SELAAAAM
Bu bölüm biraz şeyyy
İlkin günahı olmaz, yanlışım varsa affola,
İlk bölümdeki gibi 3. kişi ağzından mı yazayım yoksa Nurten'in ağzından mı?
keyifli okumalar hepinize ama lütfen oy vermeden bölüme geçmeyelim ehehehe
***
"Oyun odasına yürüyün."
Sözümün ardından Neco ve Bedo heyecanla ayağa kalktılar. Samo ise onlara tuhaf bir bakış atmıştı. Göz göze geldiğimizde diğerlerini işaret edip onun da kalkmasını söyledim. Bir dakika içinde salon boşalmış üçü birden oyun odasına gitmişti Hazırlanmaları için ben hep geç giderdim. O sırada ben de kendi odama geçip hazırlanırdım.
Odama gittiğimde fantezi kıyafetlerimin olduğu dolabımı açtım. Uzun süre kararsız kaldım. Tüm geceliklerim güzeldi. Seçmek cidden çok zor oluyordu. En son hiç giymediğim üçünün beğenebileceği gecelikte karar kıldım.
Bağlı saçlarımı açıp elimle karıştırdım. Makyaj olarak bir şey yapmadım çünkü seks yaparken sevmiyordum. Tamamen hazır olduktan sonra onları ve kızımı bekletmemek için çıktım odadan.
Oyun odamızın önüne geldiğimde derin bir nefes aldım. Kapıyı açtığımda her gördüğümde ben, doruklara çıkaran manzarayı gördüm.
Üçü kapıya arkaları dönük bir şekilde oturmuştu. Bacaklarının üstüne oturmuş ellerini dizlerine koymuşlardı. Beni her zaman bu pozisyonda beklemelerini söylemiştim. Onlarda Samo' ya söylemişlerdi büyük ihtimalle. Kocalarımı böyle yan yana uslu uslu otururken görmek fena bir şekilde azdırıyordu beni. Onlar usluydu, benim için yaramazlık vaktiydi.
Kapının hemen yanında duran duvarda asılı olan oyuncaklara göz gezdirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOCALARIM(+18)(TAMAMLANDI)
RomansaTAMAMLANDI B×B×B×G Eğlence amaçlı yazılmıştır, çok kasmayın 1 Kadın... 3 Adam... İlk yayınlanma tarihi: 3 Aralık 2022 Final tarihi: 20 Mart 2024 *** 1. #mommy 07.12.2022 1. #nude 11.12.2022