6. Bölüm

21.2K 248 33
                                    

"Nurten Elışık, Necati Elışık, Samet Elışık, Bedirhan Elışık savcılık kararıyla tutuklusunuz."

***

Karakolda saatler geçmişti. Polisler geldiklerinde Nurten' de binaya giriş yapmıştı. Ne olduğunu anlamadan kendilerini nezarethanede bulmuşlardı. Dördünden başka kimse yoktu. Hepsi sus pus olmuş olan biteni anlamaya çalışıyorlardı. Ama karakola geldikleri gibi onları buraya almışlar ve saatlerdir hiç kimse açıklama yapmıyordu.

Samo: Ben korkuyorum. Bizi hapse atmazlar değil mi karıcım?

Nurten: Her hangi bir suç işledik mi?

Samo: Hayır.

Nurten: O yüzden korkmanı gerektirecek bir durum da yok bebeğim. Sakin ol.

Nurten Samo' nun saçlarını okşayıp onu rahatlatmaya çalıştı.

Neco: Sikicem ama artık biri açıklama yapmayacak mı bize?

Nurten: Neco sen de mi? Uslu durun biraz. Sonsuza kadar burada kalacak halimiz yok ya.

Aralarında en sakini şuan Nurten ve Bedo' ydu.  Ama Bedo' da içten içe korkmuyor değildi.

Kapı açılıp içeri bir polis memuru girince dördünün bakışları ona doğruldu.

"Nurten Elışık ifade vermeye."

Nurten sakince ayağa kalktığında ilk işi kocalarına bakmak oldu. Hepsi masumca ona bakıyordu. Onlara sıcak bir gülümseme verip polis memuruyla beraber sorgu odasına doğru yürüdü.

Sorgu odasında ki sandalye oturduktan beş dakika sonra içeriye başka bir polis girdi. İfadeyi o alacaktı büyük ihtimalle.

Sessiz bir şekilde Nurten' in karşısına oturup önündeki belgeleri kısaca göz gezdirdi. Sonra kapatıp bakışlarını Nurten' e çevirdi.

"Lafı uzatmayı sevmem. Gelen ihbarlar üzerine şuan buradasınız. Direkt konuya giriyorum. Diğer üçünü yanında zorla tuttuğuna dair şikayetler var. Hepsini evlenmeye zorladığın söyleniyor. Bir de senden dinleyelim olayı."

Nurten derin bir nefes aldı. Bir gün başına bunun geleceğini biliyordu. Yasalara göre rızasız çoklu evlilik suçtu. Elbette duyulduğunda bunlar olacaktı.

(Böyle yasa var mı yok mu bilmiyorum. Yoksa bile ben uydurdum)

"Zorla alıkoyma gibi bir durum söz konusu değil Memur Bey. Birbirimizi seviyoruz ve hayatlarımızı birleştirme kararı aldık."

"Sizin sevdiğiniz gibi onlarda seviyor mu bu durumu? Belki de sadece size duydukları ilgiden dolayı diğerlerine razı geliyordular."

"Böyle bir durum olsa ki mümkün değil kendi seçimleri olmuş olur. Ben kimseyi zorla yanımda tutmuyorum."

Memur sinirlenmeye başlamıştı. Karşısında pişkince oturan kadın erkekleri esir almış evinde tutuyordu. Kendisine köle yapmıştı.

"Üç masum adamı evinde tutup kötü emellerine alet edemezsin!"

"Sorun en başından beri buydu değil mi? Çoklu evlilik değil. Çok olan tarafın erkek olması. "

"Saçmalama, haddini bil."

"Saçmalık? Daha geçen ay üstüne kuma gelen ve bu duruma sessiz kalmadığı için  dövülen  kadın sizden yardım istediğinde sustunuz? O zaman neden bir şey yapmadınız? Ki kadının yüzündeki yaralar bariz bir şekilde ortadaydı. Burası küçük bir yer. O kadının durumunu elbette biliyordunuz."

"Aklını kullanıp dövdürtmeseydi kendini."

Bu söz Nurten için son damla olmuştu. Ayağa kalkıp polis memurunun üstüne atılmasının adamın kel kafasına tokatlar indirmesinin ve kafasını ısırmasının üstünden fazla geçmemişti ki odanın kapısı açılmış ve onları birbirinden ayırmışlardı. 

***

Akşama doğru karakoldan çıktıklarında hiç biri kendinde değildi. Çok yorgundular. Taksiye bindikleri gibi eve gitmişlerdi.

Eve vardıklarında beraber banyoya girmiş ve Nurten 3 kocasıyla da bebeği gibi ilgilenmişti. Banyodan çıktıklarından sonra yatak odasına geçip uzanmışlardı. Nurten'in bir yanında Samo diğer yanında Neco vardı. Bedo da Neco' nun üstünde uzanıyordu.

Samo: Ne gündü be.

Nurten: Yorulduk hepimiz. Umarım bir daha başımıza gelmez.

Neco: Bence nazar değmemesi için sevişmeliyiz.

Bedo: Tam üstüne bastın. Bence de sevişmeliyiz.

Nurten: Normalde ben sizden daha enerjik olurdum ama inanın şuan hiç halim yok. Belki sabah yaparız olur mu bebeklerim.

Samo: Ama lütfen karıcım.

Neco: Lan yeni, ne çabuk alıştın.

Samo utanıp yüzünü Nurten'in boynun gömmüştü.

Bedo: Bence de sevişmeliyiz.

Nurten: Hayır dedim beyler. Yarın emrinize amade olacağım bütün ipleri sizin elinize bırakacağım ama şimdi uyuyoruz.

***

Boş bir bölüm oldu gibi. Pamuk eller yıldıza gitsin. Bölümde erken gelsin
😘😘






KOCALARIM(+18)(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin