Ey imanlı(!) kardeşlerim pamuk eller oylara...
***
Nurten
Bacaklarım arasında hissettiğim şeyle gözlerimi araladım. Güne böyle başlamayı tahmin bile edemezdim.
Neco yüzünü bacaklarımın arasına gömmüş klitoristime işkence ediyordu. Dişlerimi sıkıp elimi saçına götürdüm.
Uyuyor olmama rağmen fena sulanmıştım. İşini biliyordu şerefsiz.
Gözlerimi hafif aralayıp yan tarafımda olanlara baktım. Bedo Samo'yu kucağına oturtmuş öpüşüyorlardı. Bir elini Samo' nun kıçına atmış arada sıkıp vuruyordu.
Neco dilini içime itip belimde olan elleriyle sanki mümkünmüş gibi beni daha çok kendine çekti. İnleme seslerimiz odayı doldurmuştu.
Neco'nun saçlarını çekiyor elimle onu yönlendiriyordum. Onlara ne kadar dün akşam söz vermiş olsam da tamamen hareketsiz kalmak istemiyordum.
Neco nun kafasını itip ne olduğunu anlamadan onu sırt üstü uzandırdım. Üstüne doğru eğilip dikilmiş sikini elimle kavrayıp aşağı yukarı kaydırdım. Dilimle başını hafifçe bir dokundurup sikini etrafında yuvarlak çizdim. İlk başta ona ızdırıp çektirmek için başını alsam da kocama kıyamayıp gelebildiği kadar boğazıma doğru ittim. Gözlerim geriye doğru kayıyordu. Bu sadece Neco' ya değil bana da zevk veriyordu. Sikini boğazıma kadar iterken elimle sertleşmiş toplarını sıkıyordum.
Saksoya devam ederken deliğimin üzerin de hissettiğim parmaklarla bacaklarımı birbirine bastırmak zorunda kaldım. Başımı hafifçe geriye doğru çevirdim. Samo arkamda duruyordu. Ona uzaktan öpücük gönderip Neco' ya geri döndüm. Bir kaç saniye sonra Samo içimdeydi ve hareketleri asla ilk gibi değildi. Çok daha sert vuruyor doğru noktaya oynuyordu.
Samo'nu hafif inlemesini duyduğumda Bedo'nun da ona girdiğini anladım.
Neco boşalmadan ağzımı çekil ona doğru baktım.
"Nereye geçmen gerektiğini biliyorsun."
"Tabiki de karıcım."
Samo da önümden doğrulup Bedo'nun arkasına geçti. Trene bayılıyordum ve vagon uzayınca daha zevkli oluyordu.
Birbirlerine çakma sesleri kulaklarıma kadar geliyor o anları göremesem bile azdırıyordu. Ahh bir ara seksi videoya almalıydım. Onları görmem de gerekiyordu.
Köpek pozisyonundayken bir elimi yasladığım yataktan kaldırıp göğüslerimin üstüne attım.
Meme uçlarım top gibi sertleşmişti. Parmaklarımlar sıkıp kendime acı veriyordum. Bu zevki iki katına çıkarıyordu.
Bedo: Lan korunmadık. Ulan Neco bana sakın mikrop bulaştırma hasta olamam ben.
Neco: Abartma istersen kaç kez korunmasız siktim seni.
Küçük bir kahkaha attım. Onların değil belki ama benim korunmam gerekiyordu. Bunu unutmamak için aklımın bir köşesine yazdım ve kendimi zevkin kollarına bıraktım.
Bedo' nun ilki olmasına rağmen iyi dayanıyordu. Önceden ona tattırmam iyi olmuştu. Yoksa şimdi de a acı çekiyor olurdu. Ama şimdi başımı çevirdiğimde gözlerini sımsıkı kapatmış kendini sekse odaklamış gibiydi.
Samo' nun sikinin seğirmesiyle içime bir sıcaklık aktı. Çok geçmeden Bedo ve Neco' da boşalmıştı.
Ben henüz boşalamamış ve bunun doluluğuyla çok kötü bir durumdaydım.
Samo: Seni rahatlatamadım.
Üzgün olduğu yüzünden belliydi
Nurten: Senlik bir durum değil bebeğim. Bazı zamanlar normale oranla çok daha geç boşalıyorum. Üzme kendini.
İçimden çıktığında diğerleri de ayrılmıştı. Beni yatağa uzandırıp Bedo bir göğsümü Neco diğerini emmeye başladı. Samo' da bacak arama gömülüp vajinamla öpüşmeye başladı. Üçünün etkisiyle çok çabuk boşalmıştım.
Güne böyle başlamak cidden harika hissettiriyordu.
***
Duşa girmiş bi 2 saat daha orada kalmıştık. Bunlar benden daha azgın olmaya başladılar. Şimdi de kahvemi almış salonda onların didişmesini izliyordum. Futbolla alakalı konuşuyorlardı ve ben zerre anlamadığım için dahil olamıyordum.
Bedo: Hadi şişe çevirmece oynayalım.
Neco: Çocuk muyuz biz kumacım? Her bokunu biliyorum.
Samo: Evet oynayalım lütfen ben bir şey bilmiyorum lütfen lütfen lütfen.
Küçük bir kahkaha attım. Kıyamıyorum bu çocuğa ya.
Nurten: Hadi oynayalım bakalım. Alalım hevesini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOCALARIM(+18)(TAMAMLANDI)
RomanceTAMAMLANDI B×B×B×G Eğlence amaçlı yazılmıştır, çok kasmayın 1 Kadın... 3 Adam... İlk yayınlanma tarihi: 3 Aralık 2022 Final tarihi: 20 Mart 2024 *** 1. #mommy 07.12.2022 1. #nude 11.12.2022