***"Karıcım nolur yapma. Biliyorsun ikimizde izlemeye dayanamıyoruz. Senin kadar kontrollü değiliz."
Onlara şeytanca sırıtıp Samo' nun kucağına oturdum.
Oturduğum gibi belimde hissettiğim ellerle yüzümü kocama çevirdim. Kollarımı boynuna sarıp dudaklarına yapıştım.
Bana acemice karşılık veriyordu. Ona her şeyi öğretecektim. Arka planda duyduğum inleme sesleriyle diğer kocalarımın zor durumda olduğunu anlamam zor olmadı.
Dilim onun ağzının içini talan ediyor her bir noktasına dokunuyordu. Ne kadar hijyene önem verse de onlardan asla iğrenmiyordum.
Altımda hissettiğim penisi her geçen saniye daha da dikleşiyordu. Kucağında ona sürtünmeye başladım. Islaklıklarımız birbirine karışıyordu. Bu daha da azdırıyordu beni.
"Neco ayağını sikimin üstüne atıp okşasana."
"Yapabilsem kendimi rahatlatacağım kumacım."
Ayaklarıma güç verip kucağından hafifçe kalktım. Elimle şişen erkekliğini tutup başını kadınlığıma sürtmeye başladım. Arada hafifçe başını içime sokup Samo'nun kudurmasına neden oluyordum.
"Karıcım dayanamıyorum."
"Sabret."
Aniden kucağından kalkmam onu hayal kırıklığına uğramıştı. Ama benim farklı fikirlerin vardı. Çifte zevk almasını sağlayacaktı.
"Doggy styla geç."
Ona yukardan bakarken verdiğim emre şaşkınlıkla bakıyordu. Ah küçük kocacım. Bilmiyordu.
"Türkçe meali köpek pozisyonu"
Bedo'nun açıklaması üzerine beni bekletmeden koltukta yan döndü ve pozisyon aldı.
İleride duran çekmeceli dolaba ilerleyip ikinci çekmeceyi açtım. İçinde göz gezdirip orta boyda bir dildoyu elime aldım. Uzunu onu ilk için rahatsız edebilirdi.
Çekmeceyi kapatıp geri yanına döndüm.
Elimi önüme serilen arka deliğe atıp okşamaya başladım. Çok dardı. Tazeydi.
Kafamı eğip deliğine tükürdüm. Tükürüğü deliğe iyice yedirdikten sonra dildonun başını deliğe yasladım.
Henüz çok küçük bir kısmını sokmama rağmen Samo çığlık atıp kendini ileriye doğru götürdü. Bu yaptığından dolayı poposuna sertçe şaplak attım. Beyaz teni kızarmıştı hemen.
"Çok darsın bebeğim. Ama buna alışman gerekiyor."
Uzun uğraşlarım sonucunda dildoyu tamamen sokabilmiştim. Bir kaç kez git gel yaptıktan sonra dildonun kumandasını elime alıp çalıştırdım. Aniden gelen titremeyle odada Samo'nun çığlığı duyuldu. Alışması için hafifçe başına masaj yaptım.
Arka tarafı hallettikten sonra Samo'nun yüzünün olduğu tarafa geldim. Bende koltuğa çıkıp sırtımı koltuğun köşesine dayadım. Bir ayağım yerde diğer koltuğun sırt kısmında yukarıda kalıyordu.
Elimi Samo'nun yüzüne atıp onu kadınlığıma yaklaştırdım.
Hissettiği zevkten ilk ne yapması gerektiğini anlamasada sonradan idrak edip dilini hareketlendirdi. Acemice kadınlığıma vuran dil darbeleri beni zevke getiriyordu.
"O küçük tatlı dilini sok bana."
Dilini deliğimde hissetmek acayip iyi hissettiriyordu.
"Ah,evet kocacım sok onu bana daha derine yapabilirs- ah"
Artık bende zevkten ne dediğimi bilmiyordum. Göz ucuyla diğerlerine baktığımda Neco'nun Bedo'ya sakso çektiğini gördüm.
Mutluluk buydu işte benim için.
Saymayı bıraktığım dakikalar sonra Samo'nun boşaldığını anladım. Hemen ardından ben de birbirini emen kocalarımı izlerken zevke geldim.
***
Hep beraber duş aldıktan sonra dışarıda işimin olduğunu söyleyip çıkmıştım. Arkadaşımla buluşmam gerekiyordu. Normalde kocalarımı bırakmak istemezdim asla ama çok ısrar edince çıkmak zorunda kaldım. Şimdi bir kafede oturmuş karşımda söyleyeceği şey için kıvranışını izliyordum.
"Buse, söyle artık ne söyleyeceksen."
Derin bir nefes aldı.
"Ben de katılabilir miyim?"
Ani sorusuyla kaşlarımı çattım.
"Neye?"
"İlişkinize."
Sakinim. Sakinim. Sakinim. Olamıyorum.
"Sen ne dediğini farkında mısın?"
"Farkındayım evet. Yeni maceralar aramak istiyorum."
"Biz burada film çekmiyoruz Buse. Macera arıyorsan yanlış yerdesin."
"Hadi ama onları benimle paylaşsan ne olur ki? Kıskanç olma bu kadar."
Sinirlenmeye başlamıştım. Hayır Nurten sakin ol kavga çıkarıp ona istediğini verme.
"Mal mı lan onlar?"
"Sen öyle kullanıyorsun onları. Yalan mı? Seks için birliktesiniz."
"Üçünüde seviyorum ben. Evet bu sizler tarafından saçma gelebilir ama hepsini de aynı anda anı derecede seviyorum. Onları başkasıyla paylaşma gibi bir düşüncem yok. Siktir ol git şimdi."
(Volki Tolki yançar)
Kafeden çıktığımda burnumdan soluyordum paylaşmakmış. Nah paylaşırım. Sikik karı.
***
3. Kişi -kumalar-
Bedo: Hadi karımıza pasta yapalım.
Neco: Bedo bebeğim bir dur be artık yok mu senin kapatma tuşun.
Bedo Nurten gittiğinden beri onu mutlu etmek için bir şeyler düşünüyor diğerlerine öneriyordu. Her seksten sonra bunu yapıyordu. Nurten' i mutlu edince daha çok sevişeceğini düşünüyordu.
Neco Samo'ya döndü.
Neco: Ee nasıl buldun ilkini.
Samo: Şey ilk değildi ki Nurten düğün sonrası buraya gelirken arabada da öyle şeyler yapmıştı.
Bedo atladı konuşmaya.
Bedo: Nasıl şeyler kız.
Samo: Ayıp şeyler.
Neco: Bedo, bu da senin ilk haline benziyor ha. 1 aya kalmaz en azgını o çıkacak aramızdan görürsün.
Samo: Demeyin öyle şeyler ya. Utanıyorum.
Bedo ve Neco gülerek Samo' yu izliyor Samo' da utanmış bir şekilde yüzünü gizliyordu. İkisi de Samo' ya alışmıştı çoktan.
Kapının çalmasıyla üçü birden ayaklandı. Neco önde yürüyüp kapıyı açtı. Diğerleri onu takip ediyordu.
Kapıyı açtıklarında karşılarında 3 tane polis memuru duruyordu.
"Nurten Elışık, Necati Elışık, Samet Elışık, Bedirhan Elışık savcılık kararıyla tutuklusunuz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOCALARIM(+18)(TAMAMLANDI)
RomanceTAMAMLANDI B×B×B×G Eğlence amaçlı yazılmıştır, çok kasmayın 1 Kadın... 3 Adam... İlk yayınlanma tarihi: 3 Aralık 2022 Final tarihi: 20 Mart 2024 *** 1. #mommy 07.12.2022 1. #nude 11.12.2022