Selamunaleyküm mümin kardeşlerim.
***
Bedo: Hadi lunaparka gidelim.
Sabahın köründe Bedo tepemize dikilmiş lunaparka gidelim diye tutturmuştu. Hayır şerefsiz o kadar tatlı söylüyor ki insan reddedemiyordu ki.
Samo ve Neco' ya dönüp "Siz ne dersiniz beyler" diye sordum. Bir şey yapmadan önce hepsinin de onayını almak istiyordum.
Neco: Bana her şey uyar bebeğim.
Samo: Gidelim bence de ya. Hem değişiklik olur.
"İyi peki hadi hazırlanın o zaman"
Kendi kişisel odama gidip dolabımı açtım. Dışarıda bahar havası olduğu için pembe mini bir elbise giydim. Ama orada aletlere bineceğimiz için bana zorluk çıkartmaması için içime siyah mini biker şort giydim.
Saçımın uçlarını maşalayıp açık bıraktım. Bahar havasında hafif pembe tonlar içeren bir makyaj yaptım. Beyaz spor ayakkabımı da giyip aynadan kendime baktım. Harbi kızdan barbieye dönmüştüm bir anda. Bu halime gülüp odadan çıktım.
Koridorda beni üç yakışıklı karşılamışlardı.
(Hepsini tek tek tanıtmaya üşendim kıyafetler şöyle)
Neco
Bedo
Samo
Hepsi birbirinden yakışıklıydı. Neco aramızda fazla kışlık kalmıştı ama o hep koyu tonlar tercih ediyordu. Ona da zaten koyu tonlar yakışıyordu. Bedo ve Samoda açık renkler tercih etmişti benim gibi.
Neco: Hatuna bak ya, sana her baktığımda ne kadar şanslı piçin teki olduğu aklıma geliyor karıcım. Çok güzelsin çok.
Bedo: Yok valla yicem bu kadını ben.
Samo: Bence lunaparka değil yatak odasına geçelim direkt.
Neco: Samo doğru söylüyor karıcım.
" AY yeter, sizin kendi güzelliğinizden haberiniz yok sanırım. Ayrıca yok sevişmek falan lunaparka gidiyoruz."
Şakalaşarak hep beraber evden çıktık. Arabanın yanına geldiğimizde Neco şoför yerine geçti. Ben de yan koltuğa oturdum. Samo ve Bedo da arkaya geçince yola koyulduk.
***
Lunaparka vardığımızda Bedo koşarak gişeden jetonları aldı. İlk önce çarpışan arabalara binmek istediler. Ben de onlara uydum. Samo sürmesini bilmediği için Neco' nun yanında oturdu. Bedo ve ben de ayrı arabalara binmiştik. Oyun başladığı gibi yan tarafıma tanımadığım bir adam darbe yedim.
Neco: Lan sen benim meleğime vurursun la.
Neco' da sertçe o adamın arabasına vurduğunda kahkaha attım. Bizden uzakta millete vuran Bedo' ya doğru ilerleyip arka tarafından çarptım.
Bedo: Ulan arkadan mı vurdun beni karıcım aşk olsun ya. Ama şimdi ben sana vurmaya kıyamam ki.
Bana söylenirken dikkati dağılan Bedo' ya biri çarpınca ben de ona çarptım. O kim köpek kocama çarpıyor ya.
Biri arkamdan sertçe vurduğunda oraya döndüm. Vuran kişinin Neco olduğunu gördüm. Bana sinsice gülen Neco arkasından deli gibi gelen Bedo' yu ancak kendine çarptığında fark etti.
Samo: Hain Bedo arkadan da vurulmaz ki ama.
Bedo: Senin çenen açılmış hatırlatta eve gidince doldurayım.
Utanan Samo baya kızarmıştı. Neco da bu haline gülüp saçını karıştırmıştı.
Çarpışan arabadan inince kamikazeye bindik. Bir tarafımda Neco diğer tarafımda Samo oturuyordu Bedo' da Samo' nun yanında oturuyordu. Alet ilk hareket ettiğinde sorun yoktu ama hızla takla attığında kulağımı Neco' nun çığlığı doldurdu.
"YARABBİM SANA İNANMAYANIN AMINA KOYAYIM. YARDIM ET ALLAHIIIM. BİR DAHA İÇKİDE KULLANMAYACAĞIM KÜFÜR DE ETMEYECEĞİM."
Bedo: LANN NE KORKAK ÇIKTIN SENDE.
Kolumda bir dokunuş hissettiğimde o tarafa döndüm. Samo koluma tutunmuş gözlerini kapamıştı. Bu haline içten bir şekilde gülümsedim.
Kamikazeden indiğimizde dönme dolaba bindik. Bu hepimizi sakinleştirmişti biraz.
Neco: Ne garip buraya son gelişimde iki kişiydik. Şimdi kocama bir ailem var.
Bedo: Dört kişilik kocaman bir aileyiz biz.
Nurten: Öyleyiz tabi ki. Sen ne sandın bebeğim?
Samo: Eve gittiğimizde sevişir miyiz?
Neco: Ben ne demiştim? Bu hepimizden beter çıkacak dememiş miydin?
Nurten: Ben sanmıyordum ama cidden dediğin gibi çıktı.
Samo: Ama ne yapayım. Üstünde bacaklarını ve göğüslerini aşırı seksi gösteren bir kıyafet var. Neco ve Bedo da aşırı iyi duruyorlar. Size bakınca azıyorum.
Bedo: Ne yalan söyleyeyim al bende de o kadar.
Nurten: Siz yine sapıttınız ya bi sakin olun bebeklerim.
Üçünü de göz gezdirdiğimde bana aç gözlerle baktıklarını fark ettim. Ee benim de onlardan eksik kalan yanım yoktu. Akşam güzel bir eğlenceyi hak etmiştik.
***
D-C de Nurten bir sevişmelerinde pasif kalacağını söylemişti. Buu diğer bölüm yazacağım ama pek emin değilim. Sonuçta bu kitabı kadının her şeyde aktif olacağı bir kitap düşüncesiyle yazmıştım. Bir bölümcük taviz versem sorun olmaz bence. Umarım yazacağım şeyden şaşmam sksdhkjhskçc
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOCALARIM(+18)(TAMAMLANDI)
RomanceTAMAMLANDI B×B×B×G Eğlence amaçlı yazılmıştır, çok kasmayın 1 Kadın... 3 Adam... İlk yayınlanma tarihi: 3 Aralık 2022 Final tarihi: 20 Mart 2024 *** 1. #mommy 07.12.2022 1. #nude 11.12.2022