki diğer insanlar umrumda bile değildi. Onları seviyordum. Bana dokunmalarını seviyordum. Neco elini kalçama atıp sertçe sıktı. Dudaklarımdan bir inleme sesi çıktı. Samo bir daha öpüp sonra yeterli olmamış gibi art arda öpmeye devam etti. Neconun kalçamda olan eli aşağı yukarı gitmiş okşamaya başlamıştı. Bu adamın kıçımla alıp veremediği neydi?
Samo: Karıcım?
"Efendim sevgilim."
Samo: Biz ne zaman sevişeceğiz. Seni özledim.
"Beni yarım bırakmasaydınız şuan hepimiz rahatlamıştık bebeğim."
Samo: Of ya. Ama benim canım çok istiyor.
"Yapabilecek bir şeyim yok bebeğim. Kafama esince sevişiriz. Bizde kurallar böyle bir şey yapacaksan sonuçlarına katlanırsın."
Samo tatlı bir kızgınlıkla Neco'ya doğru baktı. Neco ise oralı olmayıp dans eden Bedoya baktı. Ama o da pişman olmuştu odada bana yaptıklarından dolayı. Bunu gözlerinden okuyabiliyordum. Bu olayı fazla uzatmayacak ve bu akşam hepimizin rahatlamasına neden olacaktım.
Çılgın gibi dans eden Bedo en son yanımıza gelip bizi de piste götürdü. Çalan dansla hepimizi deli gibi dans ediyor arada birbirimizi öpüp duruyorduk. En son Neco benim arkamda Bedo ve Samo da önümdeyken ellerimi ikisinin omzuna atmıştım. Necoya yaslı olan sırtım hafifçe aşağı doğru süzülürken Neco da boynuma kapanmıştı. Dans ederken sevişiyor gibiydik ve bu hepimizi ıslatıyordu.
Ne kadar dans ettiğimizi bilmiyordum. Bu hepimize iyi gelmişti. Gerçi Samo 5 dakika sonra bar kısmına geçmişti yorulduğunu söyleyip. Biz dans etmeye devam etmiştik.
Şimdi yorulup hepimizi bar tarafına geçerken Samo' yu bir erkekle konuşurken görmüştük. Onların yan tarafına gittiğimizde ikisi bizi hala görmüyordu. Konuşmalarına şahit olmuştuk.
"Seni daha önce görmemiştim buralarda yenisin."
"Evet ilk defa geliyorum buraya."
"Hımm yalnız mısın peki?"
"Yok hayır karım ve kumalarım dans ediyor şuan. Ben yorulduğum için kenara çekildim."
Adam inanmamış gibi kahkaha attı.
"Sen gerçekten çok tatlı bir şeysin ya."
Adamın dediği cümle üçümüzü de sinirlendirirken Neco onlara doğru bir adım atacakken kolunu tutup onu durdurdum.
"Teşekkür ederim ama böyle şeyler demeyin lütfen."
"Ne olacak ki? Tatlı olduğunu söyledim. Bebek gibisin resmen. Saf, temiz..."
"Beyefendi lütfen gider misiniz? Rahatsız oluyorum."
"Senden etkilenmeye başladım ama şans versen nolur ki? Takılırız."
Artık daha fazla dayanamayacaktım.
"Rahatsız oluyorum diyor anlamıyor musun sen?"
Samo bizi gördüğünde derin bir nefes vermekle beraber kavga çıkma olasılığından korku yüzüne oturmuştu.
"Anlamadım, siz kimsiniz?"
Neco: Gösteririm ben sana kim olduğumu istemiyorum git diyor niye zorluyorsun lan dümbük.
Bu cümlelerin sonunda adamın yakasına yapışmıştı.
Bedo araya girip onları ayırdı.
Bedo: Bırak Neco bırak bu şerro için elini kana bulama yiğidim.
"Çete misiniz lan siz?"
Ben araya girdim.
" Çeteyiz var mı bir diyeceğin. Defol git benim asabımı bozma. "
"Bozarsam ne olur kıza bak ya?"
Neco: Dur ben sana ne olacağını göstereyim.
Bu son duyduğum şeylerdi. Neco adamın üstüne atlamış adamı yumruklamaya başlamıştı. Bedo da ona katılmıştı hemen ardından.
Samo ise şaşkın ve korkulu gözlerle yerde birbirine giren adamlara bakıyordu. Bense çocuklarını parka getirmiş anne gibi bıkkınlıkla kenarda durmuş oyunlarının (!) bitmesini bekliyordum.
Bizim bir bar macerası da kavgayla bitmişti. Pek de şaşırmamak gerek bu duruma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOCALARIM(+18)(TAMAMLANDI)
RomanceTAMAMLANDI B×B×B×G Eğlence amaçlı yazılmıştır, çok kasmayın 1 Kadın... 3 Adam... İlk yayınlanma tarihi: 3 Aralık 2022 Final tarihi: 20 Mart 2024 *** 1. #mommy 07.12.2022 1. #nude 11.12.2022