Finale çok az kalmış gibi hissediyorum.
Arkadaşlar oy vermeyi unutmayın. Sınır koymak gibi bir saçmalık yapmam tabiki de. Ama siz yine de oy verin lütfen🤍
***
Uzandığım yerden belimi esnetip siyah bikinimin iplerini düzelttim. Sabah kalktığımıza kahvaltımızı yapıp havuza geçmiştik. Erken saatler olduğu için daha kimse yoktu etrafta. Bunu değerlendirmek istemiştik.
Gözlerimi kapatmış suyun içinde yüzen kocalarımın seslerini dinleyerek dinlenmeye çalışıyordum. İtiraf edeyim dün gece biraz ağır geçmişti benim için. Uzun zamandır iki kişiyi birden almıyordum içime. Ama her saniyesine değerdi bu yorgunluk.
Uzun süre sesleri kesilince kaşlarımı çattım. Tam ne yaptıklarına bakmak için gözümü alıyordum ki üzerime atılan sularla kollarımla yüzünü kapattım.
"Ama ben ne demiştim, ıslanmak istemiyorum yana."
Onlar beni dinlemiyor hâlâ su atmaya devam ediyorlardı. Köşede olduğum için de kaçacak yerim yoktu.
Bedo: Madem ıslanmayacaksın ne diye giydin bikinilerini güzelim?
Neco: Islanmaktan kastın başka türlü müydü yoksa?
"Ben buradan kurtulayım göstericem size ıslanmayı, bikiniyi. Kesin şunu ya."
Bunu dememden bir kaç saniye sonra durdular. Tam bitti deyip gözümü açacakken kollarımdan tutulup havuza atılmamla neye uğradığını şaşırdım.
Su yüzeyine çıktığımda gözlerini araladım. Üçü de etrafımı sarmış gülerek bana bakıyorlardı.
"Bırakın beni ya. Küstüm size."
Bunu dememle bana daha da yaklaşmaları bir oldu.
Samo: Sen bize kıyamazsın ki karıcım.
Bunu gülerek söylemişti. Ona şeytani bakışımı atıp dudaklarımı araladım.
"Kıyıp kıyamadığımı anlamış olman gerekiyor bebeğim."
Samonun dün geceden önce onlara seksi yasakladığı aklına gelmiş olacak ki korkuyla yutkundu.
Neco arkamdan gelip kalın kollarıyla belimi sardı. Çenesini omzuma koydu.
Neco: Eğleniriz biraz fena mı olur karıcım?"
Üçüde masum masum bana bakıyorken onlara hayır demek içimden gelmiyordu.
"Tamam ama beni ıslatmak yok."
Bedo: Tamam ıslatmayacağız ama sen başka türlü ıslanırsan sorumlusu biz değiliz.
"Şebekler."
Yaklaşık 15 20 dakika sonra suda yüzdükten sonra su güreşi yapmaya karar verdik.
Bedo suyun içine girip onun için araladığım bacaklarım arasına girdi. Sıkıca bacaklarımı tutup beni suda kaldırdı. Aynı işlemi Neco' da Samoya yaptı.
"Bedo ve Neco siz müdahale etmeyeceksiniz birbirinize tamam mı?"
Neco: Anlaşıldı.
Bedodan da onaylama sesi gelince Samoya döndüm. O da gülerek bana bakıyordu.
Samo: Seni incitmekten korkuyorum.
"Öyle bir şey olmayacak bebeğim. Eğleniyoruz şurada."
Usulca başını sallayıp o da benim gibi kollarını kaldırdı ve kollarımızı birbirine kenetledik. Birbirimizi devirmeye çalışıyor bunu yaparken kahkaha atıyorduk.
Bedo: Hadi yavrum yaparsın sen.
Neco: Samo kazanırsan kıçına istediğin kadar şaplak atarım.
Neconun teklifi Samoyu gaza getirmiş olacak ki daha çok asılmıştı. Ama bende pas vermemeye çalışıyordum. Tam beni devirecekken onun boynuna asıldım ve beraber düşmemizi sağladım. Biz düşünce diğer ikisi de dengesini kaybetmişti. Dördümüz suya çakıldık.
Çıktığımızda Samo harii hepimiz gülüyorduk. Samo usulca Neco'ya yaklaştı ve kollarını onun beline sardı.
Samo: Şaplak?
Neco: Kaybettik ama yavru.
Samo: Hayır onlarda suya düştü. Kaybetmedik yani.
Neco: Ama kazanmadık da.
Samo: Ya ne olur yani kıçıma şaplak atsan?
Neco: Ben o şaplağı başka türlü atıcam.
Onların bu atışmasına benle Bedo gülerek izliyorduk. Cidden o kadar tatlı duruyorlardı ki.
"Nasıl atıcakmışsın kocacım?"
Neco: Şişe çevirmecede Bedo'ya yaptığım şeyi Samo' ya da yapmamı istemiştin. Eve dönünce yapıcaz.
Benle Bedo gülmeye başladığımızda Samo korkulu ifadeyle bize bakıyordu.
Samo: Umarım zevk alacağım bir şeydir bu.
Neco: Zevkli olacağı kesin bebeğim. Ama kimin için bilemem.
Samonun yüzündeki korkulu ifade artsada içten içe onun da merak ettiğini anlamıştım. Yaptırmadan önce ona soracaktım. İstemiyorsa izin vermeyecektim. Onların istemediği hiç bir şeyi yaptırmazdım. O gün Samo dörtlü bir ilişki istemediğini söyleseydi içim acısa bile ayrılırdım. Kimseyi zorlamak istemiyordum çünkü.
***
Diğer bölüm final olacak küçük kitlem. Final hedefim 20. Bölümdü. 2 bölüm erken final yaptım. Sınav senemdeyim. Ben oldururum sandım ama maalesef 2 iş birden yapılmıyormuş. Bütün sosyal medya hesaplarımı kapattım bir burası kaldı. Size yarım bir kitap bırakmak istemediğinden finali de vereceğim. Çünkü oldum olası nefret ediyorum kitabı yarım bırakıp gidenlerden. Nefret ettiğim şeyi yapmayacağım bu yüzden. En kısa sürede finali yazıp atacağım🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOCALARIM(+18)(TAMAMLANDI)
RomanceTAMAMLANDI B×B×B×G Eğlence amaçlı yazılmıştır, çok kasmayın 1 Kadın... 3 Adam... İlk yayınlanma tarihi: 3 Aralık 2022 Final tarihi: 20 Mart 2024 *** 1. #mommy 07.12.2022 1. #nude 11.12.2022