14. Bölüm

4.2K 106 12
                                    

Aman aman nereye geldik daha bugün evdeydik...

***

"Bebeklerim, yapmayın ama böyle açıklamama izin vermeden trip atıyorsunuz."

Can gittikten sonra kendimi onlara açıklamaya çalışmıştım ama beni dinlememiş yemeğe dönmüşlerdi. Şuan da trip atmalarına kızabilirdim ama o kadar tatlı küsüyorlardı ki onlara kıyamıyordum.

Kahvaltıdan sonra odaya dönmüştük. Şuan üçü yatakta oturmuş kollarını birbirine dolamış tam karşılarındaki duvara bakıyorlardı. Bense yatağın kenarına sandalye çekmiş oraya oturmuştum.

Neco: Güzelimmiş. Sen bizim güzelimizsin bir kere.

Bedo: O kim köpek sana güzelim diyor.

Samo: Sonra konuşalımmışmış ite bak ya

Duyduğum küfürle dudaklarım şaşkınlıkla açıldı.

"Samo, küfür etme."

Neco: Başka bir sıfatı hak ettiğini düşünmüyorum.

Bedo: Yılışık herifin teki ya kızın yanında kocaları var niye yavşıyon.

"Yavşamadı Bedocum."

Neco: Güzelim dedi.

Bedo: Yanına geldi.

Samo: Sonra konuşalım dedi.

"Çocuklar tamam. Beni dinliyorsunuz hemen. Yeter."

Ne kadar onların bu hali hoşuma gitse de uzatmak istemiyorum bu durumu. Sinirlendiğimi anladıklarında üçü masum bir şekilde bana döndü.

"Eskiden sevgilimdi. Ama bitti ayrıldık. Onu ilk gördüğümde tanımadım bile. Ben sizden önce olan her şeyi sildim çünkü. Bakın rafa kaldırdım demiyorum. Sildim. Bütün hayatım sizsiniz artık. O bu şu değil. Anlayın bunu lütfen."

Konuşmam bitince derin bir nefes aldım. Üçü göz bile kırpmadan beni dinlemişti küçük çocuk gibi. İlk bir kaç dakika cümlelerimi sindirdikten sonra ilk konuşan Neco olmuştu.

Neco: Sen sadece bizim güzelimizsin.

Derin bir kahkaha attım. Aklı o kelimede kalmıştı. Kıyamam ya.

"Evet bebeğim sadece sizin güzelinizim. Barıştık mı?"

Kollarımı onlara doğru açıp soran gözlerle baktım. Üçü bir süre birbirlerine baktılar. Sonra ben daha ne olduğunu anlamadan beni kollarımdan tutup yatağa çektiler.

Yatağın ortasında uzanır bir vaziyetteyken Neco bir kolumdan Bedo bir kolumdan tutup beni sabitlediler. Samo da kucağıma oturdu.

Ne olduğunu anlamadan beni öpücük yağmuruna tuttular. Buna kızacağımı bildikleri için beni esir almışlardı. Fakat şikayetçi değildim bu durumdan. Onların ilgisini görmek hoşuma bile gidiyordu.

Bedo yanaklarımı esir almışken Samo da dudaklarıma kapanmıştı. Neco da boynuma öpücüklerini konduruyordu. Dudaklarımı aralayıp kocama karşılık verdim. Dillerimiz birbirine karışıyordu. Odada sadece öpücük sesleri duyuluyordu.

Samo dudaklarımdan ayrıldığında Bedoyla öpüşmeye başladım bu sefer. Bir dakika sonra da Neco bize katıldı ve üçlü bir öpüşme yaşadık. Samo da o sırada göğüslerimi elbisemden kurtarmış ve ucunu öpmeye başlamıştı. Boşta kalan göğsümü de eliyle sıkıyor şişmiş göğüs ucunu parmaklarının arasında sıkıştırıyordu.

Neco elini saçıma attı ve öpüşürken okşamaya başladı. Saçlarımın uçlarına yaptığı masajla daha da etkileniyordum. Bedo da elini Samodan dolayı zorlanmasına rağmen elbisem üzerinden kadınlığımı attı ve sertçe okşamaya başladı.

Dakikalar geçtikçe artık kendimi kaybedecek duruma gelmiştim. Elleri, dudakları her yerimde geziniyordu. Fena halde ıslanmıştım. İçimde onları istiyordum ama bunu söyleyecek durumda değildim. Konuşmaya mecalim kalmamıştı. Elbisenin bile ne zaman üstümden çıkarıldığını fark etmemiştim. Zar zor dudaklarımı araladım.

"Yeter, dayanamıyorum yapın artık."

Neco, kadınlığıma öpücükler konduruyordu. Eliyle iki dudağımı kenara çekmiş diliyle küçük deliğime darbeler atıyordu.

Bedo ve Samo ise göğüslerimle ilgileniyordu. Ellerimi onların saçlarına atmış kendime bastırıyordum. Boşalmak üzereydim. inlemelerim çığlığa dönüşmüştü.

Tam o sırada üçünün de benden uzaklaşmasıyla affaladım.

"Ha?"

Yorgun bakışlarımı onlara dikmiş neden geri çekildiklerini sorguluyordum.

Neco: Üzgünüm karıcım ama bunu hak ettin.

Gözlerim şaşkınlıkla açıldı.

"Ya ama ben bir şey yapmadım ki?"

Bedo: Olsun, biz sen hak etmişsin gibi yapalım.

"Beyler ben bunun intikamını çok pis alırım yalnız. Yemin ederim sikleriniz morarıp taş kesilse bile sizi içime almayacağım."

Samo: Farklı bir deneyim olabilir aslında.

Ah, son zamanlarda onlarla baş edemiyordum. Ama kıyamıyordum da. Bu dediğimi büyük ihtimalle yapamazdım çünkü acı çekmelerine dayanamıyordum ki. Onlarda bunu bildiklerinden rahattı.

***

O anlardan sonra banyoya girmiş kendimi rahatlatmıştım. Onların ise hala sert olduklarını biliyordum. Ne olursa olsun mastürbasyon yapmalarına izin vermediğim için ellerinden bir şey gelmiyordu. Onlara kendimi sunmuştum ama geri çekilen kendileriydi. Kendi ayaklarına sıkmışlardı.

Üzerimi giyinip odaya geçtim. Akşam üstüydü. Öğle yemeği söylemişlerdi. Onu yiyorlardı. Ben sadece 2 öğün yemek yerdim.

Onlar masanın etrafına kurulmuş yemek yerken dudaklarımı araladım.

"Akşam bara gidelim mi bebeklerim? Hem içinizdeki enerjiyi atarsınız."

Neco: En son bara gittiğimizde olanları biliyorsun karıcım.

Unutmak mümkün değil ki. Bana bulaşan bir adamın kafasında şişe kırmıştı Neco. Bedo ise adamın videosunu çekip sosyal medyada rezil etmişti. Adam sosyal medyada tanınan biriydi ve kariyeri bitmişti.

"Haklısın bebeğim ama her zaman başımıza gelecek diye bir şey yok ki? Eğlenmek bizim de hakkımız."

Bedo: Karımız doğru söylüyor Neco. Gidelim eğleniriz.

Samo: Ay evet evet gidelim noooluur. Çok sıkıldım eğleniriz.

Samonun heyecanına hafifçe gülümseyip Neco'ya döndüm.

Neco: İyi gidelim bari. Haklısın eğlenmekten zarar gelmez.

Samo: Yaşasınnn.

Samo anın heyecanıyla Neconun kucağına oturup dudaklarına kapandı. Neco da ilk bu duruma şaşırıp sonra karşılık vermeye başladı.

Ben ve Bedo da bu duruma kahkaha attık. Samo aralarından bu duruma en hızlı adapte olandı.

"Hadi hadi 2 saate çıkarız. Yemeğe devam edin sonra duşa girip hazırlanın."

Bedo: Duş derken kendimizi çekebilir miyiz karıcım?

"HA-YIR"

Neco: Kimin fikriydi lan karımızı yarıda bırakıp intikam almak?

Bedo-Samo: SENİN.



KOCALARIM(+18)(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin