12. Bölüm

10K 119 23
                                    

Selamın aleyküm mümin kardeşlerim.

***

Yazın sıcağı hepimizi bunaltıyordu. Ne kadar yaz insanı olsam da sürekli terleme kötü hissettiriyordu.

Ensem açık olsun diye saçlarımı tepeden dağınık topuz yapmıştım. Uzun olduğu için zaten bunalıyordum bir de açık olmasıyla uğraşamazdım.

Bedo: Benim pembe palmiyeli su donumu kim aldı lan?

Neco: Bazanın altına bak aşkım. Ya da dur ben bakayım şimdi incitirsin bir yerini.

Samo: Pembe terliklerim ortada yok kim aldı?

Koltukta oturuyorken bakışlarımı ayağıma indirdim. Bana baya büyük gelen terliklere baktım.

Nurten: Ayağımda olanları mı bahsediyorsun?

O sırada Neco elinde Bedonun deniz şortuyla salona geldi.

Neco: Biri ayak mı dedi? Bakayım.

Nurten: Kocacım çıkacağız şimdi sakın deneme.

Neco dudaklarını büzüp kollarını göğsünde bağladı. Şeytan diyor al o dudakları... ama içimdeki azgın kadına engel oldum.

Samo: He buradaymış terliklerim.

Bir anda terlikleri ayağımdan almasıyla neye uğradığını şaşırdım.

Nurten: Alt tarafı bir terlikti bebeğim.

Samo: Alt tarafı bir terlik deyip geçme karıcım. Neco söz verdi bu terliklerle kıçıma vuracakmış. Kaybetmemem gerekiyor.

Bedo: Lan şerro ben de istiyorum lütfen. Kıçım uzun zamandır tokatlanmadı.

Nurten: Ben tokatlarım senin kıçını bebeğim.

Bedo: Yaaa karım işte ya.

Yanıma gelip yanaklarımı tuttu ve sert bir öpücük bıraktı dudaklarıma.

Nurten: Hepimiz hazırız galiba hadi çıkıyoruz bebeklerim.

Neco: Sonundaaa.

Bunaltıcı sıcakların gelmesiyle tatile çıkmaya karar vermiştik. 1 haftalık bir tatil bebeklerime iyi gelecekti. Onlarda bunalmıştı.

Koltuktan kalkıp yukarıya çıkan elbisemi düzelttim. Elbisemin eteğini indirmemle Neconun yanıma gelmesi bir oldu. Ne olduğunu anlamadan eteğimi yeniden kaldırıp kıçıma sert bir tokat attı.

Nurten: Bu niyeydi şimdi?

Neco: Birbirimizin kıçını tokaylayacakmışız ya senin yanaklar boş kalmasın dedim karıcım.

Nurten: Hımm, dikkat et yaptığın bu ani hareketler sana yol su elektrik olarak dönmesin yavrum.

Neco: Seni sikmemi yasaklama da senden gelecek bütün cezalara karşı boynum kıldan ince.

Nurten: Göreceğiz aşkım.

Elbisemi yeniden düzeltip salondan çıktım. Diğerleri de peşimden geliyordu. Kapının yanında durup duvara asılı büyük aynadan kendime baktım. Üstümü başımı düzeltirken yaptığım hareketleri yanımda duran kocalarımın da tekrar ettiğini gördüm.

"Şebekler."

Samo başını omzuma koyup 'Senin şebeğiniz.' diye mırıldandı. Bedo da diğer omzuma yaslanınca Neco da arkadan belime sarıldı. Yicem ben bunları ama yaaa.

Nurten: Hadi hadi 1 saattir çıkıcaz çıkıcaz diyoruz çıkamadık bir türlü.

Aynadan son kez kendimi kontrol ettim. Güzeldim güzel.

KOCALARIM(+18)(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin